שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


התכנית מוקדשת לג'ורג' בוש האב.
&nbsp
רונדה ראוזי יוצאת עם נטליה לקרב מול נייה ג'קס וטאמינה. לפני שהקרב מתחיל, הריוט סקוואד באות ותוקפות את רונדה ונטליה, ונותנות פאוורבומב לנטליה דרך שולחן.
&nbsp
אלכסה בליס יוצאת החוצה ואומרת שהיא המפקחת על מחלקת הנשים, והיא שוב מוציאה את סשה בנקס וביילי. ביילי אומרת שהיא מבינה שמיקי ג'יימס ואלישיה פוקס אמורות לצאת לתקוף אותן ובליס מתנצלת. סשה אומרת לשאלות המעריצים שביילי היא החברה הכי טובה שלה, ושהן רוצות להילחם מול טריש וליטה. ביילי גם אומרת שהיא רוצה לגרום לאלכסה בליס להיעלם. ביילי גם דורשת שייצרו חגורות זוגות לנשים. דיינה ברוק, מיקי ג'יימס ואלישיה פוקס יוצאות אבל בליס קובעת קרב זוגות.
&nbsp
סשה בנקס וביילי ניצחו את מיקי ג'יימס ואלישיה פוקס (ע' דיינה ברוק) אחרי ביילי טו בלי לג'יימס.
&nbsp
רונדה ראוזי מתעמתת מול אלכסה בליס שאומרת שהיא שלחה את הריוט סקוואד הלילה. היא מבקשת ממנה למצוא שותפה חדשה מול נייה וטאמינה.
&nbsp
בארון קורבין הפיק סרטון שמראה כמה הוא טוב.
&nbsp
צ'אד גייבל ובובי רוד דרשו מקורבין קרב מול אות'ורס אוף פיין על אליפות הזוגות. קורבין אומר שאם רוד ינצח את דרייק מאבריק, בקרב בו אף אחד לא יהיה בצד הזירה, הם יקבלו.
&nbsp
חוקי לוצ'ה האוס: הלוצ'ה האוס פארטי ניצחו את סקוט דוסון (שרצה ללמד אותם איך מתאבקים) אחרי סאלידה דל סול וספרינגבורד סנטון מצד גראן מטאליק.
&nbsp
דרו מקינטייר מקבל מבארון קורבין ליל הערכה. קורבין אומר שהוא ינצח את ברון סטרומן בקרב TLC, וזה בזכות מקינטייר. קורבין מעניק לדרו מדליית זהב. מקינטייר אומר שהוא הפך את RAW למקום של חזקים. ב-TLC הוא ישבור את פין באלור. דולף זיגלר יוצא ואומר שהייתה להם עסקה. דרו מקינטייר אומר שברגע שהוא הצליח, הוא לא צריך יותר את זיגלר. מקינטייר אומר שהוא הפך את זיגלר לרלוונטי שוב. זיגלר תקף אותו ונתן לו זיג-זג.
&nbsp
דולף זיגלר ניצח את דרו מקינטייר אחרי סופרקיק עם התקפה מצד פין באלור. דרו מקינטייר הוצמד לראשונה מאז החזרה.
&nbsp
דרו מקינטייר אומר שהוא עומד לחסל את דולף זיגלר ואת פין באלור.
&nbsp
אליאס עורך הופעה ויורד על לאשלי. לליו ראש יוצא ומהלל את לאשלי, שיוצא לעשות פוזות. לאחר מכן יש קטטה ואליאס, בעזרת פין באלור, שבר את הגיטרה על ראש כשלאשלי ברח.
&nbsp
האחים סינג' וג'ינדר מהאל מגיעים לבארון קורבין. ג'ינדר מבקש ממנו לטפל בפין באלור.
&nbsp
הית' סלייטר וריינו מגיעים למשרד וקורבין אומר שהם צריכים להילחם והמפסיד יפוטר.
&nbsp
דרייק מאבריק והאות'ורס אוף פיין (הם תקפו את צ'אד גייבל לפני הקרב ואז קורבין הגיע לספר להם שזה קרב האנדיקאפ) ניצחו את בובי רוד וצ'אד גייבל עם הסופר קוליידר.
&nbsp
דין אמברוז יוצא החוצה עם מאבטחים עם מסכות אב"כ (לא להריח את הקהל). אמברוז אומר שרולינס סתם תקף אותו. לריינס ולרולינס היה אכפת רק מלהתחנף לקהל. הוא אומר שב-TLC, הוא יזכה בתואר הבין יבשתי. סת' רולינס יוצא מהקהל ותוקף את דין אמברוז ואז גם כמה מאבטחים. אמברוז תוקף אותו עם מסכת אב"כ ונותן לו דירטי דידז פעמיים.
&nbsp
רנה יאנג מתעצבנת כששואלים אותה מה עם בעלה.
&nbsp
נייה ג'קס וטאמינה שומעות שרונדה ראוזי תהיה עם אמבר מון בקרב והן אומרות שיחסלו אותה.
&nbsp
המפסיד מפוטר: הית' סלייטר ניצח את ריינו אחרי נאקברייקר.
&nbsp
הית' סלייטר נפגש עם בארון קורבין וקורבין אומר שהוא הופך אותו לשופט.
&nbsp
פין באלור ניצח את ג'ינדר מהאל (ע' האחים סינג') אחרי קו דה גרה.
&nbsp
פין באלור מתראיין ואז דרו מקינטייר תוקף אותו.
&nbsp
לארס סאליבן אומר שלא משנה איפה הוא יהיה, הוא ישלוט שם.
&nbsp
רונדה ראוזי ואמבר מון ניצחו את נייה ג'קס וטאמינה אחרי אקליפס וארמבר לטאמינה.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
שאלה
דיינה ברוק לא היתה פייסית בסטארקייד ונלחמה נגד פוקס ומיקי ג'יימס?
 
למעלה