שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


וינס מקמהן יוצא ואומר שכולם רוצים לדעת מה קורה ב-RAW לאחרונה. RAW משודרת עשרים וחמש שנים ומשתנה עם הזמנים בגללו. הוא לא יכול לעשות את זה לבד, וסטפני מקמהן יוצאת גם היא. טריפל אייץ' יוצא גם הוא ואז גם שיין מקמהן. הם אומרים שלא הקשיבו לקהל ונתנו למתווכים לחנוק את הרוסטר. עכשיו הם משתלטים על RAW וסמאקדאון. הם יתנו למעריצים את מה שמגיע להם, ויהיו קרבות חדשים וכוכבים חדשים. בארון קורבין יוצא החוצה ואומר שהוא שמח. אתמול לא היה הוגן. המקמהנים וטריפל אייץ' יורדים עליו. קורבין אומר שהוא ניסה להפעיל את כולם אבל ברון סטרומן לא היה צריך לבוא. טריפל אייץ' שואל אם הוא רוצה שישקלו מחדש את מעמדו. לבסוף הם אומרים שאין סיכוי. אבל אחר כך הם מחליטים שאם הוא ינצח בקרב הלילה, אולי יש סיכוי. הוא צריך לנצח את קורט אנגל.
&nbsp
הית' סלייטר שופט מיוחד: קורט אנגל, ואחר כך בובי רוד, צ'אד גייבל ואפולו קרוז, ניצחו את בארון קורבין בקרב שהפך ללא פסילות, לאחר שרשרת פינישרים. לאחר מכן קורבין עבר דרך השולחן עם אנגל סלאם.
&nbsp
פין באלור ניצח את דולף זיגלר בפסילה אחרי שדרו מקינטייר תקף אותו. לאחר מכן הוא נתן לזיגלר קליימור.
&nbsp
דין אמברוז יוצא ואומר שסת' רולינס פישל. הוא עדיין לא גמר איתו. הוא קורא לרולינס שלא יוצא. אמברוז מבקש קרב פתוח.
&nbsp
אליפות בין יבשתית: דין אמברוז ניצח את טיילר בריז אחרי דירטי דידז. לאחר הקרב, סת' רולינס (שהוסווה כמאבטח) ניסה לתקוף את אמברוז שברח.
&nbsp
דרייק מאבריק מציג בפני שיין מקמהן את האות'ורס אוף פיין, ושיין אומר שהם לא מקבלים מיד קרב חוזר. הם נלחמים מול ה-B טים, הרבייבל, והלוצ'ה האוס פארטי על זה.
&nbsp
אנשים חדשים בדרך ל-RAW: לארס סאליבן, לייסי אוונס, האבי מאשינרי, ניקי קרוס ו-EC3.
&nbsp
בובי לאשלי וליו ראש נמצאים בזירה עם הגיטרה השבורה של אליאס. ראש מבקש מלאשלי לעשות פוזות. אליאס תוקף אותו ושובר עליו גיטרה.
&nbsp
סמי זיין חוזר בקרוב.
&nbsp
הרבייבל ניצחו את אות'ורס אוף פיין (ע' דרייק מאבריק), ה-B טים והלוצ'ה האוס פארטי אחרי שאטר מאשין לדאלאס. הם יקבלו קרב עתידי על תארי הזוגות.
&nbsp
סת' רולינס מתראיין ואומר שהוא עומד לחסל את דין אמברוז. בארון קורבין הגיע והאשים אותו בפיטורין שלו. רולינס מרביץ לו.
&nbsp
רונדה ראוזי יוצאת ואומרת שהיא חיסלה את נייה ג'קס ועלתה לשארלוט פלייר ולבקי לינץ' בקרב. היא אומרת שאלוף הוא הטוב ביותר. היא כאן כדי להתחיל מסורת חדשה: אלופים שמגנים על התואר מיד אחרי אירוע. כמה נשים רוצות להצטרף אבל סטפני מקמהן יוצאת. היא מחליטה לקבוע קרב גאנטלט.
&nbsp
קרב גאנטלט: ביילי ניצחה את אלישיה פוקס עם רול אפ.
&nbsp
ביילי ניצחה את דיינה ברוק עם ביילי טו בלי.
&nbsp
מיקי ג'יימס ניצחה את ביילי עם DDT.
&nbsp
אמבר מון ניצחה את מיקי ג'יימס אחרי אקליפס.
&nbsp
נטליה ניצחה את אמבר מון עם שארפשוטר.
&nbsp
נטליה ניצחה את רובי ריוט אחרי שהתחמקה מסנטון.
&nbsp
נטליה ניצחה את סשה בנקס אחרי שארפשוטר והיא תקבל קרב מול רונדה ראוזי.
&nbsp
קווין אוונס חוזר בקרוב.
&nbsp
בשבוע הבא, דולף זיגלר ופין באלור יילחמו מול דרו מקינטייר, אליאס ובובי לאשלי יילחמו בקרב חג מולד. פול היימן יופיע, סת' רולינס יילחם מול בארון קורבין ונטליה וראוזי יילחמו על התואר.
 
דעות מצפייה בתקציר


ברוכים הבאות לדעות ראו המחודש!
הראו שבו וינס לחץ על כפתור הריסט עקב ירידת הרייטינג המטורפת אי פעם של ראו.

אז האם זה עבד? האם יש חידוש? בואו נראה!

