תוצאות TLC

תוצאות ואירועים


פרה שואו
אליפות משקל קל: באדי מארפי (א) ניצח את סדריק אלכסנדר
קרב גיטרה: אליאס ניצח את בובי לאשלי. אחרי הקרב, לאשלי דפק לאליאס את הגיטרה בגב.

האירוע עצמו
גמר הMMC: אר טרות' וכרמלה ניצחו את ג'ינדר ואלישיה פוקס אחרי קוד אוף סיילנס של כרמלה על אלישיה. כן, היה דאנס ברייק. היעד שטרות' בחר: מטה ההנהלה של הWWE, בסטמפורד קונטיקט.

אליפות הזוגות של סמאק: הבר (א) ניצחו את האוסוז ואת הניו דיי. שיימוס הצמיד את וודס אחרי ברוג קיק.

קרב TLC: ברון סטרומן ניצח את בארון קורבין. הית סלייטר היה השופט המיוחד. סטרומן לא הופיע, סלייטר החל ספירת חוץ בהוראת קורבין. פתאום סטרומן הופיע עם יד פצועה. סטרומן אמר שקורבין שכח שקרב TLC זה קרב ללא פסילות. אפולו קרוז, בובי רוד, צ'אד גייבל ופין באלור הקיפו את הזירה עם כסאות. סלייטר הוריד את חולצת השופט. כולם תקפו את קורבין.
קורבין ניסה לברוח, אבל אז יצא קורט אנגל. אחרי מבול של פינישרים על קורבין, סטרומן הצמיד אותו עם רגל על החזה וניצח.

קרב שולחנות: נטליה ניצחה את רובי ריוטט. בתכלס, נטליה העיפה של שלושת חברות הריוטט סקוואד דרך שולחנות בשלבים שונים של הקרב.

פין באלור ניצח את דרו מקינטייר, אחרי הסחת דעת מדולף זיגלר.

קרב כסאות: ריי מיסטיריו ניצח את רנדי אורטון.

מאחורי הקלעים, באלור אומר שאין לו מושג מאיפה בא דולף בקרב, אז דולף שוב מופיע משום מקום ותוקף את באלור.

אליפות הנשים של ראו: רונדה ראוזי (א) ניצחה את ניה ג'קס. אחרי הקרב, מאחורי הקלעים, ג'קס מסרבת להתראיין ובקי תוקפת אותה, כנקמה על הפציעה.

אליפות הWWE: דניאל בריאן (א) ניצח את איי ג'יי סטיילס עם סמול פאקאג'.

אליפות ביניבשתית: דין אמברוז ניצח את סת רולינס (א) אחרי דירטי דידס וזכה בתואר. במהלך הקרב נשמעו קריאות This is boring מהקהל.

קרב TLC, אליפות הנשים של סמאקדאון: אסקה ניצחה את בקי לינץ' (א) ואת שארלוט, אחרי שרונדה ראוזי באה והפילה סולם עליו היו שארלוט ולינץ'. אסקה האלופה החדשה.
 
חוות דעת TLC מצפיה בתקציר!


חוות דעת TLC מצפיה בתקציר!
גמר הMMC היה צפוי. שמח בשביל מלה. היה בוץ' עצבני בסיום הקרב, אבל מלה יצאה ממנו טוב. הבחירה של טרות' בחופשה (במטה הWWE) הייתה קורעת.

אליפות הזוגות של סמאק נראתה כמו כל קרב של שלושת הטאגים האלה. הם מעולים ביחד, אבל ראינו את זה מלא פעמים. הופתעתי לראות שהבר שמרו על התואר. יאללה סאניטי!

ה"קרב" TLC של סטרומן וקורבין היה פשוט סגמנט אחד ארוך שכלל את הפייסים של ראו נוקמים בקורבין לתשואות הקהל ובסוף סטרומן מנצח עם רגל על החזה. מבין שאי אפשר היה לעשות יותר מזה בגלל הפציעה של סטרומן, שמחתי ששמרו את זה קצר יחסית, הקהל נהנה מזה וקורבין קיבל את המגיע לו. נקסט.

נטליה נגד ריוטט היה נראה כמו קרב בינוני, כזה שאפשר לראות בפרק של ראו. עצם זה שנטליה העבירה את שלושת חברות הריוטט סקוואד דרך שולחנות הייתה החלטה טיפה הזויה. כאילו, זאת פאקינג נטליה – לא רונדה ראוזי שצריכה להיות מפלצת שולטת. נו טוב, העיקר שנטליה קיבלה אהבה.

