אז...איך אתם הייתם כותבים את הסיפור?

nWoreborn

New member
אז...איך אתם הייתם כותבים את הסיפור?

אם היו אומרים לכם לקחת אחד מהקרבות של מניה, כשהתאריך הוא ה-1.1.19. איך הייתם בונים לו את הסטוריליין ואת הבוקינג לקרב עצמו?

הכוונה היא לדוגמא, לקרב כמו באטיסטה מול טריפל אייץ', שלא בנו יותר מדי.

אז, האם אתם יותר טובים מהכותבים של וינס? נראה אתכם!
 

סלים וארזה

New member
מנהל
חיכיתי שייגמר זמן הספוילרים ממניה
שלושה דברים:
1. נותן יותר מקורט הוקינס במהלך החודשים כדי לתת לו אובריות עם הקהל למרות שהיה ממשיך להפסיד כל הזמן. נכון שבנו את קופי כאנדרדוג האולטימטיבי, אבל אפשר היה להזכיר את שרשרת ההפסדים של הוקינס. ואז זאק ריידר אומר לו להפסיק להתאבק לבד ולהצטרף אליו לאימונים. זהו. ההפתעה ברסלמניה היתה עדיין קיימת, אבל גם היינו מקבלים סוג של הסבר לקרב.
2. נקאמורה ורוסב היו ציוות רגעי שהפך לצוות קבוע ובכך קבר את שניהם. הייתי משאיר את רוסב כפייס ואת נקאמורה כהיל למרות הציוות שלהם. זה היה מכניס לקרב הזוגות של סמאקדאון יותר עניין. נניח נקאמורה רוצה לקצר תהליכים ואילו רוסב אומר שהוא מספיק חזק ושינסקה מספיק מוכשר כדי להילחם בצורה הוגנת. בסוף במניה הייתי מפרק את הצמד.
3. נותן לשארלוט לנצח את אסקה ולזכות בחגורת סמאקדאון ומיד אחרי הקרב וינס מכריז עליה כזו שמחליפה את בקי לינץ' כדי לתת לה לגיטימציה להצטרפות למיין איבנט בקרב של חגורה מול חגורה. כמובן שזה כביכול מייתר את בקי לינץ' והיא צריכה להילחם על מקומה בקרב כפי שעשתה. ההבדל הוא שאז ההחלטה של וינס נראית הגיונית ולא סתם קפריזה. כמובן שנותן לאסקה לנצח כמה קרבות בסמאקדאון לאחר מכן כדי לשמור אותה במיד קארד של הנשים.
 
למעלה