פרומו פתיחה טוב של משפחת מקמהון + טריפס. קורבין קיבל היט נפלא, שמחתי בשבילו.
אבל אז – ההבטחה לחידוש ושינוי מתנפצת לחלוטין! אז קיבלנו את קורבין נגד אנגל בקרב שהיה בגדול שחזור של ה"קרב" של סטרומן וקורבין לילה אחד לפני כן. רק שהפעם אנגל על תקן סטרומן. הפייסים שוב נוקמים בקורבין. נו, לפחות קורבין השתלב בסגמנט עם וינס – זה סימן טוב. אני אוהב את קורבין.

באלור נגד זיגלר – עוד "חידוש". אז סבבה, ממשיכים את הפיוד המשולש של באלור-זיגלר-מקינטייר. אני מקווה שהתוצאה הסופית בפיוד תהיה שדרו יהרוג את שני האחרים בסקוואש של דקה וחצי.

שמחתי לראות את טיילר בריז שוב עונה לאתגר פתוח (אחרי שעשה זאת בNXT). הפעם הוא פחות זרח, בהשוואה לקרב שלו נגד ריקושט, אבל גם היה סבבה. התקיפה אחרי הייתה צפויה והפיוד של דין וסת ממשיך, למרות שהקהל סבל בTLC מהקרב שלהם.

פרומו הייפ לקראת העליות החדשות מNXT. אחלה פרומו. למי שלא ראה, מוזמנים לראות אותו פה: https://twitter.com/WWE/status/1074855217261244417

אליאס נוקם בלאשלי על אמש. הפיוד צריך להמשיך. ממש חידוש!

הרבייבל מקבלים קרב תואר על אליפות הזוגות אחרי ניצחון בקרב מרובע. למה AOP לא קיבלו את הרימאץ' שלהם, לא ברור לי. אבל יאללה, הרבייבל בקרב תואר זה בהחלט חידוש, מגיע להם ואני מחכה לקרב שלהם נגד רוד וגייבל.

ראוזי עם פרומו לא רע (לפחות מהתקציר). כל הקטע עם הבנות מאחורי הקלעים וסטפני היה מעט צולע ומאולץ, אבל שימש להשיג מטרה.

ואז הגונטלט! הפעם זה נמשך "רק" 50 דקות ולא שעתיים כמו הגונטלט של הגברים. ביילי שרדה יותר זמן מהצפוי עם ה"פציעה" שלה. מילפי ג'יימס הצליחה להשיג הדחה, זה כבר הישג. שוב פעם היא מכרה מדהים את האקליפס של אמבר! נטליה התקבלה לקול תשואות מהקהל – הופתעתי. עוד הופתעתי מזה שהיא הדיחה את אמבר מון וגם את רובי ריוטט. סשה נגד נטליה בחלק האחרון של הגונטלט והקהל חצוי בין שתיהן! הקהל היה די רועש לקראת הסיום עם כל הכמעט נצחונות, שזה סימן מעולה! בסוף נטליה ניצחה ותקבל קרב נגד ראוזי על האליפות!

או, זה חידוש! היה ברור שיהיה קרב בין נטליה לראוזי בעקבות ה"חברות" שלהן, אבל תמיד חשבתי שזה יהיה אחרי בגידה והיל טרן של נטליה. במקום זה הן לחצו ידיים והתחבקו.

לסיכום: היה פרק לא רע, שיפור מהשבועות האחרונים, אבל עדיין אין חידוש משמעותי. מקווה שהעליות של NXT יכניסו קצת פלפל לפרקים.
 

oronm316

New member
שאלה + בקשה

מה היו נתוני הרייטינג האחרונים? איפה הייתה בעצם הנפילה הקשה?
&nbsp
יש מצב שאתה שם קישור לתקציר?
 

Diunim

New member
חשוב לציין

מספר הצופים הוא לא הכי נמוך אי פעם,זה בערך שני מיליון (היו קצת פחות מזה בתחילת 1997, נניח).
&nbsp
מה שכן, מספר הצופים הזה מהווה פחות מאחוז מהקהל. אפילו בימי השפל של RAW הם לא השיגו פחות מנקודת רייטינג אחת.
 
תשובות

זה בהתייחס לרייטינג של שבוע שעבר:
It might perhaps not be the greatest era in the history of WWE Monday Night Raw. Just last week we were talking about record-setting low ratings for a show that’s come to revolve around handicap matches, awkward talking segments, and Baron Corbin. Now here we are again, because this week’s Monday Night Raw set a new low when it comes to viewers. Only 2.194 million people watched this week’s Raw, which is down from 2.285 million last week. That also means that this week’s episode had the lowest viewership in Raw history.

לינק לכתבה המלאה:
https://uproxx.com/prowrestling/raw-12-10-18-record-low-viewership/2/

בקשר לתקצירים - הבעיה איתם זה שהWWE מבקשים מיוטיוב/בעל הערוץ למחוק את זה אחרי כמה שעות. אז כל לינק שאמצא, סביר שיימחק במהלך היום.

חפש wrestling reality ביוטיוב, הם מוציאים את התקצירים הכי טובים בעיניי. רק שווה לשים לב, לפעמים התקציר הוא של השעתיים הראשונות של הפרק ולא של כל הפרק.
 

oronm316

New member
תודה רבה! בקשר לרייטינג... צפוי - המוצר משעמם ברמות

אני כבר כמה חודשים רואה משנת 96 כל ראו וPPV בנטוורק. ובלי ספק, גם כששם היה משעמם, עדיין היה הרבה יותר טוב... אפילו ברמת הרסלינג הבסיסי
 
למעלה