חדשות ושמועות 17+18/10, מכיל ספוילרים

חדשות ושמועות 17+18/10, מכיל ספוילרים

השמועות לקוחות מהאתר cagesideseats.com



שמועות של ה17/10
1. אלכסה בליס מתוכננת להתאבק בהאוס שואוס בסופש, אז היא החלימה מהפציעה שלה.
2. הסיבה שקוראים לטורניר בסעודיה אליפות העולם זה בכלל שקטר, האויבים של סעודיה, קיבלו את המונדיאל (שנקרא גם world cup) אז הסעודים שיהיה להם גם אירוח של world cup
3. אימפקט שוקלים להחזיר את אלברטו אל פטרון (דל ריו) להקלטות חודש הבא בלאס וגאס. אלוהים יודע למה הם רוצים את זה.
4. לעומת זאת, האינסיידר טוען שאין דיבורים על חזרה שלו.
5. הם גם טוענים שזה שאוסטין ארייס טס הביתה ישר אחרי BFG ולא הופיע לצילומים לא היה מתוכנן אז היו צריכים לשכתב את הפרקים שצולמו.


שמועות של ה18/10
1. סמאקדאון 1000 היה אמור להפתח עם ריי מיסטיריו נגד שינסקה נאקאמורה, אבל היו "הרבה שינויים בסדר הסגמנטים והקרבות בשעות לפני הפרק"
2. הקרב הזה קוצר מהתכנון המקורי, גם הכניסה של מיסטיריו וגם הפרומו של טייקר. זאת בגלל שהתוכנית התארכה. כמה סגמנטים מאחורי הקלעים בוטלו לגמרי (כולל אחד עם ג'יימס אלסוורת, שבסוף שודר בלעדית ביוטיוב). יחד עם זאת, התכנון המקורי היה שהקרב של מיז ורוסב יהיה כזה קצר.
3. יש הרבה בלבול בקשר לסטטוס של צ'לסי גרין בWWE. היא נכחה בצילומי NXT היום בלילה, אבל יש כאלה שטוענים שהיא טרם חתמה על חוזה רשמי והיא רק מבקרת חברים שלה. יש לה אישור להשתמש במתקני הפרפורמנס סנטר בעקבות היותה הבת זוג של זאק ריידר. גרין נראתה לאחרונה בתור רקלוסה בלוצ'ה אנדרגראונד והופיעה גם באול אין. היא הייתה בעבר בטאף אינאף 6 ואף הייתה המסאז'יסטית/מאהבת של דניאל בריאן לפני כמה שנים.
4. סמי קאליהן חתם על חוזה חדש עם אימפקט. ווילי מאק יופיע קבוע באימפקט מעכשיו. ג'ורדין גרייס חתמה גם היא באימפקט.
5. לפי האינסיידר, אייבורי ומולי הולי נוספו לאבולושן.
 
למעלה