מנהרת הזמן #56 - סדרת ההישרדות 1996

Nurd4Life

New member
מנהרת הזמן #56 - סדרת ההישרדות 1996

9 חודשים מאז הפרק האחרון - אנחנו חוזרים.
מה הספקנו מאז? ילדה חמודה בשם אורין


מה הסיבה לחזרה? הכל בזכות (או אשמת) Diunim, הגעתי בספרים שהוא תרגם לתקופת סדרת ההישרדות 96 והגעתי למסקנה שאני לא רוצה לקבל ספוילרים אז אני חייב עכשיו להתקדם באירועים כדי שאוכל להתקדם בספר.

אז או שיהיה עכשיו מתקפה של מנהרת הזמן, או הדבר ההגיוני יותר, לא אוכל להמשיך לקרוא את הספר


בכל מקרה, כשיצאנו לדרך היינו בני 21, השנה הייתה 2007 והפער שלי מהאירוע הראשון היה 23 שנה.
עכשיו השנה 2018 והפער שלי הוא 22 שנה.
נראה לי שלג'ורג' ר.ר. מרטין יש הספק טוב יותר....
 

Nurd4Life

New member
קארד ללא תוצאות

הבריטיש בולדוג, אואן הארט והניו רוקרס נגד האחים גדווין, דאג פרנאס ופיל לאפון בקרב 4 על 4 הישרדות
&nbsp
האנדרטייקר נגד מנקיינד כשפול ברר תלוי מעל הזירה
&nbsp
ג'ייק רוברטס, מארק מרו, הסטוקר ורוקי מאיביה נגד טריפל אייץ', ג'רי לולר, גולדאסט וקראש בקרב 4 על 4 הישרדות
&nbsp
ברט הארט נגד סטון קולד סטיב אוסטין בקרב מועמדות מס' 1 על אליפות העולם
&nbsp
פארוק, דיזל, רייזר רמון וויידר נגד סאביו וגה, יוקוזונה, פלאש פאנק ושותף מסתורי
&nbsp
שון מייקלס (א) נגד סיד בקרב על אליפות העולם
&nbsp

 

Nurd4Life

New member
חלק א'

