שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


הניו דיי יוצאים לזירה לחגוג לקופי. וודס אומר שמדובר בחגיגה לחבר. קופי מודה לקהל ואומר שהוא הצליח כנגד כל הסיכויים. דה באר יוצאים החוצה ושיימוס אומר שהם הצילו אותו מסת' רולינס. הם יורדים על קופי ומציעים קרב שלשות, ומציגים את דרו מקינטייר.
&nbsp
אליסטר בלאק, ריקושט ועלי ניצחו את אנדרדה, רוסב ושינסוקה נאקאמורה אחרי 450 ספלאש של עלי לאנדרדה. לאחר הקרב רנדי אורטון נתן RKO לעלי וקווין אוונס נתן סטאנר לרוסב.
&nbsp
האוסוז מברכים את קופי קינגסטון ואומרים שהלילה הם גם ינצחו את ההארדי בויז.
&nbsp
R טרות' וכרמלה נמצאים בזירה וטרות' מברך את כרמלה על ניצחון מול אנדרה הענק בקרב הרויאל ראמבל... אה, בבאטל רויאל של הנשים. כרמלה מזכירה את איך שזכתה באליפות הנשים ועכשיו יש לה חבר. סמואה ג'ו יוצא ותוקף את טרות'. הוא אומר שהוא השמיד את ריי מיסטריו תוך דקה, אבל להשמיד אחרים ייקח לו פחות. ברון סטרומן יוצא ותוקף אותו, וג'ו בורח.
&nbsp
משודר עוד פרומו לבריי ווייאט.
&nbsp
האייקוניקס בזירה ומתרברבות על הניצחון שלהן. הן מביאות את הצמד הכי טוב בברוקלין, הברוקלין בלס.
&nbsp
אליפות הזוגות לנשים: האייקוניקס ניצחו את הברוקלין בלס אחרי בעיטה של רויס לאחת מהן. לאחר הקרב פייג' אמרה שתביא צמד מרשים משל עצמה להילחם מולן.
&nbsp
שיין מקמהן יוצא לזירה ואומר שכולם באו לראות אותו מנצח את מיז. שיין אומר שהגן על עצמו מול אבא של מיז. שיין מבקש מהכרוז להציג אותו כטוב בעולם. שיין מאיים על הכרוז ולבסוף מוצג כטוב בעולם.
&nbsp
אליפות הזוגות של סמאקדאון: ההארדי בויז ניצחו את האוסוז אחרי טוויסט אוף פייט וסוואנטון בומב. לאחר הקרב לארס סאליבן תקף אותם.
&nbsp
בקי לינץ' יוצאת ואומרת שלייסי אוונס ניסתה לתקוף אותה. היא אומרת שהיא תנצח את כל הנשים.
&nbsp
סמי זיין יורד על הקהל.
&nbsp
הניו דיי ניצחו את סזארו, שיימוס ודרו מקינטייר אחרי טראבל אין פרדייז על שיימוס.
 
למעלה