שרשור אבולושן

Diunim

New member
תוצאות


יש סרטון על הדרך של הנשים.
&nbsp
טריש סטראטוס וליטה ניצחו את אלישיה פוקס ומיקי ג'יימס (ע' אלכסה בליס) אחרי מונסולט וצ'יק קיק למיקי.
&nbsp
התאומות בלה מקדישות את הקרב לאימא של רונדה ראוזי.
&nbsp
הרבה דיוות מדברות על כמה שהערב חשוב.
&nbsp
באטל רויאל על קרב על אליפות הנשים: נייה ג'קס ניצחה את אמבר מון, סלינה וגה, טאמינה סנוקה, אסוקה, אייבורי, כרמלה, נעמי, מישל מק'קול, דיינה ברוק, מנדי רוז, לאנה, מריה קנאליס, אלונדרה בלייז, סוניה דוויל, טורי ווילסון, קלי קלי, מולי הולי, בילי קיי ופייטון רויס. לאחר הקרב נייה אומרת שהיא מאחלת בהצלחה לשתי המשתתפות בבאטל רויאל.
&nbsp
גמר טורניר מיי יאנג: טוני סטורם ניצחה את איו שיראי אחרי סטורם זירו.
&nbsp
אלונדרה בלייז מספרת על המצב של פעם.
&nbsp
סשה בנקס, ביילי ונטליה ניצחו את הריוט סקוואד אחרי פרוג ספלאש של סשה על מורגן.
&nbsp
אליפות הנשים של NXT: שיינה בזלר ניצחה את קיירי סיין אחרי שסיין עולפה ממכה של ג'זמין דיוק.
&nbsp
האישה האחרונה שעומדת, אליפות הנשים של סמאקדאון: בקי לינץ' ניצחה את שארלוט אחרי פאוורבומב דרך שולחן.
&nbsp
אליפות הנשים של RAW: רונדה ראוזי ניצחה את ניקי בלה (ע' ברי בלה) אחרי ארמבר. לאחר הקרב כל הנשים חגגו עם רונדה.
 

kendog keds

New member
לעולם אני לא אבין

איך באירוע בשידור חי, מצליחים לערוך קליפ בסוף האירוע שכולל גם את המיין אבנט שנגמר לפני חמש דקות.
שאפו ל-WWE. יש מצב שזה האירוע התיאטרלי/ספורטיבי בהשתתפות נשים בלבד שמכר הכי הרבה כרטיסים והביא להכי הרבה צופים מאז... לא יודע, הרבה זמן.
&nbsp
הקרב שלשות היה טוב בצורה מפתיעה.
&nbsp
אנקדוטה קטנה - רונדה ראוזי מוכרת הכי טוב בעסק את הדפיקה של הראש בפינה כשדוחפים אותה לשם
 

dannygoosh

New member
הצחקת אותי בטעות

כשקראתי "האירוע התיאטרלי/ספורטיבי בהשתתפות נשים בלבד שמכר הכי הרבה כרטיסים"
זה כמו כשה-WWE ממציאים קטגוריות ומכתירים את עצמם כמספר אחת בקטגוריות המומצאות שלהם:
"longest running weekly episodic show"
 

kendog keds

New member
דווקא לדעתי זה כן הישג סופר מכובד

כי לעשות תוכנית שממשיכה כל שבוע ללא הפסקה, שלא לדבר על במשך עשורים, זה באמת משהו שאף אחד לא מסוגל בכלל להתחרות איתם בו, ולא משנה אם מענף בידור או ספורט. אף אחד לא אסר על תוכניות עלילתיות לשדר כל השנה, הן פשוט מסוגלות למלא רק עונה של 10-20 פרקים... כנ"ל לגבי ליגות ספורטיביות.
&nbsp
אם זה היה בכיוון ההפוך, נגיד, שהם היו משדרים רק 10 תוכניות בשנה וממציאים קטגוריה של "התוכנית עם 10 פרקים בשנה שרצה הכי הרבה", זה היה מתאים יותר למה שכתבת...
אבל כן, יצא לי מצחיק
 

