שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


טריפל אייץ' וסטפני מקמהן פותחים את התכנית ומקדמים את האלימיניישן צ'יימבר. טריפל אייץ' אומר שהתכנית הייתה שרונדה ראוזי תילחם מול בקי לינץ' ברסלמניה עד מה שקרה. הם מזמינים את בקי לינץ'. בקי יוצאת עם מגן ברך ויורדת על סטפני והאנטר.. טריפל אייץ' אומר שאולי הוא קצת הגזים בתגובה ומתנצל. מסתבר שהרופאים אומרים שבקי תהיה כשירה תוך כמה שבועות וברגע שזה יקרה היא תחזור ואז תילחם גם ברסלמניה. סטפני אומרת שהקרב כן יתרחש, אבל היא חייבת להתנצל בפניהם. בקי אומרת שהיא עשתה מה שהם רוצים ושיסתמו. היא תילחם מול כולם והיא לא תתנצל, שידחפו. האנטר מנסה להרגיע את המצב ואומר שבקי לא יכולה לוותר ככה, אבל יש לה עד סוף הלילה.
&nbsp
נייה ג'קס וטאמינה ניצחו את סשה בנקס וביילי וליב מורגן ושרה לוגן אחרי סמואן דרופ של ג'קס לביילי. עכשיו ביילי וסשה ייכנסו ראשונות בצ'יימבר.
&nbsp
פין באלור מדבר עם בקי לינץ' ואומר לה לא לתת לגאווה שלה לעצור אותה.
&nbsp
אליאס מנסה לנגן, אבל בהתחלה יש את הסגמנט עם באלור ובקי, ואז סרטון על השנה שעברה על סת' רולינס, ואז הלוצ'ה האוס פארטי נכנסים והוא מתעצבן. הוא יורד על כולם ועל העיר. קאליסטו מנגן על הגיטרה ואז אליאס שובר עליו גיטרה אחרת.
&nbsp
פין באלור ניצח את דרו מקינטייר בפסילה אחרי שבובי לאשלי תקף אותו. לאחר מכן קורט אנגל יצא לעזור לבאלור, אבל בארון קורבין בא לתקוף אותו. ברון סטרומן יצא לעזור והפייסים ניצחו בסוף. מה שהוביל ל...
&nbsp
פין באלור, ברון סטרומן וקורט אנגל ניצחו את בובי לאשלי, בארון קורבין ודרו מקינטייר אחרי קו דה גרה ללאשלי.
&nbsp
קווין אוונס מופיע בסרטון ואומר שהוא מבלה עם המשפחה, אבל כואב לצפות בתכניות. הוא יודע מתי הוא יחזור, בעוד חודש.
&nbsp
בקי לינץ' מנפנפת מראיינת.
&nbsp
רובי ריוט ניצחה את ניקי קרוס אחרי ריוט קיק.
&nbsp
סת' רולינס יוצא ומדבר על השנה שעברה עליו, מהקרב שלו שנמשך שעה ב-RAW, עד לזכייה באליפות הבין יבשתית וההגנה עליה בשש יבשות, ועד לראמבל. ברוק לסנר הפיל אותו מגג העולם עם ה-F5 אבל הוא עדיין פה, והוא עדין יכול להילחם. פול היימן יוצא ואומר שרולינס ממש לא דומה לברוק לסנר, לחיה. היימן מזהיר אותו שלא יהרוס את עצמו. רולינס אומר שזה נכון, אבל לא אכפת לו, ברוק לסנר מכהן כאלוף יותר מדי זמן והוא יקריב את עצמו כדי שלסנר לא יהיה אלוף יותר. דין אמברוז יוצא החוצה ואומר לו לחסל את החיה.
&nbsp
דין אמברוז ניצח את EC3 אחרי אינסייד קריידל.
&nbsp
אלכסה בליס אומרת לבקי לינץ' לא להתנצל ולהראות חולשה. בקי שואלת אם אלכסה רוצה את המקום שלה ברסלמניה. אלכסה אומרת לה לא לוותר על העקרונות.
&nbsp
אליפות הזוגות של RAW: הרבייבל ניצחו את בובי רוד וצ'אד גייבל אחרי שאטר מאשין לגייבל.
&nbsp
בקי לינץ' עומדת בזירה וטריפל אייץ' וסטפני מקמהן יוצאים ושואלים אותה מה עומד לקרות. בקי אומרת שכל הלילה היא קיבלה עצות, אבל בסוף היא מצטערת. בקי אומרת שעכשיו, אם מישהו ינסה לעצור אותה, היא תחסל אותו. רונדה ראוזי יוצאת ומר מקמהן יוצא ואומר שלשתיהן יש גישה רעה. לכן הוא משעה את בקי לחודשיים, כי הוא לא מקבל את ההתנצלות. ההשעיה נגמרת חמישה ימים לאחר רסלמניה, ושארלוט פלייר תחליף את בקי.
 
למעלה