לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 20- שבעה כדי לשרוד

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 20- שבעה כדי לשרוד

הלילה:

שבעה לוצ'דורים נלחמים בקרב הדחות על אליפות גיפט אוף דה גודס.

וג'וני מונדו מקבל קצת עזרה לקראת הקרב מול מטנזה.

שבוע אחרון לפני אולטימה לוצ'ה!
 

Diunim

New member
דיווח


קרב שבעה אנשים עם הדחות, אליפות גיפט אוף דה גודס: "סאבאג'" ג'ייק סטרונג ניצח את קינג קווארנו, ביג באד סטיב (ע' פיימוס בי), הרננדז, אירוסטאר, PJ בלאק ודאנטה פוקס.
&nbsp
הרננדז הודח על ידי דאנטה פוקס עם באקסלייד אחרי שתיים וחצי דקות.
&nbsp
PJ בלאק הודח על ידי ג'ייק סטרונג עם אנקל לוק אחרי שש דקות. לאחר מכן ג'ייק שבר ל-PJ את הקרסול.
&nbsp
ביג באד סטיב הודח בידי אירוסטאר עם קרוסבאדי ממלגזה שדראגו הביא אחרי שתיים עשרה דקות.
&nbsp
אירוסטאר הודח בידי ג'ייק סטרונג עם אנקל לוק אחרי שלוש עשרה וחצי דקות. לאחר מכן סטרונג ניסה לשבור לו את הקרסול, אבל קינג קווארנו מנע ממנו ועזר לפנות את אירוסטאר לאחורי הקלעים.
&nbsp
קינג קווארנו הודח בידי דאנטה פוקס עם פוקס קאצ'ר אחרי עשרים ושמונה וחצי דקות.
&nbsp
דאנטה פוקס הודח בידי ג'ייק סטרונג עם אנקל לוק אחרי שלושים ושתיים דקות. לאחר הקרב ג'ייק שבר לדאנטה את הקרסול.
&nbsp
סגמנט מצולם: ג'וני מונדו מתאמן על הגג. הוא מסתובב ורואה את אירוסטאר, שאומר שלא משנה עד כמה יתאמן, זה לא יכין אותו למטנזה. ג'וני אומר שמטנזה הרג את החברים שלו ותקף את הארוסה שלו בחתונה. הוא עומד לקבור את מטנזה. אירוסטאר אומר שזאת תהיה הלווייה שלו אם יילחם מולו לבד. בלי עזרתו, הוא יהיה סתם עוד קורבן לאלים. ג'וני אומר שלפי מה שהוא ראה, עדיף לו להילחם מול מטנזה לבד. הוא לא צריך שותף הלילה. אירוסטאר שורק ולפתע דראגו מגיע לגג עם כפפת האלים. אירוסטאר אומר שג'וני הציל את החבר שלו והם רוצים להציל אותו. ג'וני שואל אם הם צוחקים, ואיך הכפפה המטופשת אמורה לעזור לו. אירוסטאר אומר לו לשים אותה אבל ג'וני אומר שהוא לא מת על כפפות. דראגו שואג וג'וני מסכים. הוא שם את הכפפה וזורם ממנה חשמל. ג'וני אומר שהוא מרגיש כמו אלוהים. חשמל עובר לו בעיניים. ג'וני צועק שזה מדהים וחשמל עובר לו בקוביות. דראגו שואל את אירוסטאר אם הוא בטוח שזה רעיון טוב. אירוסטאר אומר שרק הזמן יידע לגלות. ג'וני מכריז שהוא לא יוריד את הכפפה.
 

Diunim

New member
דעות לפני אולטימה לוצ'ה

פרק ממש יפה לפני האירוע הגדול.
&nbsp
צפוי שג'ייק יזכה, היה קרב נהדר ובעיקר כשנשארו רק דאנטה, קווארנו וג'ייק. הקפיצות מהגג? ענקיות. אגב, כנראה ג'ייק פודה על פנטגון. אני מהמר שהוא השליח של ואמפירו בסוף... שובר הרגליים מול שובר הידיים. טוב, אולי זה יהיה מעניין. דאנטה מטורף, אירוסטאר ענק וסטיב בעל פוטנציאל. רק לא הבנתי למה קווארנו עזר לאירוסטאר?
&nbsp
הכפפה אצל ג'וני, זה הדבר היחיד שיכול לתת לו סיכוי.
 
למעלה