dannygoosh

New member
מודה שזה בהחלט הישג מכובד

אבל זאת עדיין לא באמת קטגוריה או קנה מידה שאפשר לשפוט לפיו תכנית כזאת או אחרת. אז באותה מידה היו יכולים לקרוא לעצמם "התכנית הכי ותיקה ופופולארית בימי שני שכוללת מתאבקים שקוראים להם ג'ון סינה"
 

kendog keds

New member
זה מה שאני אומר

אם הם היו נותנים טייטל כזה, שמצמצם את האפשרויות להישג קל יותר, זה היה עלוב.
אבל הם עושים הפוך, הם נותנים טייטל הרבה יותר קשה ומחייב, התוכנית היחידה שמשדרת כל הזמן ללא הפסקה, במשך 25 שנה כבר. נגיד רק SNL יכלו להיות בפוטנציאל להתחרות איתם, לדעתי. קיצר הבנת את הפוואנטה
 

שי מילר

New member
מנהל
כרגע סיימתי לראות

באופן די מפתיע, זה היה אירוע יותר טוב מחלק מאירועי הגברים
בקי לינץ' ושארלוט הביאו שואו סטילר
רונדה אף פעם לא מאכזבת
סך הכל מגיע להן big thumbs up
 

kendog keds

New member
והכי חשוב

האירוע זרם כאירוע לגיטימי, לא משעמם, ולא הרגיש כאילו בכוח עושים קרבות של נשים רק כי זה אירוע נשים, אלא כי כל אחד מהקרבות הוא קרב PPV מוצדק שגם קיבל את הסטוריליין שלו בתוכניות הקודמות.
זאת ההצלחה האמיתית שלהם, כי באמת קחו 14 שנה אחורה, כשהנשים שכיכבו ברסלמניה 20 היו טורי וילסון, סייבל, מיס ג'קי וסטייסי בקרב פלייבוי, פלוס קרב אליפות של שש דקות בין ויקטוריה ומולי... מי היה מאמין שאי פעם יגיעו לכזאת לגיטימיות עם הנשים? שאנשים יתייחסו לקרבות שלהן כשווים לגברים, ועוד ילכו ופאקינג יקנו כרטיסים כדי לראות אירוע רק שלהם.
מהפכה אמיתית שהצליחה, לא רק "מהפכה" כקונספט שיווקי.

&nbsp
 
ביקורת אבולושן מפורטת: היה אירוע....


נפלא! פשוט אירוא נפלא!
נהנתי ממנו ממש כמו שהרבה זמן לא נהנתי מאירוע של הרוסטר הראשי.
באמת, רק טייקאוברים מהנים יותר.
שאפו לWWE ושאפו לקהל שנתנו לאירוע הזה את הצ'אנס, הקהל היה רועש בטירוף, הקרבות היו טובים עד מעולים, הכל זרם ושום דבר לא הרגיש מאולץ (ותודה לסטפני שלא דפקה פרומו של חצי שעה).

טריש וליטה נגד אלישיה פוקס ומיקי ג'יימס
רעיון מוצלח לקרב פותח, להכניס את הקהל עם מנת נוסטלגיה חביבה. ליטה היא המתאבקת האהובה עליי בכל הזמנים והיא נראתה ממש טוב פה (לפחות חיצונית, בזירה קצת פחות).
הקרב היה בסלואו מושן כצפוי, היה מלא בוצ'ים (כצפוי), כולל פספוס ע-צ-ב-נ-י של אלישיה פוקס לשבור ספירה וכתוצאה השופט פשוט הפסיק לספור ב2.5.
למזלם – מיקי ג'יימס פשוט נפלאה והצליחה לסחוב את הקרב הזה על כתפיה, כולל העזרה שהיא נתנה לטריש לקראת הסוף.
הליטה-סולט נראה הרבה יותר טוב ממה שהוא נראה בראמבל, טים בסטי ניצחו כצפוי והאירוע התחיל על הצד הטוב ביותר.
3 כוכבים.

