שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


בארון קובין יוצא כשהרוסטר על הבמה. הוא אומר שעוד מעט סרבייבור סירייס, RAW מול סמאקדאון. הוא רוצה ש-RAW תנקום בשיין מקמהן על הגניבה של גביע העולם. סטפני מקמהן תדבר על כך בשבוע הבא. קורבין מבטיח שהוא יהיה מנכ"ל קבוע אחרי הניצחון. הוא לא יוכל להילחם בקרב, אבל יקבע צוות טוב. הוא מכניס את דולף זיגלר ודרו מקינטייר, ואז גם את ברון סטרומן, אותו הוא לימד לקח. מי שתהיה אחראית על בחירת צוות הנשים היא אלכסה בליס. בליס יורדת על הנשים קצת. היא קובעת שנטליה, סשה בנקס וביילי יילחמו מול הריוט סקוואד. קורט אנגל יוצא ומזכיר איך הצוות שלו ניצח בשנה שעברה. הוא רוצה להשתתף שוב. קורבין אומר לו שהוא עדיין בחופש. אנגל מבקש קרב שבו אם הוא ינצח, הוא יהיה חלק מהצוות והקפטן. קורבין מסכים ואנגל אומר שהוא ישבור לו את הקרסול. ברון סטרומן יוצא החוצה ורודף אחרי קורבין. הוא נלחם מול כל הרוסטר של RAW.
&nbsp
נטליה, ביילי וסשה בנקס מתראיינות. נטליה לובשת את משקפי השמש של ג'ים ניידהארט ומקדישה לו את הקרב.
&nbsp
הריוט סקוואד נלחמו מול נטליה, ביילי וסשה בנקס ללא תוצאה. הקרב הסתיים כשנטליה עמדה לנעול את שרה לוגן בשארפשוטר אבל רובי ריוט שברה את משקפי השמש, מה שגרם לנטליה להתמוטט.
&nbsp
ברון סטרומן ממשיך לחפש את בארון קורבין.
&nbsp
אפולו קרוז ניצח את ג'ינדר מהאל (ע' סוניל סינג') אחרי מונסולט בעמידה.
&nbsp
סת' רולינס אומר שלא זכה בגביע העולמי, ואחרי כל מה שרומן ריינס עשה, ברוק לסנר שוב אלוף. הוא מעוצבן שלסנר לא כאן, אבל דין אמברוז כן. הוא היה קורא לו שוב לבוא אבל זה בזבוז זמן. רולינס אומר שזה בלתי אפשרי להגן על שני התארים לבד. בארון קורבין מופיע על המסך (במשרד מאובטח) ואומר שרולינס יגן על התארים מול אות'ורס אוף פיין.
&nbsp
אליפות הזוגות: אות'ורס אוף פיין (ע' דרייק מאבריק) ניצחו את סת' רולינס אחרי נאקברייקר/פאוורבומב. לאחר הקרב דין אמברוז יצא ונתן לרולינס דירטי דידז.
&nbsp
בארון קורבין אומר שהוא היה מוכן להתאבק מול ברון סטרומן, אבל הוא לא רוצה שסטרומן יחסל אותו. המראיינת חושפת שהוא במזווה, והוא נאלץ לברוח מסטרומן.
&nbsp
דולף זיגלר יוצא החוצה ואומר שהוא אמור לזכות בגביע העולם. כולם תמיד דופקים אותו. אליאס יוצא וקורא לזיגלר לוזר. זיגלר אומר לו לבוא להילחם.
&nbsp
הרבייבל יורדים קצת על לוצ'ה האוס פארטי.
&nbsp
אליאס ניצח את דולף זיגלר אחרי דריפט אוויי (זיגלר כמעט הצמיד עם זיג-זג אבל אליאס שם רגל על החבל).
&nbsp
קורט אנגל אומר שהוא ינצח את בארון קורבין.
&nbsp
רונדה ראוזי יוצאת ואומרת שבקי לינץ' אמרה שהיא תקרע לה את הזרוע. היא אומרת שבקי צריכה לקבל כבוד, אבל אסור לה לעצבן את ראוזי. היא מבקשת מבקי להביא את כולה בסרבייבור סירייס כי היא רוצה אתגר. נייה ג'קס יוצאת ואומרת שראוזי נלחמת עבור כל הנשים ב-RAW. אבל היא תחכה לרונדה אחרי סרבייבור סירייס.
&nbsp
נייה ג'קס ניצחה את אמבר מון אחרי סמואן דרופ. לאחר מכן טאמינה יוצאת ונותנת למון סמואן דרופ. לאחר מכן הן תוקפות את אמבר ביחד ומתחבקות.
&nbsp
פין באלור אומר שלאשלי נהיה אלים יותר, אבל הוא עומד לנצח הלילה.
&nbsp
בארון קורבין מנסה להיכנס לוואן ומריז שדרו מקינטייר יילחם מול קורט אנגל במקום. קורבין בורח כשסטרומן בא.
&nbsp
ליו ראש יורד על הקהל של מנצ'סטר.
&nbsp
בובי לאשלי (ע' ליו ראש) ניצח את פין באלור אחרי סלאם. לאחר הקרב מקינטייר בא ונתן לבאלור קליימור.
&nbsp
דרו מקינטייר ניצח את קורט אנגל אחרי אנקל לוק.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
דעה מקריאת תוצאות ופנטזי בוקינג
לאמברוז יש זכות להגן על חגורת הזוגות בדיוק כמו לרולינס. לא ברור לי מדוע נתנו רק לרולינס קרב. היה כאן פוטנציאל לפיוד שכותב את עצמו. הנה הפנטזי בוקינג שלי: רולינס ואמברוז מגינים על חגורת הזוגות ביחד, אבל איך שנגמר הקרב אמברוז שוב תוקף את רולינס. רולינס דורש קרב מול אמברוז, אבל האחרון מוכן רק אם הקרב יהיה על החגורה הביניבשתית. רולינס מסכים ומפסיד את החגורה בקרב ביניהם. רולינס מודיע לאמברוז שהוא מוכן לתת לו את חגורת הזוגות שלו תמורת הביניבשתית, אבל אמברוז מסרב. רולינס עכשיו מציע את חגורת הזוגות שאצלו תמורת קרב על החגורה הביניבשתית ולזה אמברוז מסכים בטענה שהוא כבר ניצח פעם אחת את רולינס ועכשיו ישאיר אותו בלי כלום. להפתעתו רולינס מנצח וזוכה בביניבשתית ואילו אצל אמברוז נמצאות שתי החגורות של אליפות הזוגות. אמברוז מוצא שותף היל שיגן איתו על אליפות הזוגות. רולינס גורם לאמברוז להפסיד את אליפות הזוגות (אפשר ל-AOP) והשנאה בין אמברוז ורולינס מרקיעה שחקים
 

