שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


בארון קורבין יוצא עם האליפות ומאחל לריינס בהצלחה במאבק. הוא אומר שהתואר מרגיש טוב על הכתף שלו. ברוק לסנר יוצא עם פול היימן. היימן אומר שאנו חיים בזמן היסטורי, ובקרוב לסנר יזכה שוב בתואר. הוא ינצח את ברון סטרומן. סטרומן יוצא ואומר שהוא ינצח את לסנר. קורבין מנסהה להפריד ביניהם אבל חוטף מסטרומן פאוורסלאם. לסנר נותן לסטרומן F5.
&nbsp
פין באלור ניצח את בובי לאשלי (ע' ליו ראש) בפסילה אחרי שראש תקף אותו. לאחר הקרב לאשלי תקף את באלור ועילף אותו עם פול נלסון.
&nbsp
בארון קורבין פצוע בחדר המאמן אבל מחמיא ללאשלי על מה שעשה ונותן לו להחליף את ג'ון סינה בטורניר גביע העולם.
&nbsp
לאחר אבולושן, רונדה ראוזי התראיינה ובקי לינץ' התעמתה מולה. יהיה להן קרב בסרבייבור סירייס.
&nbsp
טריש סטראטוס, ליטה, נטליה, סשה בנקס וביילי ניצחו את אלישיה פוקס, מיקי ג'יימס והריוט סקוואד (ע' אלכסה בליס) אחרי שארפשוטר לפוקס.
&nbsp
נייה ג'קס אומרת שהיא תחכה אחרי סרבייבור סירייס ואז תילחם מול רונדה ראוזי. אמבר מון מזכירה שהיא הדיחה חמש נשים. אחרי ויכוח הן קובעות קרב.
&nbsp
אליאס עורך קוצרט ואומר שרוצה לנגן שיר לבארון קורבין. הוא מחליט ללכת אליו. דיינה ברוקמבקשת ממנו לנגן לה שיר והוא מסרב. אליאס מנגן לקורבין ומעצבן אותו. ג'ינדר מהאל תוקף אותו וקורבין קובע להם קרב.
&nbsp
אליאס ניצח את ג'ינדר מהאל (ע' האחים סינג') אחרי דריפט אוויי.
&nbsp
קורט אנגל אומר שהוא זכה במלך הזירה ובתואר העולם כשהוא היה בארגון פחות משנה, וזכה במדליה עם צוואר שבור. הוא עומד לזכות בגביע.
&nbsp
בובי רוד וצ'אד גייבל ניצחו את האסנשן ואות'ורס אוף פיין אחרי ג'רמן סופלקס ונאקברייקר לוויקטור. לאחר הקרב AOP תקפו אותם.
&nbsp
סת' רולינס יוצא ואומר שעבר עליו שבוע קשה. דין אמברוז בגד בו. רולינס אומר שאולי זה בגלל שהוא בגד פעם. הוא דורש תשובות. דין אמברוז יוצא מהקהל ורולינס אומר לו לענות. אמברוז רוצה לדבר אבל בסוף מחליט שלא והולך. רולינס אומר שאין לו לב כי הוא בגד בו דווקא ביום הזה. אבל הוא מתכוון לטפל בו.
&nbsp
ליו ראש מקדם את בובי לאשלי בטורניר הגביע.
&nbsp
נייה ג'קס ניצחה את אמבר מון אחרי הסחת דעת מטאמינה סנוקה ולגדרופ.
&nbsp
הלוצ'ה האוס פארטי (קאליסטו ולינס דוראדו) (ע' גראן מטאליק) ניצחו את הרבייבל אחרי סאלידה דל סול על דוסון.
&nbsp
דולף זיגלר ודרו מקינטייר יוצאים לזירה. זיגלר אומר שמי שיזכה בתואר האוניברסלי צריך להיזהר ממקינטייר. זיגלר מוציא אובר את קורט אנגל אבל אומר שהוא יזכה בגביע.
&nbsp
דולף זיגלר (ע' דרו מקינטייר) ניצח את אפולו קרוז אחרי סופרקיק. לאחר מכן מקינטייר בעט בקרוז.
&nbsp
אחי ההרס יוצאים ואומרים שהם יחסלו את DX סופית. הם קוראים ל-DX לצאת לזירה. טריפל אייץ' יוצא וקורא לקיין לבוא. שון מייקלס תוקף את אנדרטייקר מאחור. DX חוגגים, אבל אנדרטייקר קם.
 

elotan

Member
שאלה

באיזה תירוץ השתמשו כדי להסביר את ההיעדרות של ג'ון סינה מהאירוע בסעודיה?
 
תשובה

קורבין התרשם מהאכזריות של לאשלי, אמר לו שסינה בכלל לא השתתף בקרב העפלה ושהוא בתור GM בפועל מעיף את סינה מלייצג את ראו ונותן ללאשלי את המקום של סינה בטורניר.

או משהו כזה...
 
למעלה