טייקאובר: וור גיימס 2 -תוצאות

טייקאובר: וור גיימס 2 -תוצאות


בקרב מאולתר, מאט רידל ניצח את קאשיוס אונו תוך 5 שניות ומהלך אחד.

אליפות הנשים, 2 מ-3: שיינה בייזלר (א) ניצחה את קיירי סיין 2-1 ושמרה על התואר.
מארינה שאפיר וג'זמין דיוק באו לעזור לשיינה. דאקוטה ראי ואיו שיראי באו לעזור לסיין.

אליסטר בלאק ניצח את ג'וני גארגאנו.

אליפות הNXT: טומאסו צ'יאמפה (א) ניצח את וולטין דרים.

וור גיימס: ריקושט, פיט דאן והוור ריידרס ניצחו את האנדיספיוטד ארה. ריקושט ודאן הצמידו בו זמנית את אדם קול לסיום הקרב.
 
דעות תקציר טייקאובר


ברו! מאט רידל מופיע ומציע לקיים את הקרב נגד אונו מיידית. אונו עולה, הפעמון מצלצל, ברכייה אימתנית של רידל ונגמר! ככה מציגים את הכוכב החדש בטייקאובר! ברו, ברו, ברו!

קרב 2 מ-3 על אליפות הנשים.
מצד אחד, מבואס קצת מהקרב כי זה היה אמור להיות סוף הפיוד. מצד שני, מבסוט מהקרב כי זה מאריך את הפיוד ומשלב בו עוד 4 מתאבקות. לדעתי זה יעזור לשאפיר ודיוק להיות בפיוד עם 4 ותיקות (סיין, שיראי, קאי וכמובן בייזלר) כדי לבסס אותן בעולם ההאבקות.
בכל מקרה, הקרב עצמו היה טוב אבל קצר. הסיום היה כל כך מעולה, עם ההפיכה של האינסיין אלבו להצמדה שבוצעה בצורה חלקה לחלוטין. שמח שבייזלר עדיין אלופה. 3.75 כוכבים.

אלוהים אדירים, גארגאנו לא יכול להיות בקרב רע, נכון? ההתפתחות של הדמות שלו היא אחד הדברים הכי טובים שקרו בעולם ההאבקות כולו השנה. אליסטר בלאק סוף כל סוף קיבל הזדמנות לזרוח ולהראות את היכולות שלו. הפעם האחרונה שבלאק הרשים אותי ממש היה בקרב נגד אדם קול (בייבי!) וזה היה כבר מזמן. אבל הפעם הביאו קרב לפנתיאון, גארגאנו מוציא מכולם את הטוב ביותר והבלאק מאס הכפול היה סיום מושלם. ג'וני הוא מיסטר טייקאובר רשמית (השתתף בהכי הרבה קרבות טייקאובר), למרות שהמאזן הוא די לרעתו (משהו כמו 2 נצחונות ו9 הפסדים פלוס מינוס) והוא הוכיח למה. 5 כוכבים.

והנה הגענו לקרב שעל פניו היה אמור להיות הכי חלש הערב והצליח להתעלות ברמות! צ'יאמפה הוא אחד ההילים הכי טובים אי פעם ופשוט נפלא לראות את וולווטין דרים מתפתח מאירוע לאירוע. הבחור בן 23 בלבד!!! המחוות להוגאן היו נפלאות והתקבלו לקול תשואות, בראת'ר! מה שפחות אהבתי היה את זה שצ'יאמפה יצא מכל פינישר אפשרי, אבל מודה שהיה רגע שחשבתי שדרים יהיה האלוף החדש – אז שאפו להם. בסופו של דבר צ'יאמפה נשאר אלוף ודרים פשוט הוכיח שהוא ראוי למיין איבנט ושהוא יהיה כוכב ענק. קרב פשוט אדיר, שהתעלה על כל ציפיה אפשרית. 5 כוכבים.

וזהו, מיין איבנט. ההילים זכו בעדיפות בפרק שלפני האירוע והשתמשו בזה למופת. מהתקציר בלבד, הקרב הזה נראה משוגע על כל הראש, אולי יותר מהקרב של שנה שעברה. קראתי קצת ברשת שהקרב נמתח טיפה ואפשר היה להוריד ממנו כמה דקות ולהעביר לקרב הנשים, אבל אני מתבסס על התקציר. מהתקציר – פאקינג וואו!
אהבתי את זה שפיש נעל את דאן, אהבתי את זה שדאן זרק את כל הנשקים האפשריים פנימה. הטאוור אוף דום היה מטורף ושוב קול הוא זה שמקריב את הגוף שלו למען הנאת הצופים. הנסון התעופף שם כאילו הוא ריקושט (המרפק הכפול מהחבלים היה מעולה), שולחנות נשברו, הכסאות עם הלוגו של הUE היו טאץ' גאוני. קייל אוריילי נזהר מלחטוף כסא עצמי בראש, למד את הלקח משנה שעברה (למרות שבסוף חטף דרופקיק מהכסא).
האימג' של כל ה8 פנים מול פנים בין 2 הזירות יהיה אימג' שיחזרו על עצמו עוד הרבה והדאבל מונסולט (630 ספלאש אפילו) של ריקושט מגג הכלוב ייזכר לעוד הרבה זמן.
בסופו של דבר, הטובים ניצחו, ניסו לרמוז על קרב עתידי בין ריקושט לדאן, אבל בסוף הם חייכו אחד לשני וסיימו את הקרב על גג (העולם) הכלוב. 5 כוכבים.

יש מצב שזה האירוע הכי טוב השנה של הWWE. אצטרך לראות מלא כדי לקבוע את זה סופית, אבל מהתקציר נראה אירוע פשוט מושלם. בהצלחה לרוסטר הראשי הלילה בSVS, למרות שאין להם סיכוי.
 

oronm316

New member
משהו אחד שאני חייב לומר

לגבי גרגאנו... משום מה זה מתבלט לי יותר בקרבות שלו... אני פשוט לא מסוגל לסבול כל כך הרבה בעיטות לראש/סופר קיקס בתדירות של פאנץ׳ רגיל... קורה כל כך הרבה שכבר קשה למכור את זה... בעיני מוריד מאוד מהאמינות
 

kendog keds

New member
מסכים מאוד. תמיד לא אהבתי את זה.

בלי קשר לגרגאנו, בכללי. אני זוכר שראיתי קרב של רודריק סטרונג ב-ROH (אני חושב שקראו לאלוף שם דייבי ריצ'ארדס) וכל אחד שם חטף לפחות 15 בעיטות לראש שיכלו לגמור קרב בצורה אמינה. בסוף זה גורם לך למשוך בכתפיים ולהגיד "טוב, סתם בעיטה לפנים".
 
למעלה