שרשור סרבייבור סירייס 2018

Diunim

New member
אירועים חשובים


קרב הישרדות זוגות, פרי שואו: צוות סמאקדאון (האוסוז, הניו דיי, סאניטי, הקולונס והקלאב) ניצחו את צוות RAW (הרבייבל, בובי רוד וצ'אד גייבל, לוצ'ה האוס פארטי, האסנשן וה-B טים) כשהאוסוז הם השורדים.
&nbsp
קרב הישרדות נשים: צוות RAW (נייה ג'קס, מיקי ג'יימס, טאמינה, סשה בנקס וביליי) (ע' אלכסה בליס) ניצחו את צוות סמאקדאון (אסוקה, כרמלה, נעמי, מנדי רוז וסוניה דוויל) (ע' R טרות') כשטאמינה היא השורדת היחידה.
&nbsp
סטפני מקמהן ובארון קורבין מדברים. קורבין אומר שהם חייבים לנצח הלילה. פייג' ושיין מקמהן באים ויורדים עליהם. שיין מבטיח שסטפני תפטר את קורבין.
&nbsp
אלוף מול אלוף: סת' רולינס ניצח את שינסוקה נאקאמורה עם קורב סטומפ.
&nbsp
ברון סטרומן מנסה לעודד את החבר'ה של RAW אבל מתווכח עם דרו מקינטייר. בארון קורבין בא לדבר איתם. R טרות' בא לעודד אותם ואז R טרות' מבין שהוא לא ב-RAW בכלל...
&nbsp
אלופים מול אלופים: אות'ורס אוף פיין (ע' דרייק מאבריק) ניצחו את דה באר (ע' ביג שואו) אחרי פאוורבומב ונאקברייקר, בזמן שביג שואו חנק את מאבריק שהשתין על עצמו. חשוב לציין שבמהלך הקרב, אנזו אמורה, שקנה כרטיס לאירוע, ניסה לחולל מהומה וזה לא צולם.
&nbsp
שיין מקמהן נואם לצוות סמאקדאון ו-R טרות' מגיע ורוצהלהצטרף לרוסטר. מזכירים לו שהוא כבר ברוסטר.
&nbsp
אליפות המשקל הקל: באדי מרפי ניצח את מוסטפה עלי עם חוק מרפי.
&nbsp
דניאל בריאן שותק במהלך ריאיון.
&nbsp
קרב הישרדות: צוות RAW (ברון סטרומן, דרו מקינטייר, פין באלור, בובי לאשלי ודולף זיגלר) (ע' ליו ראש) ניצחו את צוות סמאקדאון (המיז, ג'ף הארדי, סמואה ג'ו, ריי מיסטריו ושיין מקמהן) כשהשורדים הם סטרומן, מקינטייר ולאשלי. לאחר הקרב קורבין תקף את סטרומן והלך עם מקינטייר ולאשלי.
&nbsp
הוכרז שסת' רולינס ודין אמברוז יילחמו ב-TLC על האליפות הבין יבשתית.
&nbsp
"ראודי" רונדה ראוזי ניצחה את שארלוט פלייר בפסילה אחרי ששארלוט הכתה אותה עם מקל קנדו. שארלוט תוקפת את ראוזי לאחר הקרב ומבצעת נאטורל סלקשן על כיסא. היא דורכת על הכיסא שנמצא על הצוואר של רונדה.
&nbsp
אלוף מול אלוף: ברוק לסנר (ע' פול היימן) ניצח את דניאל בריאן אחרי F5. לאחר הקרב בריאן נראה די מרוצה.
&nbsp
תוצאה סופית: RAW: 6, סמאקדאון: 0...
 
דעות תקציר SVS


התקציר שראיתי היה בלי הפרה-שואו, אז אין דעות בנושא ה10 על 10 זוגות. מצד שני, סמאקדאון ניצחו שם ולא התייחסו לזה באירוע עצמו בספירת התוצאות בין ראו לסמאק, אז למה שאני אתייחס?!