באלור נגד מקינטייר נראה כמו קרב טוב פלוס, אבל הסיום שלו הזוי לחלוטין. בסדר, זיגלר רוצה לנקום. אבל פאקינג שיט, אתם בונים את דרו בתור מפלצת בלתי מנוצחת והנה הוא מפסיד כבר פעמיים כשדולף מעורב. עוד יותר הזוי היה כשדולף תקף את באלור מאחורי הקלעים אחרי זה.

מיסטיריו נגד אורטון נראה משעמם ברובו, חוץ מ2 ספוטים יפים/חדשניים. הופתעתי שריי ניצח, אבל די הגיוני שהפייס יצליח לנקום בהיל מתישהו.

אליפות הנשים של ראו נראה כמו קרב טוב מהצפוי, בהתחשב במשתתפות. ראוזי נראתה חיה רעה והיא מוסיפה תרגילים לארסנל שלה. ג'קס לא פצעה אותה, נכנעה מהר לארם-בר ואפילו קיבלה את המגיע לה מבקי לינץ' מאחורי הקלעים. יופי של בוקינג.

אליפות הWWE נראה פצצה. שניהם באו לתת עבודה וזה האיי ג'יי סטיילס שהיה חסר לי בפיודים נגד נאקאמורה ונגד ג'ו. כאילו, נגד ג'ו ונגד נאקאמורה קיבלנו את איי ג'יי בהילוך שלישי-רביעי כזה ופה קיבלנו אותו בהילוך חמישי! זה גם עזר שבריאן בא בהילוך חמישי גם! שניהם נתנו הכל ומילאו כל אחד את תפקידו על הצד הטוב ביותר. שמח שזה נגמר בסמול פקאג', כמו בימי ההיל הטובים של בריאן בROH. יופי של קרב!

ועכשיו – לקרב המאכזב של הערב. פאקינג סת רולינס ופאקינג דין אמברוז... והקהל צועק This is boring באמצע הקרב! איך הצלחתם לחרבן את זה, WWE? לפרקים נראה קרב בהילוך איטי. לקראת הסוף הקצב התגבר טיפה, אבל לא מספיק. אמברוז אלוף חדש, סת פנוי עכשיו לזכות בראמבל וללכת נגד לסנר במניה, אבל עדיין... קרב שלא התעלה לרמה שמצפים משניהם.

ועכשיו – למיין איבנט!
איזה כיף שהן קיבלו אותו, זה הקרב שהכי הגיע לו המיין איבנט! והן לא איכזבו! איזה קרב ברוטאלי ומשוגע! שארלוט פסיכית לחטוף את כל הבאמפים האלה, בקי אלילה ואסקה היא האלופה החדשה! היו שם כמה ספוטים באמת משוגעים (הלג דרופ של בקי על שארלוט דרך שולחן השדרים, הספיר של שארלוט על אסקה, המונסולט דרך השולחן) והסיום היה מושלם מכל בחינה! ראוזי עדיין כועסת על שארלוט ובקי, גורמת להן להפסיד. אסקה אלופה מבלי שזה ייראה שנתנו לה את זה על מגש כסף, אחרי כל הקרב שהיה. הקהל לגמרי עודד אותה כשהיא עלתה על הסולם ולא שרק בוז. יש מצב שזה קרב 5 כוכבים. בטוח זה 4.5, אבל דורש צפיה מלאה כדי להחליט.

אגב – אסקה התחילה את השנה וסיימה את השנה במיין איבנט של פפו וניצחה בשניהם (ראמבל וTLC). נכון שבמהלך השנה היא הלכה לאיבוד, אבל לפחות ההתחלה והסוף היו להיט!
 

Diunim

New member
דעות על שני הקרבות החשובים

למה בריאן אומר שהוא גמר עם ה-YES אבל זה מופיע לו על החגורה?!
&nbsp
בכל אופן, בריאן ו-AJ נתנו קרב טוב, נהניתי, אבל הוא היה קצת איטי.
1/4
&nbsp
קרב הנשים היה נהדר ומדהים, הן נתנו את הכול. גדולות. תמיד אפשר לסמוך עליהן. בנימה אחרת, אפשר להעביר את ביילי וסשה לסמאקדאון? נעמי ושאר חסרות התועלת יחליפו אותן...
3/4
 
למעלה