לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 22 הכפול- אולטימה לוצ'ה 4 חלק 2

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 22 הכפול- אולטימה לוצ'ה 4 חלק 2

סיום העונה הרביעית!

הלילה אל דראגון אצטקה ופיניקס מתנגשים!

דה מאק ומיל מווארטס נלחמים בקרב מוות!

ג'וני מונדו נלחם מול מטנזה!

ופנטגון דארק מנסה לזכות שוב בתואר מול מרטי מרטינז בקרב סארו מאדו.

אה, וגם מישהו מחליט להשמיד את שבעת השבטים...
 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: טאיה וג'וני מונדו מאחורי הקלעים. ג'וני אומר שהכפפה תיראה ממש יפה על הקיר שלו. טאיה אומרת שהוא בכלל לא מוריד אותה. ומזכירה לו שזה הבית שלהם. ג'וני אומר שזה ייראה ממש טוב אם הדם של מטנזה יהיה על זה. הוא רוצה לבדוק את זה שוב ורואה חשמל על הכפפה. החשמל עובר גם בעיניים שלו. ג'וני אומר שטאיה תהיה בחוץ לעזור לו והיא מסכימה. ג'וני אומר שאם איכשהו יקריבו אותו לאלים, הוא אוהב אותה. טאיה נשארת לבד ושומעת את רוזה, שאומרת שגם היא אוהבת אותה. טאיה מודה לה וחושבת שזה מוזר שהיא לא משכה לה את החוט. רוזה אומרת שהיא אישה מושלמת. ומארחת מושלמת... רוזה נכנסת בטאיה.
&nbsp
קרב שניים משלושה: פיניקס ניצח את אל דראגון אצטקה ג'וניור אחרי שש עשרה דקות וחצי.
&nbsp
פיניקס ניצח בהכרעה הראשונה אחרי שתי דקות וחצי עם בלאק בירד דרייבר.
&nbsp
אל דראגון אצטקה ג'וניור ניצח בהכרעה השנייה אחרי עוד שתי דקות עם DDT ג'יי.
&nbsp
לקראת ההכרעה השלישית, אנטוניו קוואטו יצא ושיבח את הקרב. הוא חושב שצריך לקחת אותו לרמה הבאה. הוא קובע שעכשיו ההכרעות בכל מקום.
&nbsp
פיניקס ניצח בהכרעה השלישית לאחר עשר דקות, כשמליסה ניסתה לשכנע את דראגון לא לתת לפיניקס מכה עם כיסא, מה שגרם לפיניקס לתת לו מכת כיסא, ספיר דרך שולחן ובלאק בירד דרייבר.
&nbsp
אנטוניו קוואטו אומר שאהבה גורמת לדברים מוזרים. מליסה סנטוז עזבה את המקדש. למזלו, הוא היה במו"מ בחודשים האחרונים והוא שמח להכריז שלפני כמה דקות, הוא עשה עסקה נהדרת עם מישהי מדהימה. האישה הזאת הוא נצר למשפחת מלוכה בלוצ'ה ליברה. הכרוזה האורחת לשאר הלילה... שול גאררו. שול מלהיבה את הקהל ומודה להם. היא עומדת להכריז את הקרב אבל פיימוס בי יוצא. הוא אומר שהוא הכרוז האורח היחיד שהקהל רוצה לראות. פיימוס בי אומר לשול ללכת ונותן לה כרטיס ביקור. הוא יורד על המשפחה שלה. שול נותנת לו "אקסקיוז מי". היא אומרת שמשפחת גאררו הם הלוצ'ה ליברה. היא מזכירה את השמות והקהל קורא בשמו של אדי. הם לוחמים. ברגע שהיא תגמור עם פיימוס ביץ' הוא לא ידע מה פגע בו. פיימוס בי אומר שהוא יצטרך לגרום לה לעזוב. צ'אבו גאררו יוצא החוצה ועוזר לה לתקוף. שול נותנת לפיימוס בי טרי אמיגוס. צ'אבו קינח בפרוג ספלאש. לאחר מכן הם זרקו אותו מהזירה.
&nbsp
קרב מוות: דה מאק ניצח את מיל מווארטס אחרי שלוש עשרה דקות עם שני סטאנרים, מכה עם לבנה ועוד סטאנר. לאחר הקרב מאק שם את מיל בארון הקבורה וחגג מעליו עם בירות.
&nbsp
לאחר הכניסה של ג'וני מונדו, אנטוניו קוואטו יצא וצעק על ג'וני שכפפת האלים לא שייכת לו. אנטוניו מזהיר אותו שהוא יגמור בבריכת הדם שלו באמצע הזירה ועל החותם האצטקי.
&nbsp
ג'וני מונדו ניצח את "המפלצת" מטנזה קוואטו אחרי שתיים עשרה דקות עם מכת אגרוף מהחבל.
&nbsp