קרב הדחות נשים: ניה ג'קס שורדת יחידה.
אז זה העונש של ניה על הפציעה של בקי – להיות השורדת היחידה בקרב. הקרב עצמו היה לא רע. הקטע של אסקה נגד סשה הראה ניצוצות של קרב איכותי. ההדחות בוצעו טוב, סוניה זרחה בקרב (וגם מנדי). שנאתי את ההחלטה של להוציא בפרה-שואו את נטליה וריוטט מהצוות ולהכניס את סשה וביילי. אם מראש רציתם את סשה וביילי, אז למה לעשות את זה בפרה-שואו?! קרב סביר עם תוצאה גרועה (אבל, לצערי, הגיונית כדי לבנות את ניה מול ראוזי). 2.5 כוכבים.

אלוף משנה נגד אלוף משנה.
הופתעתי כמה פעמים מהקרב/תוצאה שלו. פעם אחת כי רולינס ניצח נקי. פעם שניה כי לא הייתה שום התערבות של דין. פעם שלישית כי נאקאמורה בא עם מוטיבציה ונתן את הקרב הכי טוב שלו מזה המון זמן. נכון שהתחיל איטי, אבל התפתח לאחלה קרב כמו שהיה מצופה משניהם. 3.5 כוכבים.

אלופי זוגות נגד אלופי זוגות.
דרייק מאבריק משתין על עצמו?!?! באמת?!?! ככה בונים את הניצחון של AOP?!?! קרב שהיה יכול להיות פי 1000 יותר טוב נהרס בגלל החלטת בוקינג גרועה. התעצבנתי לגמרי! 1.5 כוכבים.

אלוף משקל קל.
הולי שיט, איזה קרב! השניים קיבלו זמן באירוע עצמו ולא בפרה-שואו והחליטו להרוג את עצמם ולתת 200% מעצמם. בעצם, ככה שניהם תמיד. כל קרב ביניהם מטורף כל פעם מחדש. מקווה שזה יראה לוינס שיש לו עם מה לעבוד. מקהל שהיה בשקט מוחלט בתחילת הקרב, הם גרמו לקהל לצעוק "205!" בקול רם. קשה לספור את כמות הספוטים המשוגעים שם! מרפי ניצח אבל שניהם יצאו סופר אובר מהקרב. 4 כוכבים.

קרב הדחות גברים: טים ראו שולטטטטטטים
עוד קרב עם החלטות בוקינג הזויות מהתחת! ג'ו מודח תוך שניות? טים ראו רבים ואשכרה הולכים מכות אחד עם השני ובסוף מנצחים עם 3 שורדים?! זיגלר מודח על ידי שיין מקמהון אחרי שהפסיד לו בטורניר גביע העולם?!?!?! שיין הוא הפוקוס הראשי כשאחרי 2 ספוטים הוא מתנשף כאילו רץ מרתון?!?! סטרומן רוצח את כולם, שוב?!?!?!
יחסית לכמות הכשרון שהייתה בקרב, קיבלנו בוקינג שלא תרם בכלל והוריד את הקרב ברמות. 2 כוכבים.

אלופת נשים נגד אלופת נשים.
אתחיל כבר מהסוף: קרב הערב! התעלו על עצמן ובגדול! שארלוט הביאה את המיטב שלה לזירה, ראוזי נתנה את הופעת היחידים הכי טובה שלה עד כה בWWE. ההיל טרן בסוף היה מעולה ואכזרי, רונדה דיממה בטירוף לצלילי בוז, בקי ו-ת'נק יו שארלוט. הקרב עצמו היה מאוד אינטינסיבי ושונה לחלוטין מהרבה קרבות נשים טיפוסיים בWWE. המון ריספקט לשתיהן שהצליחו להוציא קרב כזה מעולה בהתראה של פחות משבוע. מראה כמה שתיהן מקצועניות. 4.5 כוכבים

