שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


פייג' ושיין מקמהן יוצאים ושיין מבהיר שהגביע לא שייך לו אלא לכל מתאבקי סמאקדאון. הוא עשה את מה שעשה כי מיז נפצע והוא רצה שתהיה עליונות של סמאקדאון. שיין מקמהן מכריז על הקרבות בסרבייבור סירייס (דה באר מול אות'ורס אוף פיין מתווסף) ומכריז על הקפטן של סמאקדאון: דניאל בריאן. בריאן יוצא ומודה לשיין על כך, ואז המיז יוצא. המיז אומר ששני שליש מהגביע של שיין שייכים לו. שיין אומר שאם הוא לא היה מנצח מיז היה מפוטר. מיז אומר שמגיע לו להיות הקפטן. שיין מסכים ואומר ששניהם יהיו קפטנים.
&nbsp
מאחורי הקלעים, מיז ובריאן מתווכחים. שייןאומר להם שהם מוציאים את המיטב אחד מהשני. הם צריכים לבחור עוד שלושה אנשים. מיז מציע את שיין שמסרב. בריאן מנסה לשכנע אותו ושיין מסכים לבסוף. מיז נותן לבריאן לבחור את המתאבק הבא.
&nbsp
האוסוז ניצחו את הניו דיי אחרי ספלאש של ג'ימי לקופי. לאחר הקרב, האוסוז הוציאו אובר את הניו דיי ואמרו שהם רוצים אותם בצוות שלהם בקרב הזוגות בסרבייבור סירייס.
&nbsp
דניאל בריאן מודיע למיז שבחר בריי מיסטריו לצוות. מיז אומר שריי לא עשה כלום מאז החזרה, ובריאן מזכיר לו את מי הוא ניצח. מיז מודיע שאם ריי ירשים מול אנדרדה "סיין" אלמאס, הוא יוכל להיכנס לצוות. בריאן מציע שעבור הבחירה האחרונה כל אחד יבחר במישהו, והם ילחמו כדי לקבוע את זה. מיז מסכים ומציין שזה מוזר שהם מסכימים.
&nbsp
בקי לינץ' יוצאת החוצה ואומרת שרונדה ראוזי לא אלופה. היא תחסל אותה בסרבייבור סירייס. היא לא נועדה להיות במיין איבנט אבל היא פה. אבל רונדה עומדת לכבד אותה. בקי דורשת קרב, ואז ניקי קרוס יוצאת החוצה עם סאניטי ואומרת שהיא תשחק איתה. בקי אומרת שהאלופה לא משחקת אלא נלחמת.
&nbsp
בקי לינץ' ניצחה את ניקי קרוס אחרי דיסארמהר.
&nbsp
דניאל בריאן אומר למיז שהמתמודד שלו הוא ג'ף הארדי. מיז מציע את סמואה ג'ו שבא להתעמת עם בריאן.
&nbsp
קרב העפלה לסרבייבור סירייס: ריי מיסטריו ניצח את אנדרדה "סיין" אלמאס אחרי 619 וספלאש. לאחר הקרב רנדי אורטון נתן לו RKO.
&nbsp
המיז מכחיש בפני בריאן שהוא שלח את אורטון ומסכים שריי צריך להיות בצוות.
&nbsp
AJ סטיילס אומר שהחיים ככוכב אינם צפויים, והנה הוא חזר למקום בו הוא זכה בתואר, והוא שוב עומד להילחם מול ברוק לסנר. הפעם הוא ינצח אותו.
&nbsp
פייג' מכריזה ששארלוט פלייר, כרמלה, נעמי, סוניה דוויל ואסוקה יהיו בצוות הנשים של סמאקדאון. במקום שארלוט, מנדי רוז יוצאת ומבקשת להיות במקומה. היא הדיחה את סוניה מהבאטל רויאל באבולושן. היא מעליבה את נעמי וזה גורם לקטטה. סוניה מושכת את מנדי משם.
&nbsp
קרב העפלה לסרבייבור סירייס: סמואה ג'ו ניצח את ג'ף הארדי אחרי קוקינה קלאץ'. לאחר הקרב ג'ו ובריאן התקוטטו, ובריאן נעל עליו יס לוק. המיז ניסה להפריד אבל חטף מבריאן. שיין רץ וגם חטף.
 
למעלה