WWE קראון ג'ול

Diunim

New member
WWE קראון ג'ול

אחרי ההתקדמות הנהדרת של אירוע לנשים בלבד, בואו נראה את האירוע במדינה שרוצחת אנשים בשגרירות שלהם, מתערבת במלחמות אזרחים ומגבילה זכויות נשים.
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


רנה יאנג מפרשנת, לפחות נתנו לה לא לכסות את הראש...
&nbsp
אליפות ארצות הברית, פרי שואו: שינסוקה נאקאמורה ניצח את רוסב אחרי הקינשאסה.
&nbsp
המארח הוא האלק הוגאן שחוזר לראשונה מאז יולי 2015. הוגאן עושה את השטיק שלו.
&nbsp
רבע גמר טורניר הגביע העולמי: ריי מיסטריו ניצח את רנדי אורטון אחרי רול אפ מ-RKO. לאחר מכן רנדי אורטון נתן לו RKO וזרק אותו על שולחן השדרנים.
&nbsp
המיז מתראיין ואומר שהוא יוכיח שהוא הטוב בעולם ויזכה בגביע.
&nbsp
רבע גמר טורניר הגביע העולמי: המיז ניצח את ג'ף הארדי אחרי הפיכת טוויסט אוף פייט לסקאל קראשינג פינאלה.
&nbsp
רבע גמר טורניר הגביע העולמי: סת' רולינס ניצח את בובי לאשלי (ע' ליו ראש) אחרי קורב סטומפ.
&nbsp
קורט אנגל אומר שיש לו הסיכוי להוכיח שהוא עדיין הטוב בעולם.
&nbsp
רבע גמר טורניר הגביע העולמי: דולף זיגלר (ע' דרו מקינטייר) ניצח את קורט אנגל אחרי זיג-זג.
&nbsp
אליפות הזוגות של סמאקדאון: דה באר (ע' ביג שואו) ניצחו את הניו דיי אחרי נוקאאוט של ביג שואו לביג אי וברוג קיק.
&nbsp
המיז, צרוד אחרי בעיטה מג'ף הארדי, אמר שהוא יוכיח שהוא הטוב בעולם. ריי מיסטריו אמר שהוא לא יביא תירוצים על הפציעה שלו, והוא יהיה הטוב בעולם.
&nbsp
חצי גמר טורניר הגביע העולמי: המיז ניצח את ריי מיסטריו אחרי שהרים את הברכיים בפרוג ספלאש.
&nbsp
חצי גמר טורניר הגביע העולמי: דולף זיגלר (ע' דרו מקינטייר) ניצח את סת' רולינס אחרי סופרקיק והסחת דעת ממקינטייר. לאחר הקרב זיגלר אומר שאף אחד לא מאמין בו אבל הוא עומד להיות הטוב בעולם.
&nbsp
אליפות ה-WWE: AJ סטיילס ניצח את סמואה ג'ו אחרי פנומנאל פורארם.
&nbsp
האליפות האוניברסלית: ברוק לסנר (ע' פול היימן) ניצח את ברון סטרומן אחרי F5. לפני הקרב, בארון קורבין, שיצא כדי להעניק את התואר למנצח, הכה את סטרומן עם החגורה, וכל הקרב היה סטרומן יוצא מ-F5 במשך שתיים וחצי דקות עד הסוף.
&nbsp
בסרבייבור סירייס נראה קרבות אלוף מול אלוף: פרט לבקי מול רונדה, נראה גם את שינסוקה נאקאמורה מול סת' רולינס ובשנה השנייה ברציפות, ברוק לסנר מול AJ סטיילס.
&nbsp
לפני גמר הגביע, המיז תקף את דולף זיגלר אבל כשיצא מהזירה הוא נפצע בברך. שיין מקמהן הכריז שהוא יחליף אותו.
&nbsp
גמר טורניר הגביע העולמי: שיין מקמהן ניצח את דולף זיגלר (ע' דרו מקינטייר) אחרי קוסט טו קוסט.
&nbsp
דג'נריישן אקס ניצחו את אחי ההרס אחרי סוויט צ'יין מיוזיק ופדיגרי לקיין.
 

Nurd4Life

New member
המלצה על Crown Jewel

ותרו על האירוע וקראו ספוילרים.
&nbsp
רוצים לראות את הקאמבק של שון? היילייטס של 2.5 דק' ימצו לכם את העניין לחלוטין.
&nbsp
ללא ספק האירוע הכי גרוע של 2018.
 

