שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


שארלוט יוצאת החוצה ואומרת שבקי לינץ' נכשלה בגלל הגאווה שלה. היא יורדת עליה ואומרת שהיא תהיה מוכנה להחליף אותה. בקי לינץ' יוצאת מהקהל ושארלוט יורדת עליה בטענה שלא רק שהיא גנבה את הכינוי של אבא שלה, אלא גם את הכניסה של רומן ריינס. בקי לינץ' אומרת שהיא לא תגנוב לה את המיין איבנט. טריפל אייץ' יוצא ומזכיר שבקי מושעה עד שתראה רופא. הוא שולח את שארלוט לאחורי הקלעים. בקי לינץ' אומרת שהיא סומכת עליו. טריפל אייץ' אומר לה ללכת לבדוק את עצמה, ובקי יורדת על סטפני. טריפל אייץ' מתעצבן ואומר שהיא מפחדת מכישלון, ושהיא מפחדת מרונדה ראוזי ולכן לא נבדקת. הרי זאת כבר הפעם השנייה שהיא נפצעת לפני הקרב הזה. הוא אומר שהיא מפחדת שהרופא דווקא כן יאשר לה להתאבק. בקי נותנת לו סטירה ועוזבת.
&nbsp
שינסוקה נאקאמורה ורוסב (ע' לאנה) ניצחו את לוק גאלוס וקארל אנדרסון אחרי מאצ'קה קיק לאנדרסון.
&nbsp
מוסטפה עלי אומר שלא מצפים שהוא ישרוד את רנדי אורטון ואת האלימיניישן צ'יימבר, אבל מה אם כן?
&nbsp
פייג' מקדמת את הסרט עליה ומודה למעריצים.
&nbsp
בשבוע הבא- מקמיז TV עם האוסוז. האוסוז מדברים על הקרב שלהם מול שיין ומיז על התארים באלימיניישן צ'יימבר. הם אומרים שהם יחסלו אותם.
&nbsp
רנדי אורטון ניצח את מוסטפה עלי אחרי RKO באוויר. לאחר הקרב סמואה ג'ו נעל על אורטון קוקינה קלאץ'. לאחר מכן גם דניאל בריאן יצא וג'ו התעלם ממנו.
&nbsp
דניאל בריאן יוצא לדבר מול הקהל הביתי שלו עם רוואן. הוא אומר שהקהל מבין שהם צריכים שינוי, אבל שאר הקהל לא מבין. רוואן משווה את בריאן לגליליאו שגם נרדף בגלל הרעיונות. בריאן אומר שמפחדים ממנו ולכן שמו אותו בצ'יימבר. כל השאר רוצים את אליפות ה-WWE על חגורת עור, אבל הוא ייקח אותם לעתיד.
&nbsp
ג'ף הארדי אומר מאחורי הקלעים שכאלוף לשעבר, זה מחליא אותו. הוא ישתיק את בריאן. AJ סטיילס בא ושואל האם ג'ף הוא האדם המתאים להיות אלוף. ג'ף מזכיר לו שהוא לא מנצח את בריאן, ו-AJ מזכיר לו את רוואן. ג'ף אומר שהם ימשיכו את השיחה בצ'יימבר.
&nbsp
מנדי רוז וסוניה דוויל ניצחו את האייקוניקס ואת כרמלה ונעמי (פביולוס גלואו) אחרי שרוז נתנה לנעמי באד אוף רוזס. לפני הקרב מנדי הזכירה שנעמי לא הצמידה אותה אף פעם.
&nbsp
אנדרדה מדבר על ריי מיסטריו וסלינה וגה אומרת שהוא מיתוס. הם סיימו את האגדה שלו והתחילו את האגדה של אנדרדה.
&nbsp
ג'ף הארדי ניצח את דניאל בריאן בפסילה אחרי שרוואן תקף אותו. לאחר מכן סמואה ג'ו תקף אותם ונעל קוקינה קלאץ' על בריאן. רנדי אורטון בא לתקוף את ג'ו ומוסטפה עלי גם תקף אותם. רוואן נתן לו איירון קלו צ'וקסלאם על שולחן השדרנים. AJ סטיילס בא ותקף את אורטון וג'ף, ואז הסתכל על בריאן. בריאן ברח והכחיש בפני המראיינת שרוואן עוזר לו בקרב, אלא שהוא עשה הכול בעצמו.
 
למעלה