באטל רויאל
תשמעו, זה היה יותר מהנה ממה שנראה על הנייר. היו שם אחלה ספוטים, אחלה סיפורים שסופרו בזירה (ההדחה, המהירה של האייקוניקס, הדור הישן נגד הדור החדש, מנדי מדיחה את סוניה, אייבורי וכרמלה בדאנס ברייק). הקהל אכל כל דבר בהנאה, כולל השואו-דאון בין ניה לטמינה (שעשו שתיהן את האוווו-ההההה של ריינס). הרביעיה האחרונה הייתה פצצה, החזרה של זלינה נעשתה טוב מאוד ובסוף ניה זוכה. הייתי נותן לאמבר מון, אבל מבין למה ניה מקבלת שוב הזדמנות.
3 כוכבים.

גמר טורניר מיי יאנג: טוני סטורם נגד איו שיראי.
סטורם היא אחת המתאבקות האהובות עליי כרגע, אחרי ש"גיליתי" אותה בטורניר מיי יאנג של שנה שעברה. אחרי שיראי לא עקבתי ביפן, אבל מהטורניר הזה ראיתי מתאבקת מעולה. זה אחד הקרבות שהכי חיכיתי להם. לצערי, הן קיבלו קצת מדי זמן כדי להראות מה הן באמת יכולות, אבל בזמן שהיה להן – הן שרפו את הזירה. ספוטים טובים ומקוריים, סיפור טוב בזירה, המונסולט של שיראי מחוץ לזירה והדאבל סטורם זירו כדי להכתיר את טוני כזוכה בטורניר.
הקהל היה יחסית שקט, אולי כי פחות הכירו את שתיהן וחבל, כי הן נתנו קרב פשוט מעולה.
גם הפרחים והענקת הגביע על ידי טריפל אייץ', סטפני ושרה אמאטו הייתה קצרה ועניינית ולא גנבה את ההצגה.
4 כוכבים.

ביילי, סשה באנקס ונטליה נגד הריוטט סקוואד.
אחרי אין ספור גרסאות של השישה בראו, חשבתי שזה יהיה קרב חלש וגרוע. אבל מה אתם יודעים? כשנותנים ל6 מתאבקות זמן ואפשרות להציג את היכולות שלהן, אז הן זורחות.
זה היה הקרב הכי טוב של שרה לוגאן ושל ליב מורגן שראיתי. הן בהחלט התעלו על הציפיות. הספוט של ביילי לעמוד היה מקורי ומרענן. כן, גם פה היה כמה בוצ'ים, אבל בכלליות הקרב זרם טוב והיה מהנה.
3.25 כוכבים

אליפות הנשים של NXT: קיירי סיין (א) נגד שיינה בייזלר.
לשתיהן יש אחלה היסטוריה, גם מטורניר מיי יאנג הראשון וגם מNXT. לדעתי, שיינה היא ההילית הכי טובה שיש כיום בWWE. היא פשוט מרושעת! כמו שהילית צריכה להיות! היא גם לא מנסה להיות קולית כדי להשיג פופים מהקהל. לעומתה, סיין היא פייסית מושלמת. הספוט עם היד היה חולני, אבל זה כבר קבוע אצל בייזלר. הקרב התעלה לרמות גבוהות וכמעט הגיע לרמה של הקרב שלהן בטייקאובר.
בסופו של דבר, חבל לי שהם הלכו על התערבות חיצונית כדי להכריע את הקרב, זה היה טיפה מיותר והוריד טיפה מהציון של הקרב, שהיה מצוין ברובו ושונה לחלוטין מכל קרב שהיה עד כה.
בייזלר היא המתאבקת הראשונה שזוכה פעמיים באליפות הנשים של NXT. מחכה לראות איך יפתחו את כל הנושא של שלושת ההורסוומן של הMMA (כשרונדה היא הרביעית).
4.25 כוכבים.