שי מילר

New member
מנהל
עזוב רגע 2018

כל הבוקינג מרגע שהתחיל לסנר-סטרומן ועד לסיום הגמר של הטורניר
מועמד לבוקינג הכי גרוע בכל הזמנים
ברמה שיכול לגרום לאנשים לא לראות יותר WWE
ברמה שגורמת לי להתגעגע ל-viagra on a pole match
 

שי מילר

New member
מנהל
דעות על האירוע

יש לי הרגשה שהאירוע הזה היה מתיחה של WWE על ערב הסעודית.
איזשהו סוג של rib בתור נקמה על השגרירות והרצח.
כאילו שהם אמרו "אוקיי, אנחנו נבוא למדינה שלכם אבל נשים לכם שם בוקינג כל כך מזעזע שאם לא הייתם נמצאים באולם עצמו, סביר להניח שהייתם מעבירים לערוץ שבו משדרים דיכוי נשים. אה, ועל הדרך נשים לכם אישה בשולחן השדרנים ויהודי שמנהל את אלוף העולם שלנו".
אין לי הסבר למה שקרה שם, כל החלק של עד חצי הגמר (כולל) היה בהחלט ראוי לצפייה. אפילו קיבלנו קרב אנגל-זיגלר שפעם היה נחשב לדרים מאץ'.
גם רולינס וזיגלר נתנו אחלה קרב למרות שכבר ראינו את העימות הזה 250 פעם בחודשיים האחרונים.AJ שוב ניצח את ג'ו אבל לא באמת מישהו האמין שג'ו ינצח פה, אחרי שהפסיד נקי באירוע הקודם. עם כל זה יכולתי להתמודד, אבל ברגע שהתחיל סטרומן-לסנר רציתי לעקור לעצמי את העיניים. שוב פעם לסנר? עד שסוף סוף נפטרנו ממנו לאחר שהיה אלוף בלתי קיים לכל כך הרבה זמן. ואיך? בסקוואש לא נורמלי. סטרומן פשוט לא מקבל פוש ולא משנה כמה הוא מתאמץ. זה ממש מגוחך. עכשיו שוב חוזרים לרו בלי אלוף, שוב בסרובייבור סיריס יהיה לנו לסנר-AJ משנה שעברה.

אם עוד איכשהו יכלו לטעון להגנתם שרוצים את החגורה על לסנר בשביל יחסי ציבור לקראת חזרתו ל-UFC, איך לעזאזל הם הולכים להסביר את שיין מקמהון בתור הטוב ביותר בעולם. למה לעשות טורניר אם בלאו הכי בסוף אתה מחרבן לצופים על הראש. עכשיו הם בטח יסבירו שזה כדי לבנות את מלחמת הבראנדים לאירוע הבא, אבל בחיאת דינק זה כל כך מכאיב לצפייה ששפשפתי את העיניים 20 פעם כדי לוודא שאני לא הוזה.

החזרה של אהובי HBK הייתה לא רעה, אני לא אובייקטיבי לגבי היקנבוטום על אף שלא עמד במילתו שיפרוש ועל אף שהוא קירח בהגזמה. כל פעם שאני רואה אותו בזירה, זה כיף מבחינתי וגם הפעם זה היה אותו דבר. מובן מאליו שהפיוד הזה לא נגמר ויהיה קרב נוסף ברסלמניה (אולי גם בראמבל?) כך שהקרחת תסתדר לי איכשהו בעין. בינתיים אני מנסה לשכוח מכל מה שראיתי כאן, אולי גם להעמיד פנים שזה לא קרה.
 

Aberforth

New member
לטייקר יש סטריק חדש!

הוא מבזה את עצמו ואת הקריירה שלו כבר 8.0 שנים.

לא מבין למה מתעקשים להכניס אנשים בגילאי 50 לזירה ולכנות את זה קרב. יש להם כל כך הרבה אנשים אחרים עם פוטנציאל לא ממומש וכאלה שתכלס יכולים להרים קרב שראוי לצפייה.

ולחשוב שפעם הערצתי את הארגון הזה.
 

kendog keds

New member
והנה זה קרה

לאחר שנים של הערכה עמוקה למייקלס, שהוא באמת הגדול בכל הזמנים, על זה שגם עמד בכבוד בפרישה שלו בניגוד לכל הכוכבים הגדולים ש"פרשו" לפניו, גם הוא נכנע לגודל של צ'ק, ונתן קאמבק שלא מכסה את אותו צ'ק, והרס את הכבוד הזה שהיה אליו.
&nbsp
גם אחרי ששמים את כל דאחקות הלוק שלו בצד (וזה באמת לא זה כשאין לו שיער שמתנפנף בניפ-אפ או כשהוא עולה בסבל לפינה), הוא פשוט היה חלוד ולא אמין ברמות על. ההיפך הגמור ממה שעשה אותו כל כך גדול - מכירת תרגילים גרועה, תנועות עייפות... אולי רק שאפו על זה שבגיל שלו היה לו אומץ בכלל להתהפך למונסולט בחוץ... אבל ארבעת החטיארים האלה היו פשוט מביכים. עצוב מאוד שזה קרה ואוי ואבוי אם זה ימשיך לסורבייבור סיריס, או שומו שמים לרסלמניה
&nbsp
 

PardoFM

New member
דעה על משהו מתוך האירוע

איך בשנה/שנתיים, כשיש גם רולינס, גם סטיילס, גם המיז, גם 205 לייב, הניו דיי,האוסוס וכו' אין פינה כמו employee of the month, חייבים להחזיר אותה!
&nbsp
סטיילס ראוי להערכה דווקא כשסינה ובראיין סירבו להופיע( אין לי שום טענה נגדם, זכותם והחלטה שאולי יסכימו איתה), הוא הופיע, הוא מופיע ונותן קרב טוב מול סמואה ג'ו. גם רולינס, בשנת פריצה שלו. נקודות האור של המופע הלייב איבנט הזה
 

oronm316

New member
שאלה...