סגמנט מצולם: ג'וני והלך מאחורי הקלעים עם הכפפה. לאחר מכן הוא מסתובב ורואה את אירוסטאר. הוא שואל אם הוא ראה את טאיה. אירוסטאר אומר שהם פיטים. ג'וני אומר שהוא עומד לשמור את הכפפה, אבל אירוסטאר מזהיר שהיא לא מחזקת, אלא משמידה אותו. ג'וני אומר שהוא משקר כדי לקבל את הכפפה, אבל אירוסטאר אומר שזאת האמת. כפפת האלים עזרה לו לנצח את מטנזה. אבל אם הוא ילבש אותה עוד, הוא יהפוך לקליפה, כי אל ייכנס בתוכו. ג'וני רק מתלהב מזה כשהחשמל עובר לו בגוף. הוא אומר שהוא השליט של הגוף המושלם שלו. אירוסטאר מתחנן, לפני שזה יהיה מאוחר מדי. ג'וני מוריד את הכפפה ונותן אותה לאירוסטאר. אירוסטאר אומר שהוא איש טוב, וג'וני אומר שלא. עכשיו הוא הולך לחגוג.
&nbsp
קרב סארו מאדו, אליפות לוצ'ה אנדרגראונד: פנטגון דארק ניצח את מרטי "דה מות'" מרטינז אחרי שתיים עשרה וחצי דקות עם פאקג' פיילדרייבר על כיסאות.
&nbsp
לאחר הקרב פנטגון ניסה לשבור למרטי את הזרוע אבל רקלוסה באה לתקוף אותו. ואמפירו נכנס אל הזירה כשהשופטים פינו את מרטי ורקלוסה. ואמפירו ביקש מפנטגון לקום והביא את החגורה. ואמפירו העניק לפנטגון את החגורה אבל בעט לו במפשעה! פנטגון החזיר לו בבעיטה משלו והם התחילו להתקוטט. לפתע מישהו במסכה יצא לתקוף את פנטגון עם כיסא. הוא לבוש בלבוש דומה לשל פנטגון. ואמפירו הציג את פנטגון לאדון שלו וכרע ברך. אותו אדון ביצע על פנטגון שוטינג סטאר פרס מהיציע. ואמפירו החזיר את פנטגון לזירה והוא חטף קורקסקרו ספלאש. לאחר מכן ג'ייק סטרונג יצא והכריז שקוואטו הבהיר שהוא יכול לפדות את האליפות מתי שהוא רוצה. הקול שלו שוב התעוות.
&nbsp
אליפות לוצ'ה אנדרגראונד: "סאבאג'" ג'ייק סטרונג ניצח את פנטגון דארק אחרי ארבעים שניות בלבד, כשהוא נעל עליו אנקל לוק ושבר לו את הקרסול, כשפנטגון מעולף.
&nbsp
סגמנט מצולם לסיום:
&nbsp
קינג קווארנו, אירוסטאר ואל דראגון אצטקה ג'וניור נפגשים. קווארנו אומר שזה מסוכן מדי והכפפה חייבת לחזור בזמן. דראגון אומר שהאלים כבר חזקים מדי, אבל אם הם יתקפו עכשיו, אולי הם ישיגו יתרון. אירוסטאר אומר שזה צריך להיות מהיר, ונותן לדראגון את הכפפה.
&nbsp
מטנזה נמצא בתא שלו. בלאק לוטוס מגיעה ואומרת שאל דראגון אצטקה לא הרג את ההורים שלה. זה היה מטנזה. היא לוקחת את הכפפה ואומרת שהיא תגמור את העבודה בגללה היא באה. מטנזה רץ אליה והיא מתחילה לתקוף אותו. היא הורגת אותו במכת כפפה ותולשת לו את הלב. אל דראגון אצטקה ג'וניור אומר שההורים שלה יכולים לנוח בשלום. לוטוס אומרת שגם האדון שלו, והיא מחזירה לו את הכפפה.
&nbsp
אבל ג'ייק סטרונג תוקף אותו. הוא אומר שהכפפה לא שייכת לו ושובר לו את הקרסול. הוא אומר שזה שייך להם, ושוב הקול שלו מתעוות. הוא דופק עם הכפפה המדממת על החזה.
&nbsp
ג'וני בא לחגוג עם טאיה ושואל אם היא ראתה את הקרב ולמה היא לא באה. טאיה שותקת, וג'וני אומר שהיא רצתה שהוא יעשה את זה בעצמו, והנקמה שלהם. ג'וני מציע שהם יעשו את ירח הדבש עכשיו. טאיה אומרת שהיא מצטערת והיא לא אשתו. היא חונקת אותו והצחוק של רוזה נשמע. טאיה אומרת שהיא אלה.
&nbsp
אנטוניו קוואטו נמצא עם הסוכן ווינטר בלימוזינה ואומר שכמו בנבואה, הכול מסתדר. גם האדון של ואמפירו נמצא שם. העלייה הושלמה. אנטוניו אומר שכל האלים נמצאים במקומם וקיבלו צורה אנושית. ווינטר אומר שהאליפות שוב בשליטתם. הבוס המסתורי מעשן סיגר. ג'ייק סטרונג נכנס עם הכפפה והאליפות פנימה. הוא אומר שהדם של מטנזה. הבוס המסתורי אומר שהבן של אנטוניו היה מארח טוב, והמסדר לא ישכח אותו. אבל עכשיו (הוא עובר מספרדית לאנגלית) צריך למצוא מארח חדש... והבוס המסתורי מתגלה כווייד בארט. בארט שואל אם יש עוד חדשות רעות... כשמתברר שלא, הוא אומר שהזמן להשתלט על העולם הגיע.
&nbsp
לפני שנה, אנטוניו קוואטו לקח את המפתח של מטנזה מגופתו של דאריו קוואטו. אירוסטאר מופיע שם. הוא נותן לדאריו את התליון ואומר לו לבוא. דאריו פוקח עיניים.
 

