שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


ברון סטרומן, דרו מקינטייר ודולף זיגלר יוצאים. הם יורדים קצת על השילד. הם אמרו כבר לדין אמברוז שהוא לא מתאים לשם. סטרומן אומר שבקצב הזה הם יתפרקו לפני שהוא יזכה בתואר בערב הסעודית. הלילה מקינטייר יילחם מול רולינס וזיגלר מול אמברוז בהעפלה לגביע העולם. זיגלר ומקינטייר יורדים קצת אחד על השני. סטרומן מזהיר את ברוק לסנר ורומן ריינס. השילד יוצאים בלי אמברוז, ורולינס אומר שהוא ינצח את מקינטייר. הוא אומר שאמברוז בא כשבא לו. ריינס אומר שסטרומן יצטרך ללכת לסוף התור ברגע שינצח אותו. רולינס מציע קרב עכשיו.
&nbsp
העפלה לגביע העולם: סת' רולינס ניצח את דרו מקינטייר בספירת חוץ אחרי שדין אמברוז בא לתקוף את זיגלר ומקינטייר ניסה לעזור לו, רק כדי לחטוף קורב סטומפ על הרצפה. לאחר מכן אמברולינס חגגו.
&nbsp
השילד מדברים ואמברוז אומר שוהוא לא מטורף, ונמאס לו שצוחקים עליו עד שצריך עזרה. הוא הולך.
&nbsp
אנדרטייקר וקיין מדברים על DX ואומרים שהאיחוד הזה שקרי. מייקלס פחד מזה שאנדרטייקר ישפיל אותו שוב. אחי ההרס עומדים לחסל את DX. גם להם יש מילים עבורם... שינוחו על משכבם בשלום.
&nbsp
הוכרז לאבולושן: באטל רויאל בו המנצחת תקבל קרב על אליפות הנשים מתישהו.
&nbsp
אמבר מון ונייה ג'קס ניצחו את טאמינה סנוקה ודיינה ברוק אחרי אקליפס לדיינה. לאחר מכן טאמינה התחילה לתקוף את כולן ולזרוק אותן מעל החבל. דיינה ברוק התגנבה והדיחה את אמבר וטאמינה.
&nbsp
רונדה ראוזי יוצאת ואומרת שהתאומות בלה בגדו בה. היא רוצה הסבר. התאומות יוצאות וניקי אומרת שכולן שילמו בשבילן. ברי אומרת שרונדה לא כיבדה אותן. לא מגיעה לה אליפות, וניקי אומרת שהיא זאת שחיזקה את מחלקת הנשים. הן התחילו הכול. רונדה אומרת שהיא ניסתה לכבד אותן, אבל הן גרמו לה להקיא. הן חשבו שהן יוכלו להיות חזקות ביחד, ואז היא גילתה שאין להן כישרון חוץ משני בעלים ממש טובים. היא עומדת לשבור להן את הזרוע באבולושן. ברי אומרת שהן גרמו לה להתפרסן וניקי אומרת שהן הורידו בשבילה דלתות. רונדה אומרת שהדלת היחידה שניקי הורידה הייתה הכניסה לחדר של סינה. והוא זרק אותה משם. הבלות מנסות ללכת אבל אז מביאות מאבטחים. ראוזי מכסחת את המאבטחים והבלות בורחות.
&nbsp
קורט אנגל לבוש בלבוש חופשה ומבלה עם בובי רוד וצ'אד גייבל. הם רוקדים עם נו וויי חוזה. בארון קורבין יוצא ואומר שאנגל בטח חושב שהוא חכם. אבל הוא בטח מותש כי הוא בקושי התאבק בקרבות יחידים. הוא קובע לו קרב חימום מול AOP, ואפילו ימצא לו תלבושת.
&nbsp
העפלה לגביע העולם: דולף זיגלר ניצח את דין אמברוז אחרי שקטטה בין רולינס לזיגלר הסיחה את דעתו של אמברוז, והוא חטף סופרקיק. לאחר מכן ריינס ניסה להפריד ביניהם וקורבין יצא וקבע להם עוד קרב שלשות מול סטרומן, זיגלר ומקינטייר.
&nbsp
ברון סטרומן מזהיר את מקינטייר וזיגלר לא לפשל.
&nbsp
פין באלור (ע' ביילי) ניצח את ג'ינדר מהאל (ע' אלישיה פוקס והאחים סינג') עם קו דה גרה. לאחר מכן בובי לאשלי וליו ראש יצאו וירדו על באלור.
&nbsp
בובי לאשלי (ע' ליו ראש) ניצח את טיילר בריז עם סלאם.
&nbsp
טריש סטראטוס וליטה יוצאות ומנסות לקדם את הקרב שלהן. אלכסה בליס ומיקי ג'יימס יוצאות ואלכסה מקדמת את עצמה. מיקי מאיימת על טריש ומזכירה שהיא יותר טובה ממנה. טריש אומרת שהן יכולות לנצח אותן, אבל אולי הן צריכות אימונים. הן מאתגרות אותן אבל אלכסה ומיקי הולכות.
&nbsp
הריוט סקוואד יורדות על ביילי.
&nbsp
אות'ורס אוף פיין (ע' דרייק מאבריק) ניצחו את הקונקיסטדור אחרי פאוורבומב-נאקברייקר. לאחר מכן התברר שהיה מדובר בג'ובר, וקורט אנגל נתן לבארון קורבין אנגל סלאם על הבמה.
&nbsp
הריוט סקוואד ריססו לנטליה על החדר עם קטשופ וחרדל. כתוצאה מכך נטליה הביאה את ביילי כגיבוי ואז גם את סשה בנקס.
&nbsp
נטליה (ע' ביילי וסשה בנקס) ניצחה את רובי ריוט (ע' הריוט סקוואד) בפסילה לאחר שתקפו אותה במהלך שארפשוטר. סשה וביילי התערבו והבריחו אותן.
&nbsp
אליאס עורך הופעה ולועג לקהל. אפולו קרוז אומר לו לסתום ואליאס יורד עליו. קרוז תוקף אותו.
&nbsp
השילד ניצחו את ברון סטרומן, דולף זיגלר ודרו מקינטייר אחרי שסטרומן בטעות חטף קליימור וזיגלר חטף טריפל פאוורבומב. לאחר הקרב, סטרומן נתן לזיגלר פאוורסלאם בריצה, ומקינטייר נתן לסטרומן קליימור.
 