בראיין היה אמור להיות נגד סטיילס וסירב לנסוע?
&nbsp
אתה יודע אולי למה?
ולמה סינה סירב?
 

PardoFM

New member
ממה שהבנתי

בראיין סירב להגיע לערב הסעודית עוד בקרב ההוא נגד המיז באוסטרליה, הוא ביקש להפסיד.
&nbsp
אני מניח שהוא וסינה, שמעו על התקרית עם הכתב הנרצח, וזה היה הקש ששבר את גב הגמל בשביל בראיין, סינה התחיל עם זה ובראיין הצטרף אליו. מין מחאה על התקרית. נראה לי
 

oronm316

New member
הבנתי, תודה...

נראה לי די צביעות... סינה כרגע היה בסין. זה לא מקום גרוע שמשתיק מתנגדי משטר?
בפעם שעברה בערב הסעודית סינה אמר שהוא בחיים לא היה מוותר על הנסיעה ושאין שום מקום אחר שהוא היה רוצה להיות בו ושהוא גאה... אז הרצח הזה פתאום שינה?
בראיין לא היה בערב הסעודית פעם שעברה? דווקא הרצח הזה גרם לו לבוא הפעם? כאילו שאין עוולות שם על ימין ועל שמאל
 
הציון שלי לאירוע: 100 מתוך 10!!!! הללו את הסעודים!

המתאבק האהוב עליי מכל הזמנים: שון מייקלס.
אחד המתאבקים שאצלי בטופ 5 של כל הזמנים: האלק הוגאן.
לקבל את שניהם, באותו אירוע, ב2018 - רק על זה האירוע קיבל 100!!!! בראת'ר!!!! ואם יש לכם בעיה עם זה, יש לי 2 מילים בשבילכם:
SUCK IT!!!!

בניגוד לרבים אחרים, דווקא נהנתי מהאירוע. כי באתי באפס ציפיות, אז לא ממש יכולתי להתאכזב.

פתיחה עם הוגאן - פרייסלס! הוא לא אמר בכלל את שם המדינה או העיר שהם נמצאים בה, שזה היה גאוני! הוא עדיין יודע לתת פרומו ולהלהיב את הקהל!

הטורניר היה בינוני עד טוב (אנגל-זיגלר הפתיע לטובה, זיגלר-רולינס היה אחלה) עד הגמר.
קרב זוגות טוב.
סטיילס-ג'ו טוב, אם כי לא היה לג'ו שום סיכוי.

ואז - התחיל כל הבלאגן!!!!
לסנר-סטרומן היה תענוג צרוף של טראש טהור! קורבין דופק לסטרומן את החגורה, לסנר עם 5 אף5, כולל אחד מרשים ממש אל מחוץ לזירה והוא אלוף פעם שניה.
האמת? אחרי תחילת הקרב, אם סטורמן היה זוכה זה היה יותר גרוע ולא אמין. אז כן, יש לנו אלוף נעדר שוב - אבל זה עדיף על סטרומן לפי הבוקינג של הקרב הזה בלבד!!!

אחרי זה הלכתי למטבח להכין לי פופקורן לפני גמר הטורניר, וכשחזרתי ראיתי פתאום את שיין נגד דולף... לא הבנתי מה קורה, ניסיתי להכנס לאינטרנט כדי להבין למה זה ככה והופ! קוסט טו קוסט, שיין הכי טוב בעולם!
WTF?!?!?!
ואז הוא חוגג בצורה מוגזמת לצלילי Here comes the money בערב הסעודית והכל היה מובן לחלוטין! הכסף הופך אותך להכי טוב בעולם! אחלה מסר לסעודים!

ואז, המיין איבנט.
חבל לי על הפציעה של טריפס, שלחלוטין פגעה בקרב. ראו שהוא עוד מנסה, מאלתר מהלכים, אבל זה לא היה זה.
מה ששימח אותי מאוד זה שמייקלס עוד בכושר טוב! לא מדבר רק על המונסולט מחוץ לזירה (לעזאזל קיין וטייקר! למה לא לתפוס את הבנאדם?), בכלל נהנתי לראות אותו.
לדעתי אם יהיה נגד סטיילס או רולינס בראמבל/מניה - נקבל קרב 4 כוכבים לפחות.

אז די אקס ניצחו, הקרב היה מביך ברובו, אבל בתור מעריץ של שון וחולה נוסטלגיה - אין לי יותר מדי תלונות. לא ציפיתי לקרב בקצב מהיר עם ספוטים פסיכים ואכן גם לא קיבלתי קרב כזה. אז בגדול, זה ענה לציפיות שלי.
 
למעלה