שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


ברוק לסנר ופול היימן יוצאים החוצה. היימן אומר שסת' רולינס משקר לגבי לסנר. ללסנר אין בעיה עם יריבים בגודל של רולינס: הוא ניצח את AJ סטיילס, את דניאל בריאן ואת פין באלור. זה לא חכם לריב עם לסנר בלילה בו אתה נלחם מול דרו מקינטייר. דרו מקינטייר יוצא ואומר שהיימן צריך לחפש יריב חדש ללסנר לרסלמניה. סת' רולינס מכה אותו עם כיסא כמה פעמים. לסנר יוצא מהזירה במהירות כשרולינס מלגלג עליו.
&nbsp
פין באלור מאחל לקהל יום הקדוש פטריק שמח ואומר שהוא מתכנן לזכות שוב בתואר הבין יבשתי. בובי לאשלי יוצא עם ליו ראש וקורא לבאלור לפרקון. באלור אומר ללאשלי ליהנות מהתואר, ומציג את שותפו: ברון סטרומן.
&nbsp
פין באלור וברון סטרומן ניצחו את בובי לאשלי וליו ראש אחרי שלאשלי נטש את ראש לפאוורסלאם בריצה של סטרומן.
&nbsp
רונדה ראוזי ובעלה, טרוויס בראון, נכנסים לאולם באיחור.
&nbsp
אלכסה בליס מארחת את מומנט אוף בליס. היא מציגה את אליאס שאומר שינגן ברסלמניה. הוא גם יורד על נבחרת הפוטבול המקומית. נו וויי חוזה יוצא ותוקף את אליאס.
&nbsp
אליאס ניצח את נו וויי חוזה אחרי דריפט אוויי.
&nbsp
קורט אנגל יוצא לזירה ומדבר על הקרב האחרון שלו. הוא אומר שהוא רוצה להילחם רק מול מישהו אחד ברסלמניה: בארון קורבין. אנגל רוצה לסיים את הקריירה שלו בשמחה, והוא רוצה לגרום לקורבין להיכנע.
&nbsp
קורט אנגל ניצח את צ'אד גייבל אחרי אנקל לוק. לאחר הקרב, קורבין יוצא ואומר שהוא השפיל כבר את אנגל והוא ישפיל אותו שוב.
&nbsp
אפולו קרוז מבקש קרב מול בארון קורבין כדי להילחם מולו לפני שאנגל יחסל אותו.
&nbsp
סשה בנקס וביילי אומרות שהן יגנו על תארי הזוגות מול כולן, כולל מול האייקוניקס. הן יופיעו בסמאקדאון השבוע. נטליה ובת' פיניקס יוצאות ובת' אומרת שהיא חשבה שקרב מולן הוא חלום רחוק, אבל נייה ג'קס וטאמינה תקפו אותה והעירו בתוכה משהו. הן רוצות מולן קרב ברסלמניה. ביילי אומרת שאולי בת' צריכה יותר זמן להתכונן. סשה יורדת קצת על בת' ונטליה נותנת לה סטירה. בת' דוחפת את ביילי.
&nbsp
סשה בנקס (ע' ביילי) ניצחה את נטליה (ע' בת' פיניקס) בפסילה אחרי שנייה ג'קס הגיעה לרדת על בת' וטאמינה תקפה אותה. נייה אומרת שהן כולן יילחמו ברסלמניה.
&nbsp
מוג'ו ראולי מדבר לעצמו במראה ואומר שפוטנציאל לא משנה אם לא עושים איתו כלום.
&nbsp
ריקושט ניצח את ג'ינדר מהאל (ע' האחים סינג') אחרי 630.
&nbsp
סת' רולינס מקדיש את הקרב שלו מול דרו מקינטייר לרומן ריינס ולדין אמברוז, וגם לברוק לסנר.
&nbsp
דיינה ברוק אומרת שהיא צריכה להיות טובה יותר מרונדה ראוזי לשלוש שניות.
&nbsp
אליפות הנשים: רונדה ראוזי ניצחה את דיינה ברוק תוך כמה שניות עם ארמבר. לאחר מכן היא סירבה לשחרר והיא ובעלה תקפו מאבטחים.
&nbsp
אפולו קרוז ניצח את בארון קורבין אחרי הפיכה של אנד אוף דייז לרול אפ. קורט אנגל חגג איתו אחר כך.
&nbsp
באטיסטה מדבר בשידור חי מחדרו במלון. מייקל קול שואל למה הוא כועס על טריפל אייץ'. באטיסטה אומר שמאז שהוא עזב הוא רצה קרב אחד אחרון מולו. באטיסטה אומר שזה לא רק אבולושן, כולם אומרים שהוא חייב לטריפל אייץ' את הקריירה. טריפל אייץ' טיפח אותו מזמן, אבל DX ואבולושן זה אותו הדבר. הוא זלזל בו. מייקל קול מזכיר שבאטיסטה עזב בשיאו, ב-2010, ובזה טריפל אייץ' לא אשם. באטיסטה כן מאשים את טריפל אייץ' ואומר שהוא לא חשב שהוא כוכב מספיק גדול, ועכשיו הוא מפורסם. הוא אומר שהאנטר עובד על כולם, הוא אדם אנוכי, לא בטוח בעצמו, קנאי וחולה שליטה. וינס צריך לפטר אותו. ברסלמניה הוא יגמור לו את הקריירה.
&nbsp
ברון סטרומן אומר שהוא נכנס לבאטל רויאל על שם אנדרה הענק כי הוא ממש כועס ורוצה להדיח את כולם. אלכסה בליס מגיעה ומבקשת ממנו לתת לה שבוע לסדר את העניינים שלו עם מייקל צ'ה וקולין ג'וסט.
&nbsp
דרו מקינטייר נותן פרומו ואומר שהוא תקף את רומן ריינס אחרי שזה חזר מהלוקמיה. מקינטייר פירק בעצמו את השילד. זאת החצר שלו. הוא אומר שעכשיו "ג'ו" בבית בגללו. מקינטייר מאתגר אותו לקרב ברסלמניה. הוא מעדיף שיבחר במשפחה שלו. הוא אולי ניצח את הלוקמיה אבל לא ינצח אותו ברסלמניה. סת' רולינס מופיע על המסך ואומר שהוא יכסח אותו בשביל האחים שלו.
&nbsp
דרו מקינטייר ניצח את סת' רולינס אחרי שברוק לסנר הסיח את דעתו של רולינס שחטף קליימור.
 
למעלה