kendog keds

New member
אתה צריך למחוק שורה אחת ממה שכתבת (+הצעה למשהו פצצה)

זה שרולינס ינסה "לקנות" את התואר הביניבשתי שזה עתה הפסיד באמצעות חגורה אחרת, זה מעשה של היל קומבינטור סטייל טד דיביאסי, לא של גיבור הקהל שרוצה לזכות בתארים בכבוד.
&nbsp
מה שכן, יכול להיות אדיר אם רולינס היה איכשהו מנצח או מפסיד בפסילה ושומר על התואר, וכל שבוע לסירוגין אמברוז ורולינס היו מגנים לבד על תואר הזוגות וכל אחד מהם מנסה להוכיח שהוא מחזיק את האליפות הזו, זה באמת אף פעם לא היה ויכול ליצור מלא עניין.
אפשר גם לגוון את זה, שבאחד השבועות אמברוז כמעט יפסיד, פתאום רולינס ירוץ לזירה וייעמד בפינה, ייגע באמברוז כדי להכניס את עצמו לקרב, ינצח, ידפוק לאמברוז חיוך שחצני של "על לא דבר" ויילך.
קיצר, האפשרויות אינסופיות...
 

kendog keds

New member
זה היה מאוד מעניין

מה זה נקבר? הבן אדם הול אוף פיימר, נחשב לאחד הגדולים בהיסטוריה, הוא לא בדיוק צריך פוש לדמות שלו... וזה אמין מאוד בהתחשב שהוא מתאבק בגיל מאוחר מאוד, אחרי פציעות רציניות לאורך השנים, וכשרואים כיום את העמידה שלו עם הברכיים קצת מכופפות (מה שמסגיר בעיות ברכיים ו/או גב), שהוא כבר לא בדיוק הקורט אנגל שהכרנו. מצד שני דרו מתאבק מהבולטים היום, ובכושר שיא.
היה מאוד מרתק לראות אותו נכנע לאנקל לוק, אפילו ריחמתי עליו. סימן שזה קטע שעובד, וזה היה הרבה יותר מסעיר מלראות אותו מפסיד לביג בוט או סתם לאיזה תרגיל של דרו.

מצד שני, באופן מאוד לא צפוי גם הקטע של נטליה שבכתה בגלל המשקפיים נראה לי מאוד אותנטי והזיז לי משהו בפנים כמו שלא זכור לי שקרה לי הרבה זמן מצפייה ברסלינג... אז אולי אני הורמונלי או משהו
 
למעלה