דעות תקציראו בקצרה

למרות ההפסד הזול בספירת חוץ, דרו יצא סופר אובר בסוף הפרק. אין לי שום בעיה עם מקינטייר בתור אלוף אוניברסלי, אבל הוא יצטרך לעבור את סטרומן קודם כדי לבסס את עצמו בתור הn1c.

לא ברור מה קורה בדיויזיית הנשים. טמינה פתאום חזרה לראו, למרות שהייתה בסמאק. כל זה כדי לקדם באטל רויאל. והנה גם סשה חזרה! אבל למה שוב לפיוד נגד הריוטט סקוואד?! ולמה רונדה ראוזי לא באה לעזרת החברה הטובה שלה נטליה?!

מה שכן – הפרומו של ראוזי והאחיות בלה היה טוב. ראוזי יצאה סבבה והקטילה שלה של ניקי וסינה בוצעה היטב. מצד שני, למה ניקי מקבלת טייטל שוט?

השאר היה די זניח. שוב באלור-ג'ינדר? הקטע עם אנגל-קורבין היה חביב אך מטופש ולמה לשרוף את AOP בשביל זה? לאשלי הורג את בריז, לא מעניין. אפולו קרוז בדרך לפוש?! לא חושב שתהיה לו כימיה טובה עם אליאס בזירה, למרות שקרוז אתלט מדהים.

תמיד טוב לראות את ליטה. אבל הסגמנט שלהן היה מיותר ודי שחזור של שבוע שעבר, בלי הברול.

בהשוואה לשבוע שעבר – סופר מאכזב. בהשוואה לראו רגיל – same shit.
יאללה סמאקדאון 1000!!!
 
למעלה