אני רואה את האירוע רגע לפני סדרת ההישרדות 2018 (ויש מצב שגם חודשיים אחרי, לכו תדעו כמה זמן ה-3 שעות האלה יקחו לי) – שהכניסה אותה לאווירה הישרדותית. זה עבר לי מהר.
&nbsp
במרכז האירוע שלנו – שון מייקלס מגן על האליפות מול סיד, ברט הארט חוזר אחרי 8 חודשי היעדרות מול סטון קולד סטיב אוסטין, אנדרטייקר נגד מנקיינד בפעם ה-1000 ואפילו קרבות הישרדות!
&nbsp
הקרב הראשון הוא בריטיש בולדוג, אואן הארט והניו רוקרס (ליף קסידי ומרטי ג'נטי) נגד דאג פרנאס ופיליפ לאפון והגדווינס.
ראיתי את רו לפני האירוע ואין לי מושג מי זה פרנאס ולאפון. הם אשכרה עשו להם הופעת בכורה באירוע (והם לא היחידים באירוע הזה).
אני מבין שזה קרב הפתיחה בגלל הסטאר פאוור של פינייס גדווין?
מרטי ג'נטי בשנה שעברה גם כן פתח את האירוע בקרב סרבייבר שמאוד אהבתי בו הוא נשאר אחרון מול 123 קיד והפסיד. יש לי תחושה שהוא לא יישאר אחרון הפעם, או שאוהב את הקרב.
אגב, ג'נטי עף ראשון.
אואן מדיח את הנרי, הבולדוג מדיח את פינייס וזה משאיר אותנו מול לאפון ופרנאס ואל תנסו לגרום לי להסביר מי זה מי.
&nbsp
אז בקרב פתיחה חסר משמעות עם מתאבקים מהחלק התחתון של הקארד – מדיחים קודם את שני הפייסים המוכרים ומשאירים את השניים הלא ידועים. זה מתכון בטוח לעורר את הקהל.
לאפון מצליח להדיח את קאסידי ואחרי דקות ארוכות מצליח ברולאפ להדיח גם את הבולדוג.
בולדוג תוקף את לאפון אחרי הקרב ומאותו רגע אואן עובד לו על הרגל עד השארפשוטר, אבל הוא מפסיק ועובר לתקוף את פרנאס או איך שלא קוראים לו כי הוא לא היה בזירה כבר שעתיים וכבר הספקתי לשכוח.
אחרי HOT TAG, פרנאס מחסל את אואן ומנצח אחרי ג'רמן סופלקס שגורם לאואן להיפוך שלם וספק נחיתה על הראש.
פרנאס ולאפון יוצאים מצוין, אבל מה לעזאזל הם חשבו לעצמם שהם נתנו לקרב הזה כמעט 20 דקות?
&nbsp
&nbsp
ראיון עם רוקי מאיביה בגארדן הריק לפני האירוע. למה הוא לא אומר לקווין קלי לסתום את הפה או שהוא ינחית עליו סמקדאון?
רוק מראה שיש לו כריזמה כבר אז ונראה שהם עושים ממש סיפור מזה שהוא רושם את הבכורה שלו. זה לא כאילו הוא פרנאס ולאפון!
&nbsp
קווין קלי עם מנקיינד ופול ברר, שהולך לעלות לכלוב מעל הזירה ויירד מתישהו כשיבוא אליהם וזה יתאים לצרכי הקרב והנאת הצופים. אז מפה קיבלנו את כל קרבות ה-shark tank המיותרים, אה?
אם עדיין מביאים את אנדרטייקר לקרבות מיותרים, למה לא מחדשים את הפיוד הזה? לפחות במקרה של פולי לא יהיה את המשפט "הוא לא בכושר" כי הוא אף פעם לא היה.
פול ברר מהלך לכיוון הזירה ואומר שהוא לא מתכוון להיכנס לכלוב, אך כל זה ישתנה כשטייקר יגיע והוא ייכנס מהפחד.
בינתיים אנדרטייקר מגיע כמו עטלף וצונח מתקרת האולם. עכשיו תחשבו שאובר דה אדג' היה עכשיו... אואן וקיין נגד DX לא נשמע סבבה?
&nbsp
הבעיה של הקרב הזה מתחלקת לשניים – הראשונה היא שאני מרגיש כאילו ראיתי את הקרב הזה כבר יותר מדי פעמים, וזה למרות שהרווח בין האירועים מבחינתי הוא איזה שנה.
&nbsp
הבעיה השנייה שראיתי יותר מדי קרבות של אנדרטייקר גרסת 2018 בזמן האחרון, שלא מתחשק לי לראות אותו בכלל.
בסיום, מנקיינד מכה באנדרטייקר עם חפץ זר בלי שהשופט רואה. הוא מטפס עליו כדי להמשיך להכות אותו איתו ואז טייקר פשוט מרים אותו לטומבסטון ומנצח את הקרב.
פול ברר יורד מהכלוב וטייקר מחכה לטפל בו ואז האקסקיושנר מגיע ותוקף את טייקר. טייקר מטפל בו אבל פול ברר כבר ברח.
איזה כיף זה קרבות גימיק שבהם בסוף הקרב הגימיק לא קורה! בכלל לא גורם לכל העניין להרגיש מיותר!
&nbsp
וכל זה בגלל שאני בחלק בספרים ש-Diunim מתרגם שמדבר על סרבייבר 96 ואני לא יכול להתקדם! הכל בגללך!
&nbsp
 

Nurd4Life

New member
חלק ב'