Diunim

New member
אוי כן...

איזה פאקינג סיום!!!!!!!!!!!
&nbsp
הקרבות נהדרים.
&nbsp
אצטקה ופיניקס נתנו קרב ממש טוב, נהניתי במיוחד, סיום טוב. מה עם מליסה המסכנה?!
&nbsp
מאק מנצח את מיל. ציפיתי לחזרה של קתרינה או משהו... אבל היה קרב הארדקור טוב וניצחון טוב.
&nbsp
ג'וני ומטנזה היה קרב "תפוס את הכפפה". ויודעים מה? זה היה מעולה. נהניתי. כל המאבק על הכפפה היה ענק.
&nbsp
והמיין איבנט היה טוב, והסיום... טוב נו. בסדר. הופך להיות מעניין.
&nbsp
אבל הסגמנטים!
&nbsp
רוזה השתלטה על טאיה והיא אלה!
&nbsp
שול גאררו בסגמנט אדיר, האקסיוז מי קרע אותי!
&nbsp
מטנזה מת!
&nbsp
דראגון פצוע!
&nbsp
קווארנו היה בטובים כל הזמן!
&nbsp
ג'וני מת!
&nbsp
יש אדון!
&nbsp
ג'ייק סטרונג הוא אל!
&nbsp
ווייד בארט הוא המאסטר המסתורי, ואני חושש שיש לו חדשות רעות לעולם!
&nbsp
ואל חפה חי וקיים!
&nbsp
רק חבל... שמעתי שאולי לא יחדשו אותם לעוד עסקה בגלל שינויים בהנהלת הרשת. כמו WCW, הם עומדים למות בגלל החלטות שלא שלהם...
&nbsp
אז מה יקרה? המקדש נגמר? אולי...
 

y2pach1

New member
דאם, nwo בלוצה אנדרגרואנד

ואו איזה סיום אדיר,
פינקיס -אצטקה היה חביב, שני הצמדות ראשונות מהירות מדי לטעמי,
סיום טוב שומר על שניהם.
דה מאק- מייל היה מעולה, דה מאק צריך לשלם לאוסטין
זכויות יוצרים על הדמות.
גוני נגד מטנזה, רחמתי קצת על מטנזה,
אשכרה דמות טראגית עם סיפור חיים קשה.
פאנטגון דארק מנצח ושוב נדפק,
לא אהבתי את המאסטר של ומפירו,
לא נראה מרשים בכלל.
סיום טוב עם גק וסיום טוב לעונה, ככה
סוגרים רסלמניה, סליחה אולטימה לוצה.

הסגמנטים בסיום מטורף, האלים חוזרים,
אנגל של NWO בלוצה, מעניין
אם פנטגון דראק יהיה חלק מהמאבק נגדם
או ימשיך לפעול לבד.
מה יהיה עם פניקיס, אנטניו קואטו חוזר
מהמתים!!!!.
מחכה לעונה הבאה בכיליון עיניים,
מקווה שלא יסגרו את התוכנית :(.
המקום היחיד שמספק לי רסלינג
אכותי ועלילה מרתקת.
 
למעלה