שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


התכנית מוקדשת לזכרו של ג'ין אוקרלנד.
&nbsp
סת' רולינס ובובי לאשלי מתקוטטים מאחורי הקלעים ובסוף רולינס זורק את לאשלי מהבמה וקופץ עליו.
&nbsp
ג'ון סינה יוצא לזירה ואומר שזאת הדרך לרסלמניה. הוא לא רוצה להחמיץ השנה. הוא מצטרף לרויאל ראמבל. דרו מקינטייר יוצא ואומר שג'ון סינה הוא 16 פעמים אלוף עולם ואחד מהגדולים. אבל הוא רוצה לחסל את הגדולים. הוא חיסל את השילד, את זיגלר ואת קורט אנגל. הוא האיש הכי מסוכן בארגון. סינה אומר שכולם אומרים אותו הדבר והוא לא שונה. מקינטייר אומר שהוא יראה לו. ליו ראש יוצא עם בובי לאשלי ואומר שהמצב עם רולינס מצדיק את ביטול התכנית. סת' רולינס בא לתקוף את לאשלי עד שדין אמברוז בא לתקוף. סינה מנסה לעזור ומקינטייר תוקף אותו. פין באלור בא לתקוף את מקינטייר ונותן לכולם סנטון.
&nbsp
ג'ון סינה, סת' רולינס ופין באלור ניצחו את בובי לאשלי, דין אמברוז ודרו מקינטייר אחרי קורב סטומפ לאמברוז.
&nbsp
טריפל אייץ' מדבר עם סשה בנקס וביילי. סת' רולינס מגיע וצועק עליו שהוא לא ראה את הקרב. הוא דורש את אמברוז, וטריפל אייץ' מביא לו אותו בקרב הכרעות בכל מקום.
&nbsp
אחרי סרטון והצדעה למין ג'ין, האלק הוגאן יוצא החוצה. הוא אומר שמין ג'ין אהב את הבידור ואת ה-WWE. הוא מציג את הקריירה של ג'ין ואומר שהוא אוהב אותו. הוגאן מדבר על כמה מתאבקים שנמצאים בגן עדן, ומזהיר אותם ממין ג'ין.
&nbsp
אליפות הזוגות, קרב חוטבי עצים: בובי רוד וצ'אד גייבל ניצחו את הרבייבל אחרי שרוד גלגל את דוסון למרות שהרגל שלו הייתה על החבל.
&nbsp
לארס סאליבן, לייסי אוונס, האבי מאשינרי, ניקי קרוס ו-EC3 מגיעים בקרוב.
&nbsp
אליאס מנגן לקהל ומתחיל לבכות כשהוא מבין כמה הוא הצליח ב-2018. הוא אומר שזה כלום לעומת 2019 ושהוא יזכה ברויאל ראמבל. הוא יורד על בארון קורבין, אבל קורבין יוצא ואומר שכולם היו צריכים לכבד אותו. הוא נכנס לראמבל.
&nbsp
בארון קורבין ניצח את אליאס אחרי אנד אוף דייז.
&nbsp
דין אמברוז רוטן על זה שהוא היה בקרב שלשות ושעכשיו הוא צריך לפגוע בסת' רולינס.
&nbsp
ברון סטרומן יוצא ומחכה לברוק לסנר. לסנר ופול היימן מופיעים על המסך. היימן אומר שכולם חושבים שסטרומן מפלצת, ומשקיעים כסף בלקדם את הקרב של סטרומן ולסנר, אבל האמת היא שהקארד יכול להשתנות. אם לסנר יבוא לחסל אותו, לא יהיה לו קורבן ברויאל ראמבל. סטרומן קורא ללסנר לבוא לזירה ומאשים אותו בפחדנות. לסנר אומר שהוא רוצה לראות אותו. לסנר יוצא אל הזירה ואז חוזר, וסטרומן אומר שהוא יהיה האלוף החדש.
&nbsp
אמבר מון ואפולו קרוז ניצחו את ג'ינדר מהאל ואלישיה פוקס (ע' האחים סינג') אחרי אקליפס.
&nbsp
אלכסה בליס מארחת את מומנט אוף בליס. היא מזמינה את רונדה ראוזי. ראוזי אומרת שהייתה לה שנה טובה והיא רוצה להיות אלופה שכולם גאים בה. היא רוצה להילחם מול סשה בנקס. נייה ג'קס יוצאת ואומרת שיש להן עסקים לא גמורים. סשה בנקס יוצאת ואומרת שתשמח להילחם מול ראוזי. הן מתווכחות.
&nbsp
המנצחת מקבלת קרב מול רונדה ראוזי ברויאל ראמבל: סשה בנקס (ע' ביילי) ניצחה את נייה ג'קס (ע' טאמינה) אחרי בנק סטייטמנט.
&nbsp
אליפות בין יבשתית, הכרעות בכל מקום: דין אמברוז ניצח את סת' רולינס אחרי שלאשלי התערב ונתן סלאם וספיר לרולינס. לאחר מכן לאשלי העביר את רולינס דרך שולחן עם ספיינבאסטר.
 
למעלה