אליפות הנשים של סמאקדאון: בקי לינץ' (א) נגד שארלוט, קרב העומדת אחרונה.
משהו שהציק לי: שיווקו את זה כקרב העומדת האחרונה הראשון אי פעם, אבל היה קרב כזה בין אסקה לניקי קרוס בNXT (קרב מעולה, רוצו לראות). מצד שני, יש מצב שאמרו הראשון אי פעם ברוסטר הראשי, אז סולח להם.
לגבי הקרב עצמו – וואו! חתיכת קרב! נתנו הכל בזירה, ספוטים נפלאים, לא חיכו הרבה עד שהוציאו נשקים. שארלוט התעלתה על עצמה, בקי הייתה במיטבה הרגיל. הן הצליחו לספר סיפור נפלא בזירה. כן הפריע לי שהייתה פעם או פעמיים ששארלוט לא נעמדה עד הסוף והשופט הפסיק את הספירה, אבל בספוט האחרון היא חצי נעמדה גם אבל הפעם השופט המשיך לספור. בקטנה, זה לא פגם בהנאה שלי.
שמח שהן קיבלו המון זמן לספר את הסיפור שלהן וזה ללא ספק היה צריך להיות המיין איבנט. הפיוד הטוב בחברה (כן, הפיוד הכי טוב – נשים וגברים) בקרב הטוב של הערב.
4.75 כוכבים.

אלופות הנשים של ראו: רונדה ראוזי (א) נגד ניקי בלה.
הקרב שהיה צפוי שיהיה המיין איבנט, בגלל הפרסום של שתיהן מחוץ לWWE. הבעיה שלי עם רונדה זה הבוקינג שלה. היא נכנסה בתור לוחמת הMMA האגדית, היא בלתי מנוצחת ויחד עם זאת בקרבות נגד בליס ובלה היא מוכרת רוב הקרב. רבאק, אם זה היה קרב אמיתי, היא הייתה אוכל את ניקי בלי מלח תוך פחות מדקה! אבל בסדר, הייתה ברי שהתערבה ורונדה מוכרת נפלא. אם יש משהו שהיא שולטת בו לחלוטין בתחום ההאבקות הבידורית זה יכולת מכירה. הקרב התעלה על הציפיות, הקהל היה לחלוטין בעניין, הדאבל הנפת ג'ודו הייתה נפלאה כדי לבנות את רונדה וניקי נכנעה מהר כראוי למהלך עצמו. נהנתי מאוד.
ראוזי הקדישה את הנצחון לרומן – קטע מחמם את הלב.
3.5 כוכבים

ואז הגיע הסוף... בואו נצא כולנו ונתחבק, נחגוג את מהפכת הנשים (וטריפל אייץ') כאילו לא קרענו את הצורה אחת לשניה כמה דקות לפני כן. אז בסדר, ניסו להפריד בצדדים של היריבות, בקי לא עמדה ליד שארלוט, הריוטט סקוואד לא התחבקו עם סשה או ביילי, אבל עדיין היה נראה קצת מאולץ.

מה שכן – קיבלנו את הצמדת החגורות של בקי וראוזי כתמונת הסיום של האירוע – אין תלונות.

אני יודע שהרבה ידלגו על האירוע בגלל שזה "אירוע נשים" ו"איכס, מה זה בכלל התאבקות נשים?" אבל באמת שזה היה אחד האירועים הטובים ביותר של הWWE השנה. הכל עבד מעולה, הקהל היה בעניין, המתאבקות נתנו הכל, קיבלנו 3 קרבות ברמה של 4 כוכבים ומעלה.
ממליץ ממש בחום לראות!
 

kendog keds

New member
בקשר למיין אבנט

דווקא עשו את זה בדיוק כמוש אמרת - רונדה נקנקה אותה בדקה ותיאורטית הראתה שהיא יכולה לגמור את הקרב מתי שבא לה וסתם מוותרת לה, והכיוון התהפך רק עם ההתערבות של ברי, כלומר הצליחו לספר לך שניקי בכלל לא יריבה ראויה לרונדה ביכולות זירה נטו, אבל עם אסטרטגיה טובה היא כן יכולה להתמודד מולה.
להשוואה, את מה שעשו מול בליס כשרונדה עשתה לה סקווש של החיים וכאילו צחקה על כל מה שיש למתאבקות WWE להציע, ממש שנאתי. גם שם היו צריכים לעשות נק' מפנה כמו שעשו בקרב עם ניקי
 
למעלה