אלוף ראשי נגד אלוף ראשי.
אז מה העונש של בריאן על הסירוב לנסוע לערב הסעודית? זכיה באליפות וקרב שקול נגד לסנר. כמו אצל ניה, הWWE לא טובים ממש בגזרת העונשים.
בהתחלה היה נראה שיהיה סקוואש עצבני של לסנר על בריאן. חלק מהסופלקסים נראו כואבים וחששתי שבריאן מת באמת. אבל אז השופט נפל, מכה מתחת לחגורה (בכל זאת, הוא היל) והקרב התהפך ב180 מעלות.
תראו – לסנר מופיע קצת מדי פעמים וברוב המקרים נותן מינימום מאמץ. אבל כשהוא רוצה ומתאמץ, הוא בין הטובים בעולם. והוא התאמץ פה להוציא את בריאן הכי אובר שאפשר! אהבתי יותר את הקרב שלו נגד סטיילס בשנה שעברה, אבל גם פה היה יופי של קרב והאמנתי שבריאן יכניע אותו! לסנר מוכר מצוין, כשהוא רוצה. בסוף התוצאה הצפויה קרתה, אבל זה לא הוריד מאיכות הקרב. בריאן מחייך בסוף הערב וברוק צולע החוצה היה יופי של סיום! 4 כוכבים.

לסיכום: ראו 6 – סמאקדאון 1 (לא אכפת לי שכל הערב התעלמו מהנצחון של סמאק בפרה-שואו, הם ניצחו!) האירוע היה בינוני למדי, עם 3 קרבות ממש טובים, קרב בינוני ועוד כמה קרבות עם בוקינג הזוי ומטופש שהוציאו את כל החשק.
במקום לבזבז איזה 4 שעות על זה, ממליץ לראות טייקאובר מלא שוב פעם ורק את ברוק-בריאן, ראוזי-שארלוט ומרפי-עלי מלא.
 

kendog keds

New member
זה כנראה רק בראש שלך

כל הקטע של ה"עונשים". זה שבראיין סירב להגיע לא באמת מפריע שם לאף אחד ברמה של "בואו נשנה את ההצגה כדי שהוא יסבול", כאילו שיש משמעות להפסד בקרב מבויים. כנ"ל ניה. היא לא עשתה משהו חריג במיוחד, אנשים נותנים הרבה אגרופים במהלך הקריירה וחלק נכנסים, לפעמים נכנסים חזק בטעות (וצריך שתיים לטנגו אז במידה מסוימת זו גם אשמת מי שקיבל את המכה). אי אפשר עכשיו להעניש כל מי שפוצע מתאבק בגלל משהו שגרתי, זה לא איזה קייס של רשלנות בתרגיל כמו שקורה לפעמים.
 

R3B

New member
יש לי הרגשה וזה בעקבות המיין איבנט


שבסמאק הקרוב בראיין ייצא ויגיד שאחרי שלקח את לסנר לקצה יש לו בשורות חדשות ואז שקט ואז קול נשמע ברקע: ליידיז אנד ג'נטלמן מיי ניים איז פול היימן אנד איי אם דה אדבוקט אוף דה ריינינג דיפנדינג WWE צ'מפיון אוף דה וורלד דניאל בראיין. ואז יש לנו פול היימן גיא חדש ונראה איך זה יהיה. מה שכן פיוד עם איי ג'יי זה יהיה מצויין
 

Black Double

New member
דיעות
- לראשונה בפורום

אמנם האירוע נבנה באופן די עצלני ובטווח די קצר אבל סוברייבור סירייס 2018 ייזכר כאירוע עם הרבה קרבות טובים שחלקם(בראיין-לסנר, רונדה-שארלוט) אף מועמדים לקרב השנה.
למרות ההיל טרן של שארלוט וסיום הקרב שמעיד כנראה על המשך הפיוד בינה לבין רונדה בעתיד הקרוב, אני אישית מקווה לקבל ברסלמניה את רונדה נגד בקי לינץ.
בכלל נראה שלדיוויזית הנשים יש הרבה יותר מה להציע מלגברים.
טוב, חוץ משיין מקמהון שאמנם זה תמיד מוזר שמוציאים אותו הכי אובר אבל בואו נודה באמת, כל קרב שלו זה אטרקציה בפני עצמה.
בשורה התחתונה, ציון 4 מתוך 5 לאירוע ואני מקווה שבשנה הבאה הוא לא יבנה תחת הפורמט של "Raw vs SmackDown"
 
למעלה