סאני מצטרפת לצוות השידור, לא ברור למה.
בינתיים דוק הנדריקס מאחורי הקלעים עם טריפל אייץ' ועם הקבוצה שלו – גולדאסט, קראש וג'רי לולר (אז סאני = ג'רי לולר. מעניין).
להאנטר יש יתרון של 4 על 3, כי מארק הנרי פצוע ולא יכול להשתתף בקרב ומסתבר שאין בחברה מספיק אנשים כדי להשלים להם רביעייה.
&nbsp
כשהאנטר יוצא לזירה, סאני שמה לב שאין בחורה לצדו והם אומרים שהמשמעות היא שהוא יותר ממוקד. ג'ים רוס שואל למה שתהיה אישה לצידו בזירה ואיזו מטרה זה בכלל מספק שתהיה בחורה בצידי הזירה, סאני?
BURNNNNN
מסתבר שיש פיוד בין ג'ים רוס לסאני שמתפתח לרסלמניה.
הקבוצה המתחרה – מארק מרו (עם סייבל), הסטוקר ורוקי מאיביה
ג'ים רוס אומר שסייבל היא הבחורה הכי יפה ב-WWF וזה נראה שהקרב לא יוכל לחכות לרסלמניה ויהיה חייב לקרות כבר בארמגדון 96!
אז החברים של מרו זה בחור שבחיים לא היה פה ועוד אחד שקוראים לו הסטוקר, לא בדיוק דבר שהייתי רוצה שיהיה ליד סייבל.
מרו חושף שהם כן מצאו שותף רביעי – ג'ייק דה סנייק רוברטס, שהיה באותו זמן בפיוד עם ג'רי לולר שאמר שהוא אלכוהוליסט וג'ק בתגובה התעצבן ושתה מלא אלכוהול.
&nbsp
אין כמעט שילוב בקרב הזה שלא מרגיש כמו קרב פרישואו. מסתבר שמיסטר פרפקט היה אמור להיות עם טריפל אייץ', אבל "חילוקי דעות" גרמו לכך שהם נפרדו. אני מניח שחילוקי דעות זה שם האירוע של אותו חודש של WCW, לא?
אחרי שרוקי מאיביה נכנס יש שם הרבה בלבול איך קוראים לו – רוקי מאיביה, דווין ג'ונסון או רוקי ג'ונסון. מצחיק שעל הקרב הראשון שלו הוא נגד טריפל אייץ' ו-20 שנה אחר כך עושים לזה עדיין טיזינג כאילו מישהו רוצה עדיין לראות את זה.
אגב, יש 8 אנשים בקרב ביניהם מארק מרו שעד לא מזמן היה נראה כמו מיליון דולר ועדיין אפשר לראות באופן מוחלט שרוקי והאנטר הם השניים עם הפוטנציאל.
כלומר, האנטר, רוקי ודמיאן הנחש!
10 דקות לוקח עד ההדחה הראשונה, כאילו חשבו שיש לכל הדבר הזה פוטנציאל. רוברטס מדיח את לולר עם DDT ו-3 דקות שמרגישות כמו נצח אחר כך הסטוקר מודח על ידי גולדאסט.
&nbsp
רק כדי שיהיה היגיון בכל הדברים – מארק מרו מדיח את האנטר הרסט הלמסלי עם מונסולט. אז הקפטן של הקבוצה והפיוד המרכזי של כל הדבר הזה מודח באמצע ואנחנו נשארים עם גולדאסט וקראש... כי?
