שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


R טרות' (סנטה) וכרמלה יצאו ודיברו, ודניאל בריאן ירד עליהם ותקף את טרות' במהלך הפסקת הריקודים.
&nbsp
מוסטפה עלי ניצח את אנדרדה "סיין" אלמאס.
&nbsp
לוק גאלוס וקארל אנדרסון ניצחו את דה באר, האוסוז וסאניטי בקרב מרובע. הניו דיי פירשנו.
&nbsp
המיז ערך מיז TV עם שיין מקמהן, והם הסכימו להיות צמד.
&nbsp
ג'ף הארדי ניצח את סמואה ג'ו בספירת חוץ.
&nbsp
אליפות ארצות הברית: רוסב ניצח את שינסוקה נאקאמורה.
&nbsp
בסוף התכנית, מר מקמהן נפגש עם AJ סטיילס ואמר לו להוציא את החייה שבו מול דניאל בריאן, ואז סטיילס תקף אותו. וינס חייך אחרי ההתקפה.
 
דעות מצפיה בתקציר


אז ככה.... למה סמאק היה פצצה השבוע, לדעתי?
קודם כל - זה היה פרק חג, שהוקלט אחרי פרק שבוע שעבר וכולם נראו יחסית רעננים ורעבים.
זה התחיל בפביולוס טרות' ובבריאן החדש. אחלה דינמיקה לתחילת הפרק והתייחסו לזה שטרות' יהיה ה30 בראמבל והוא איים על בריאן עם זה!!! המשכיות מבורכת!!

אחרי זה קרב פתיחה מעולה בין אלמאס לעלי. מבאס אותי לראות שאלמאס הופך להיות הג'ובר שכולם עושים מולו קרבות מצוינים, מקווה שיתנו לו פוש. עלי ממשיך להרשים. קחו בחשבון שעלי סיים קרב זוגות שבו הוא הצמיד את דניאל בריאן איזה 20 דקות לפני שהקרב הזה צולם, כולל ברכיה לפנים של בריאן! אז לא ראו עליו טיפה עייפות או חשש.

קרב 4 על 4 חביב למדי, הסיום שלו היה מלא אקשן והקלאב מצמידים את אלופי הזוגות! יאי, מחלקת הזוגות התעוררה!

התקיפה של בריאן על עלי בוצעה מעולה. מחכה שיכריזו קרב בין בריאן לעלי על התואר בראמבל. השניים האלה ישרפו את הזירה ביחד בפפו!

מיז TV היה אחלה. הסיפור עם אבא של המיז היה מרגש וקורע לב. אהבתי ששיין לא בוטח במיז ב100% ואומר לו "מקווה שלא תגרום לי להצטער" או משהו בסגנון. יאללה הטאג הטוב בעולם! וו-הו!

הארדי נגד ג'ו בקרב קצר אבל אינטנסיבי. הפיוד שלהם ימשיך ואני רואה פוטנציאל לקרבות טובים, רק שלצערי שניהם חייבים לנצח את הפיוד הזה.

הקטע עם מנדי רוז והאוסו היה חביב. מכניס קצת אקשן לפיוד מיד קארד של הנשים. וזהו, זאת הייתה ההתייחסות היחידה לדיוויזיית הנשים הפרק ופה יש לי בעיה עם זה. אבל בקטנה, לא זה יהרוס את הפרק

ואז - המיין איבנט! קרב של למעלה מ20 דקות, גם שינסקה וגם רוסב יצאו ממנו מעולים. יש מצב שזה הקרב הכי טוב של שינסקה ברוסטר הראשי (וזה אחרי פיוד ממושך מול איי ג'יי סטיילס). רוסב סופר אובר והזכיה שלו מוצדקת! בתכלס הפרק שודר ביום הולדת שלו, למרות שצולם שבוע לפני. אחלה קרב, ברמה של PPV ועם סיום שמח! רוסב דיי מופלא לכולנו!

וווווווווווווווואז - סגמנט הסיום! דבר שלא הופיע בספוילרים בכלל, אז לא ציפיתי לזה. אני שמח שמיסטר מקמהון חזר להופיע. אני גם שמח כי כל מי שבסגמנט איתו זה אומר שוינס מעריך אותו מאוד והוא לא סתם נבחר.

אז לא - זה לא היל טרן של סטיילס. זה רק להדליק מחדש את האש של סטיילס. מחכה לראות איך זה יתפתח בעיקר לנוכח החיוך החולני של וינס בסוף. ככה מסיימים פרק!
 
למעלה