שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


קווין אוונס בזירה ומארח את התכנית שלו עם רנדי אורטון ו-AJ סטיילס. אורטון אומר שהוא גאה במה שעשה עם אנגל וסטיילס בשבוע שעבר כי הוא הציל את הקהל מקרב משעמם. AJ יורד על זה שיש לו רק מהלך אחד. אורטון אומר שהוא לא צריך יותר, הוא לא גרוע כמו החבר'ה מהאינדיז. AJ מזכיר את זה שהוא נכשל במבדקי סמים ואורטון אומר ש-AJ סטיילס לא הגיע מוקדם יותר כי הוא לא טוב, וחוץ מזה, עכשיו הוא מחליף את ג'ון סינה ככלבה. אוונס עוזב את הזירה כשהם מתקוטטים, ובסוף אורטון נותן RKO.
&nbsp
האוסוז, ריקושט ואליסטר בלאק ניצחו את דה באר, רוסב ושינסוקה נאקאמורה אחרי דאבל סופרקיק לרוסב. לאחר הקרב אלכסה בליס יוצאת ומכריזה שכל ארבעת הצמדים יילחמו על תארי הזוגות של סמאקדאון, מה שמוביל לברול בו בלאק וריקושט מנצחים.
&nbsp
האייקוניקס מדברות על הקרב שלהן על תארי הזוגות ואומרות שהן יכולות לנצח כל אחת שם ולהפוך לאלופות.
&nbsp
המיז אומר שכל אחד רואה משהו אחר ברסלמניה: הנשים עושות היסטוריה, קופי פורץ, והוא רוצה לנקום בשיין מקמהן על מה שעשה לאבא שלו.
&nbsp
המיז ניצח את סאניטי אחרי רול אפ לאריק יאנג. שיין צפה בקרב.
&nbsp
בקי לינץ' יוצאת החוצה ואומרת שהמון השתנה בשנה החולפת. היא נתנה סטירה לשארלוט בסאמרסלאם וזהו. הנשים במיין איבנט של רסלמניה לראשונה. המהפכה האמיתית, שהתחילה אז בסאמרסלאם, עומדת להתפוצץ. היא מבטיחה להיות אלופה.
&nbsp
היה איזה קרב תשיעיות שהסתיים בברול שבסופו אסוקה ניצחה.
&nbsp
סמואה ג'ו ניצח את עלי (כן, הם קיצרו לו את השם) אחרי קוקינה קלאץ'.
&nbsp
דניאל בריאן, רוואן וקופי קינגסטון והניו דיי יצאו לחתום על החוזה לקרב אליפות ה-WWE. בריאן חותם על החוזה ואומר שקופי תמיד הסתפק במה שהיה לו, תמיד עמד בצד. רק בזכות אנשים אחרים הוא הגיע לפסגה. בריאן אומר שזאת לא המציאות, המעריצים אהבו אותו כמו את קופי אבל זה לא עוזר. המעריצים הם סוג של טפילים. הוא אומר שזה השיא של קופי. קופי אומר שנמאס לקהל להקשיב לו ושבריאן הצליח להפוך להיות אלוף תוך שנתיים. הוא, לעומת זאת, לא קיבל שום קרב על התואר. אבל ברסלמניה הוא ינצח אותו ויזכה בתואר. קופי חותם על החוזה.
 

dannygoosh

New member
וואו

אני יודע שאומרים את זה כל שנה בערך, אבל באמת שזו הבנייה הכי גרועה שאני זוכר לכל רסלמניה שהיא בתולדות היקום...
&nbsp
בטיסטה מחליט שהוא כועס על HHH בלי קשר לכלום, ומקבל קרב.
&nbsp
קופי נהיה אובר בגלל הקהל, אז הוא מקבל בדיוק את אותו הבוקינג שדניאל בריאן קיבל כשהוא היה אובר בגלל הקהל. אבל בדיוק.
&nbsp
מיז פייס... קווין אוונס פייס... enough said.
&nbsp
כל הזוגות זרוקים בקרב שלא מעניין אף אחד, כנ"ל הזוגות של הנשים.
&nbsp
רולינס ולסנר בעוד פיוד של לסנר לרסלמניה (לסנר ברסלמניה ממש מתחיל להרגיש כמו הסטריק של טייקר). מאמין שרולינס ינצח, אבל בכל אופן אין פה שום דבר מלהיב או מעניין.
&nbsp
אורטון וסטיילס בפיוד חסר משמעות, שהדבר היחידי שמעניין בו זה העקיצות שוט בפרומואים.
&nbsp
הקרב היחידי שבאמת נבנה בצורה ראויה לרסלמניה הוא הקרב של הנשים, וגם כאן בקי לינץ' קיבלה בוקינג-דניאל-בריאן. ואני מאמין שגם היא תנצח.
&nbsp
&nbsp
רסלמניה מאוד מיותרת השנה. אין סיכוי שאתאכזב, כי אני בא עם מינוס של ציפיות (וינס חייב לי ציפיות)
 
למעלה