ורק כדי שיהיו במאי שיא – מארק מרו מודח בזמן שהם בכלל מראים ריפליי אז אף אחד בכלל לא קולט שהוא בחוץ. רגע אחרי זה קראש מדיח גם את רוברטס – עם התרגיל סיום שלו – אגרוף לגרון/ללב. כנראה התרגיל סיום הכי גרוע. אבל כל עוד הוא מקרב את סיום הקרב – אני בעד.
&nbsp
אז רוקי מאיביה בהופעת בכורה נשאר לבד נגד קראש וגולדאסט.
הם עושים עליו קצת דאבל טים כי שכחנו את העניין שצריך להיות רק אחד בזירה, קראש מנסה לפגוע עם האגרוף בלב אך פוגע בגולדאסט – אז רוקי עושה עליו באדי סלאם ומדיח אותו. מה?
רוקי מנצח גם את גולדאסט עם שולדר ברייקר וזוכה בקרב. אז רוקי מדיח אנשים עם באדי סלאם ושולדר ברייקר. אני מופתע שבסוף לא החליטו שהתרגיל סיום שלו יהיה קלוזליין או דרופ קיק.
קרב נוראי וגם ארוך בטירוף. לפחות תדעו מעתה שאם אי פעם יבוא לכם "אולי נראה את קרב הבכורה של דה רוק ב-WWF?", התשובה היא לא. לא לא לא.
&nbsp
פרומו לקראת סטון קולד נגד ברט הארט. האמת, זה שונה לגמרי מהפרומואים של היום אבל גם שונה מאלו שהיו באותה תקופה. יש את החלוקה הדיכוטומית בין סטון קולד לברט הארט, אבל בתוך זה ערבוב של רגעים ובלגאן ולא הפרומו המסודר והמוסבר שהם נותנים תמיד. יפה לראות, הכניס אותי לאווירה.
בראיון לפני הקרב פטינגייל קורא לסטון קולד "המתאבק הכי טוב בחברה כיום". אני מבין שזה קונטרה להארט, אבל לא מוגזם קצת להגיד על מישהו שלא זכה בשום אליפות?
&nbsp
בתחילת הערב גורילה מונסון הודיע שהמנצח בקרב הוא המועמד מס' 1 לאליפות.
הקשר בין ברט הארט לפייס מלוקק בשלב הזה הוא מקרי בהחלט. אפילו הפרומואים שלו מלאי עצבים. עוד לפני שהקרב מתחיל אוסטין עומד מול הפרצוף של ברט הארט ומושיט שתי אצבעות קדימה. כבר ברגע הזה היה ברור שזה יהיה משהו מיוחד.
אני לא אעשה פליי ביי פליי לקרב כי אני
א. לא טוב בזה
ב. לא רוצה
אבל אגיד לכם שאין ספק שזה הקרב הטוב באירוע, אחד מקרבות הקאמבק היותר מעניינים שזכורים לי ולחלוטין המקפצה שאוסטין היה צריך לא רק מבחינת זמן מסך ברו אלא גם באירועים עצמם.
היופי פה שזה קרב שלגמרי גונב את ההצגה – לשון מייקלס. לא יודע כמה אירועים היו ששון מייקלס היה בהם בקרב מרכזי וקרב אחר הצליח להאפיל עליו.
&nbsp
בסיום אוסטין עושה את המיליון דולר דרים וברט הארט עושה קאונטר לספירה וסופר שלוש. זה נותן כמובן לברט ניצחון בקאמבק, אבל משאיר את אוסטין במעמד טוב שהוא מפסיד אך ורק לרולאפ ולא ניצחון "נקי" ומוחלט.
&nbsp
 

