שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


סת' רולינס יוצא החוצה ואומר שהוא הולך למיין איבנט של רסלמניה. רולינס אומר שהוא לא רצה להצביע על השלט, אבל עושה את זה בכל זאת. עכשיו הוא צריך לבחור - להילחם מול חבר טוב לשעבר, דניאל בריאן, או שוב את ברוק לסנר. טריפל אייץ' יוצא ואומר שרולינס הוציא את סת' רולינס האמיתי. הוא אומר שגילינו שסת' רולינס הוא האחד, ושהוא צריך להחליט. מחר בקי תחליט, אבל סת' רולינס צריך להחליט הלילה. בריאן ולסנר יהיו פה וישמעו את ההחלטה שלו. דין אמברוז יוצא ויורד על טריפל אייץ'. הוא אומר שרולינס לא יכול לנצח אותו ללא עזרה, ושאולי יקבעו ביניהם קרב הלילה. טריפל אייץ' רוצה ללכת, ואמברוז שואל אם הוא צריך אישור מהחותן שלו.
&nbsp
סת' רולינס ניצח את דין אמברוז אחרי קורב סטומפ. לאחר הקרב, דין אמברוז רצה להגיד משהו וטאמינה ונייה ג'קס יצאו, ונייה העיפה את דין מהזירה.
&nbsp
העפלה לאלימיניישן צ'יימבר: נייה ג'קס וטאמינה ניצחו את אלכסה בליס ומיקי ג'יימס אחרי דאבל סמואן דרופ, והעפילו לצ'יימבר שיכתיר את אלופות הזוגות.
&nbsp
קורט אנגל התראיין ואמר שהלילה הוא יתגבר על הקרב מול דרו מקינטייר.
&nbsp
בארון קורבין ניצח את קורט אנגל אחרי דיפ סיקס. לאחר הקרב הוא נתן לו אנד אוף דייז.
&nbsp
פין באלור יוצא החוצה ואומר שברוק לסנר ניצח אותו והוא לא מתרץ. בובי לאשלי וליו ראש יוצאים וראש יורד על באלור. הוא אומר שלבאלור אין סיכוי מול לאשלי, שהוא יותר טוב מלסנר. באלור מזכיר שלאשלי שרד כמה שניות בראמבל. לאשלי מתעצבן ותוקף את באלור.
&nbsp
הרבייבל ניצחו את קורט הוקינס וזאק ריידר (כן כן) אחרי שאטר מאשין להוקינס.
&nbsp
דניאל בריאן אומר שהוא נעלב מזה שסת' רולינס אומר "בורן איט דאון", כי זה מעודד זיהום אוויר.
&nbsp
אליאס מנגן לקהל ומקבל מהם תגובה גדולה. ג'ף ג'ארט יוצא, קורא לו סלאפנאטס ואומר שאליאס לא יכול לנגן אחרי מה שהוא עשה לו בראמבל. רוד דוג יוצא ואומר שאולי אליאס ישיר מאחורי הקלעים. בינתיים, ג'ארט ורוד דוג שרים את "With My Baby Tonight", ואליאס שובר גיטרה על הגב של רוד דוג. לאחר מכן הוא שובר גיטרה גם על ג'ארט.
&nbsp
דיינה ברוק מדברת על כך שהיא מחליפה את אמבר מון בצמד עם נטליה, ואומרת שהיא טובה יותר משתיהן.
&nbsp
מוג'ו ראולי אומר שבקרוב כולם יראו מי הוא.
&nbsp
העפלה לאלימיניישן צ'יימבר: ליב מורגן ושרה לוגן ניצחו את נטליה ודיינה ברוק אחרי רול אפ של נטליה מליב.
&nbsp
רונדה ראוזי מדברת על איך שעברה שנה מאז הבכורה שלה. היא מודה לסשה בנקס אבל הקהל רוצה את בקי. ביילי יוצאת ומבקשת ממנה קרב על התואר.
&nbsp
אליפות הנשים: רונדה ראוזי ניצחה את ביילי אחרי ארמבר. לאחר הקרב הן לחצו ידיים, ובקי לינץ' יוצאת. היא יורדת על רונדה ואומרת שהיא לא צריכה זמן לחשוב, היא רוצה אותה ברסלמניה. בקי תכסח אותה לפני כולם. רונדה אומרת שהיא רוצה שהרגל של בקי תחלים, אבל אז היא תשמיד אותה.
&nbsp
ברון סטרומן מברך את סת' רולינס ואומר לו לבצע החלטה נכונה.
&nbsp
ברון סטרומן ניצח את דרו מקינטייר בפסילה אחרי שקורבין תקף את סטרומן עם כיסא. לאחר הקרב סטרומן ניסה לתקוף את שניהם וחטף קליימור. הם נתנו לו צ'וקסלאם על המדרגות.
&nbsp
בשבוע הבא: סשה בנקס וביילי יילחמו מול אלישיה פוקס וניקי קרוס בקרב העפלה לצ'יימבר.
&nbsp
ברוק לסנר ופול היימן יוצאים לזירה והיימן אומר שההחלטה של רולינס קלה. שיילך לסמאקדאון. רולינס יוצא ומתחיל להתקוטט עם לסנר. לסנר מבצע עליו ארבע פעמים F5 ואחד חמישי על האליפות. רולינס קם וצועק אם זה כל מה שיש לו, אז לסנר נותן לו עוד F5.
 
למעלה