שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


השילד יוצאים לזירה. רומן ריינס אומר שהחיים קצרים ולא בטוח שיהיה מחר. הוא לא מתחרט אם אתמול היה הלילה האחרון. רולינס ואמברוז לא אכזבו אותו. אבל עכשיו הדרך לרסלמניה, הוא צריך לחזור לזירה לקרבות יחידים, וגם לדין אמברוז יש דברים לעשות. וסת' רולינס רודף אחרי החלום, ויחסל את ברוק לסנר ברסלמניה. השילד עושים את הפוזה האחרונה כשרולינס נשאר בזירה ואומר שהשילד ממש שלטון אתמול. פול היימן יוצא ורולינס יורד עליו. רולינס אומר שלהיימן יש שלושה שבועות לצחוק עליו לפני שהוא מנצח את לסנר ומחזיר את התואר. היימן אומר שזה לא יקרה, כיוון שבניגוד ל-AJ סטיילס, דניאל בריאן או פין באלור, הפעם לסנר יכול היה להתכונן מראש לקרב. היימן אומר שמאז הראמבל לסנר התמקד ברולינס ומראה סרטון היילייטס שלו. ורולינס לא מכיר בכלל את לסנר. שלטון בנג'מין בא לתקוף את רולינס.
&nbsp
סת' רולינס ניצח את שלטון בנג'מין אחרי הפיכה של F5 לקורב סטומפ.
&nbsp
אליפות בין יבשתית: בובי לאשלי ניצח את פין באלור אחרי שליו ראש הסיח את דעתו של באלור ולאשלי נתן לו ספיר.
&nbsp
בארון קורבין אומר שהוא אכן אמר שהוא מקווה שרומן ריינס לא יחזור ל-RAW. הוא אומר שהלילה הוא יכסח את ריינס.
&nbsp
רונדה ראוזי יוצאת לזירה ואומרת שהקהל יכול לסתום. היא לא שמה עליהם אחרי שהם לעגו לה כשחטפה מכות מקל משארלוט. היא אומרת שהם פחדנים כמו בקי לינץ', ועכשיו לשארלוט ולבקי אין לאן לברוח. היא אמיתית והן לא. היא תחסל את שתיהן. מבחינתה שיהיה קרב האנדיקאפ. היא לועגת לכל מי שמאמין להעמדת הפנים פה. דיינה ברוק יוצאת ואומרת שאסור לה לא לכבד את ה-WWE. היא רוצה הזדמנות ולענות לאתגר הפתוח של ראוזי. רונדה פשוט מכסחת אותה אבל מחליטה לא לבצע ארמבר. לאחר מכן היא תוקפת שופט.
&nbsp
אליסטר בלאק וריקושט ניצחו את בובי רוד וצ'אד גייבל אחרי בלאק מאס לרוד. לאחר הקרב הרבייבל תקפו אותם.
&nbsp
אלכסה בליס מבצעת את תכנית האירוח שלה ומכריזה שהיא תארח את רסלמניה.
&nbsp
ברון סטרומן ירד על קולין ג'וסט ומייקל צ'ה. לאחר מכן הוא קיבל מכונית מקולין ג'וסט. המכתב שהוא קיבל עם המכונית היה מעליב אז סטרומן התחיל לחסל את המכונית ואמר שהוא יגיע לסאטרדיי נייט לייב.
&nbsp
אליאס יוצא לעשות קונצרט בעיר שלו. הוא יורד על העיר שלו ואומר שהוא חבר של אנטוניו בראון (שחקן פוטבול שעוזב). נו וויי חוזה יוצא לזירה ואליאס תוקף אותו ומבצע עליו דריפט אוויי.
&nbsp
הארלם היט מצטרפים להיכל התהילה.
&nbsp
לייסי אוונס יוצאת וחוזרת.
&nbsp
נייה ג'קס (ע' טאמינה) ניצחה את נטליה (ע' בת' פיניקס) בפסילה כי בת' פיניקס ישר נכנסה לזירה ותקפה אותה. טאמינה ונייה ברחו לאחורי הקלעים וחטפו מסשה בנקס וביילי.
&nbsp
טריפל אייץ' יוצא לזירה בז'קט עור. באטיסטה יוצא לזירה עם מאבטחים. טריפל אייץ' יורד עליו קצת ובאטיסטה אומר שהוא לא טיפש, הוא למד מהאנטר ומפלייר. הוא שואל את האנטר איפה הפטיש. הוא אומר שהם יעשו את זה בתנאים שלו וטריפל אייץ' מסרב. טריפל אייץ' יעבור את המאבטחים ויחסל אותו. באטיסטה אומר שהוא עזב כדי להתרחק מטריפל אייץ' שמנע ממנו להתקדם. והוא ייתן לו את מה שהוא רוצה. טריפל אייץ' יורד על זה שהוא תקף את פלייר, ומסכים לקרב ברסלמניה. באטיסטה אומר שזה יסיים את הקריירה של שניהם. טריפל אייץ' מכריז שזה יהיה קרב בלי חוקים.
&nbsp
קורט אנגל יוצא החוצה ומסקר את הקריירה שלו. הוא אומר בפני הקהל שלו, בפיטסבורג, שברסלמניה הוא יתחרה בקרב האחרון שלו. הוא רוצה גם להילחם הלילה, אבל אז הוא יתאבק רק ברסלמניה וזהו.
&nbsp
קורט אנגל ניצח את אפולו קרוז עם אנגל סלאם. לאחר מכן הם התחבקו.
&nbsp
רומן ריינס יוצא לקרב מול בארון קורבין אבל דרו מקינטייר תוקף אותו לפני ומבצע עליו קליימור. השופטים מנסים לעזור לריינס שמתקשה לקום. מאחורי הקלעים, דין אמברוז מבקש מטריפל אייץ' קרב ללא פסילות והכרעות בכל מקום מול מקינטייר.
&nbsp
הכרעות בכל מקום: דרו מקינטייר ניצח את דין אמברוז עם קליימור דרך מחסום אבטחה. לאחר מכן הוא נתן לו עוד קליימור.
 
למעלה