Nurd4Life

New member
חלק ג'

קפטן לו אלבנו מגיע לעמדת השדרים משום מה ואז צמד ראפרים לבנים עם כובעי NOD מקבלים את פניו של פארוק וכמה שחורים שמתלווים אליו. זה מוזר בכל כך הרבה רמות.
יחד עם פארוק – רייזור רמון. ג'ים רוס לא מבין למה שורקים בוז לילד הזה – שהוא גדול יותר, חזק יותר, צעיר יותר ונראה טוב יותר ואז מה אם הוא לא הבחור הראשון שקראו לו רייזור רמון. אז עכשיו אנחנו כבר מודים שזה לא הוא? גם אחרי שוויתרתם כל הדבר הזה המשיך רק למען ה"דווקא"?
אליו מתלווה גם דיזל ואז ויידר.
היריב הראשון שיוצא – סאביו וגה. זה הדבר הכי טוב שיכולתם לתת אחרי הקרב של אוסטין – ברט?! אגב, למה בעצם סאביו וגה מסוכסך עם החיקוי של רייזור רמון? הם לא היו חברים טובים כשהוא היה מתאבק אחר באותו השם?
החברים של סאביו וגה – יוקוזונה, מישהו בגלימה אדומה שיוצא עם שתי בנות רוקדות ומסתבר שזה פלאש פאנק או הגדפאדר בגלגול שלפני.
האוורד פינקל מכריז על "השותף המסתורי". לא, כי פלאש פאנק זה ג'ון סינה.
השותף המסתורי – ג'ימי סנוקה. אתם לא רציניים.ג'ימי סנוקה נשמע כמו מישהו שהיה ישן עוד בתחילת שנות ה-90.
מסתבר שהכניסו אותו יום לפני להיכל התהילה. ג'ים קורנט ממש חושש מהכניסה של סנוקה. אם לא הייתי יודע טוב יותר, הייתי מניח שזה חשש לשלומו של סנוקה.
אז אפשר להגיד, עוד לפני שראיתי את הקרב – כל קרב הישרדות יותר גרוע מהקודם. לא פלא ששנתיים אחר כך ירדו מכל הקונספט ועשו טורניר.
פלאש פאנק הוא ביי פאר הדבר הכי טוב בקרב הזה. לכן הוא בערך היחיד שלא זכור לי ששמעתי עליו יותר מדי. הקרב הזה נמשך ונמשך ואין הדחות, באמת לא מבין מה הצופים במדיסון סקוור גארדן עשו רע שזה מגיע להם. לא פלא שאחר כך הם התהפכו על שעון מייקלס. בפעם האחרונה שרציתי להתהפך על מוצר כל כך הייתי בעד דאעש ונגד קרי מתיסון בהומלנד.
הרגע בו אתה מבין שהפוש נגמר – כשמי שמצמיד את רייזור רמון זה ג'ימי סנוקה. דיזל תוקף את סנוקה עם כיסא. *תפסול אותו! תפסול את כולם! *
השופט מסמן לפעמון! יש! הבוקינג הכי טוב אי פעם! דיס איז אוסום! קלאפ קלאפ קלאפ!
&nbsp
פרומו לקרב האליפות בין מייקלס לסיד. פרומו אחלה, מעביר את הדברים טוב. הדבר שאני הכי מתגעגע אליו בהיאבקות זה טוד פטינגייל.
אגב, נשאר עוד חצי שעה. אתם לא רציניים שהקרב הזה יהיה חצי שעה, נכון? אולי בכל זאת תחזירו את פלאש פאנק לעוד כמה דקות?
האמת, קרב לא רע. אתם יודעים, בהתחשב בעובדה שארסנל התרגילים של סיד זה בעיטות ואגרופים. אה ויש גם את התרגיל בו הוא רץ ואז נותן אגרוף. או בעיטה.
אגב, להגיד שהקהל "התהפך" על מייקלס זה קצת מוזר, בהתחשב בעובדה ששניהם פייסים ואם כבר מייקלס מתנהל יותר כהיל לאורך הקרב.
לקראת סוף הקרב סיד לוקח מהצלם את המצלמה, מתכונן להכות את מייקלס איתה – ואז תוקף את חוזה לותריו. חברים, מה הפייס טרן המושלם אם לא לתקוף את חוזה לותריו הנודניק הזה?
הוא מסתובב ומקבל סוויט צ'ין מיוזיק והקהל כולו מגיב בבוז. מייקלס יוצא לטפל בלותריו במקום לספור. הוא צועק ומקלל וסיד מחזיר אותו לזירה ונראה כאילו האירוע מאולתר בצורה חובבנית ביותר. מייקלס קופץ על סיד ופוגע בשופט.
שון חוזר לבדוק לשלומו של לותריו, אף אחד לא בא לטפל בו כי כנראה אין לו ביטוח – אז סיד בא ודופק לו את המצלמה בגב.
בינתיים ג'ים רוס מנמיך את הלהבות ואומר שהוא מקווה שלותריו לא עם התקף לב. הוא ממש מקווה שהוא לא מת פה, ממש ליד הזירה, ויהרוס לנו את קרב האליפות.
סיד עושה פאוור בומב, ארל הבנר מתאושש וסופר לשלוש – יש לנו אלוף עולם חדש!
אז סיד הוא פייס, כולם מעודדים אותו כל הקרב, והדרך שבה הוא מנצח זה מכה בן אדם בן 80 עם מצלמה ואז גם את מייקלס איתה. הגיוני.
מייקלס מסתבר מתאושש מהר והולך לבדוק לשלומו של לותריו, כשעכשיו יש איתו צוות טיפולי. כי חלום הילדות שלו היה להיות אלוף, אבל חלום הבגרות שלו זה שלותריו לא יקבל מצלמה בחזה.
מייקלס זוחל אל מאחורי הקלעים, סיד חוגג בזירה אם אפשר לקרוא לפרצופים כועסים חגיגות. נובמבר 1996 – הרגע בו WWF הבין שלא הולך לו נגד WCW אז הוא החליט שהם צריכים את סיד בתור אלוף עולם.
חבל שג'ינדר מהאל לא היה ב-1996 בחברה.
בספיישל לקוליסיאום וידאו אחרי שהאירוע נגמר צוות רפואי לוקח את לותריו באלונקה ומייקלס מלווה אותם עם הבן של חוזה לותריו שכל הזמן שואל איפה האמבולנס. מקווה שאמרו לו שזה וורק.
פטינגייל המלך מעדכן שלותריו מסרב ללכת לבית החולים למרות שהוא סובל מכאבים חמורים בחזה.
מה זה עוזר לי לראות את זה בספיישל שיצא לווידאו 3 חודשים אחרי האירוע? יום אחרי זה ברו אני כבר יודע מה קרה איתו.
ולמה אני שואל מה עוזר לי ומה לא עוזר לי כשהרגע הקדשתי שלוש שעות (כלומר חודשיים וחצי) לצפות באירוע הזה?
&nbsp
 

Diunim

New member
סליחה ומזל טוב

פרנאס ולאפון התאבקו ב-ECW לפני אבל היו צמד די מוכר בעולם. למרות שהם הצליחו פחות ממה שהיית חושב. אגב, אני לא מבין מה דחוף לך שדווקא הגודווינס יישארו. הם אמנם ה"מוכרים", אבל מבחינת היאבקות פרנאס ולאפון עוקפים אותם.
&nbsp
טייקר מקבל גימיק חדש שיישאר איתנו שנתיים, עם אחלה כניסה. אבל זה הקרב החלש שלו ושל פולי מבחינתי.
&nbsp
סאני, מצטרפת, לא ברור למה... כי צריך להצדיק את המשכורת שלה אחרת היא תתעצבן.
&nbsp
פרפקט לא עזב ישר ל-WCW, אגב. הוא קודם עזב את הארגון והגיע ל-WCW באביב.
&nbsp
הסטוקר זה ברי ווינדהאם. האמת שהוא היה צריך להיות היל ואפילו בפיוד מול מרו על סייבל, אבל זה לא קרה.
&nbsp
אוסטין-ברט קרב השנה מבחינתי.
&nbsp
בכורה של הניישן אוף דומניישן. פלאש פאנק גם ערך בכורה (כמה מוזר זה היה אז שאנשים עורכים בכורה ישר באירועים גדולים בלי שום קידום) והוא דווקא הגיע עם המון באזז, הוא היה מתאבק נהדר יחסית. ב-WWF לא. הרבה חשבו שיצטרף לניישן.
&nbsp
הסוף של יוקוזונה, תגיד לו שלום.
&nbsp
סיד ושון בקרב הטוב של סיד בקריירה. קרב ביג מן-איש קטן נהדר.
&nbsp
חשוב לציין שעד רסלמניה 30, לא היה מיין איבנט של רסלמניה (פרט ל-19) שלא עבד בו לפחות מישהו אחד שהיה בקארד הזה. (בעיקר בגלל טריפל אייץ' ושון שפשוט נמצאו בכמעט כל המיין איבנטים).
&nbsp
יאללה, עם האירוע בדצמבר אתה לא חייב למהר כי לא כתוב עליו בספר...
 

dannygoosh

New member
תודה. נשמע זוועה.

ועדיין נשמע יותר טוב מרוב סדרות ההישרדות שאני זוכר בעשור האחרון.
 
למעלה