שרשור סמאקדאון 1000

Diunim

New member
אירועים חשובים


R טרות' וכרמלה מארחים טרות' TV. הוא אומר שקרו הרבה רגעים זכורים בתכנית שלו אבל אף אחד מהם לא מיוחד כמו הלילה. כרמלה מזכירה שהיה רק פרק אחד ואז הם עושים הפסקת ריקוד. הוא אומר שלא צריך להציג את האורח שלו ולכן אפשר... עוד הפסקת ריקוד. סטפני מקמהן יוצאת ואומרת שהיא המנכ"לית הראשונה של סמאקדאון ושזה מדהים שיש פרק 1,000. שיין מקמהן יוצא ומודה לקהל, הוא מברך את ההגעה של סטפני לתכנית הראשית. סטפני מזכירה ש-RAW יותר ארוכה ואצלם אין את טרות'. וינס מקמהן יוצא ואומר שהמעריצים רוצים שיבדרו אותם ולא את הוויכוחים הללו. וינס שואל איך יבדרו אותם... ואז הם כולם רוקדים.
&nbsp
האוסוז ניצחו את AJ סטיילס ודניאל בריאן אחרי שבריאן בטעות פגע ב-AJ והם השתמשו בדאבל סופרקיק על בריאן.
&nbsp
פייג' מקבלת את ויקי גאררו, טדי לונג וג'ון לורינייטיס.
&nbsp
אבולושן יוצאים לזירה. טריפל אייץ' אומר שכדי להגיע ל-1,000 פרקים צריך לעבור אבולוציה. ריק פלייר נותן את הקטע שלו, ואורטון אומר שזה מביא זכרונות... טריפל אייץ' מנהל את הכול, ריק פלייר חי דרך הבת שלו ובאטיסטה מעדיף להיות על כיסא מייקאפ ולא בזירה. הוא קבע מורשת. באטיסטה אומר שהוא מתעלם כי הוא רוצה לחזור. הוא עזר לבנות את סמאקדאון, והם גם בוושינגטון שלו, והוא מעריך את המעריצים. הוא אומר שאבולושן זה משהו מיוחד. הוא מחמיא לכולם אבל מזכיר שטריפל אייץ' לא ניצח אותו. לבסוף הם חוגגים בזירה אבל טריפל אייץ' מסתכל על באטיסטה.
&nbsp
העפלה לגביע העולם: המיז ניצח את רוסב אחרי עזרה מאידן אינגליש ורול אפ. קורט אנגל פירשן. לאחר הקרב, לאנה תקפה את אינגליש ורוסב גם.
&nbsp
אדג' מארח את הקאטינג אדג' ואומר שאת ההישגים הכי גדולים הוא השיג בסמאקדאון: זכייה בתואר העולם מאנדרטייקר, קרב ללא פסילות מול אדי גאררו, ונישואין וגירושין לוויקי גאררו. הוא מציג את בקי לינץ'. הוא אומר שהם דומים. היא נאלצה להילחם על הכול. אבל היא לא בחרה נכון כשהיא זנחה את שארלוט. הוא ריסק חברויות כדי להגיע לפסגה ושרף גשרים, והוא אמנם הגיע לפסגה אבל זה פוגע בנשמה. בסוף היא תסתכל על התארים לבד, והיא אפילו לא תאהב את עצמה. בקי אומרת שהיא כן אוהבת את עצמה, ושזאת הזירה שלה. היא מזהירה אותו לא להיפצע שוב. שארלוט פלייר יוצאת ואומרת שלבקי אכפת רק מהתואר. היא נותנת לבקי ספיר והן מתחילות להילחם.
&nbsp
אליפות הזוגות: דה באר ניצחו את הניו דיי אחרי שביג שואו הגיע לתת לקופי צ'וקסלאם דרך שולחן השדרנים, וביג אי חטף ברוג קיק.
&nbsp
העפלה לגביע העולם: ריי מיסטריו ניצח את שינסוקה נאקאמורה אחרי 619 וספלאש. זה אומר שג'ון סינה, קורט אנגל, רנדי אורטון, ג'ף הארדי, דולף זיגלר, סת' רולינס, המיז וריי מיסטריו כולם בטורניר.
&nbsp
ריי חגג בזירה, אבל אז אנדרטייקר הגיע ואמר ש-DX ינוחו על משכבם בשלום בקראון ג'ול.
 

Nurd4Life

New member
לדעתי

תכנית בינונית ביותר.
&nbsp
קטע הפתיחה היה חמוד, אבל לא היה כזה קשה לגרום לכך שהוא ייתן אפילו טיפה התקדמות עלילתית.
בכל זאת, סטפני ושיין שם, סדרת ההישרדות היא עוד חודש, בשנים האחרונות היה רו נגד סמקדאון, למה לא לעשות טיזינג לזה? להתייחס לזה באיזשהי צורה? כל הקטע הזה עם כל הכניסות רק בשביל dance break?
&nbsp
לא נראה לי שביג שואו הולך להופיע קבוע בסמקדאון, אבל במידה וכן - האם אפשר לציין טרן 1000 לביג שואו בתכנית חגיגית זו?
הם אפילו כבר לא מנסים להסביר למה הוא עושה את זה. הוא פשוט מושך כתפיים למעלה ואומר meh.
&nbsp
אבולושן היה חביב. הטיזינג לטריפל אייץ' בטיסטה היה גם מבוצע טוב כמו כל הפרומו של בטיסטה בכללותו. בסיטואציה הקיימת, אם כבר טריפל אייץ' צריך קרב שנתי ברסלמניה מעדיף קרב אגדות מאשר לדחוף אותו לסיפור של מתאבק נוכחי.
&nbsp
סיום התכנית היה פשוט נוראי. נוראי נורא נוראי. כשראיתי שאנדרטייקר מגיע ונשאר מעט זמן קיוויתי לאיזה סופרקיק בכניסה שלו לזירה או משהו כזה שאשכרה יצדיק את כל הפואנטה. בסוף הוא מגיע רק כדי להגיד "נוחו על משכבכם לשלום" ומסיים. בתכלס - ביזיון. פשוט מבזה שככה הם רואים לנכון לסיים תכנית "חגיגית ומיוחדת"
&nbsp
וכמובן, במסגרת החגיגות - האירוע שיש להם עוד שבוע וחצי נשכח לחלוטין. לא שזה מפתיע, בכל זאת כרגע מהבראנד הכחול יש כולה קרב אחד עם פיוד בקארד (בקי-שארלוט) שקיבל את הזמן שלו, כל היתר נזרקו לבאטל רויאל.
&nbsp
בקיצור - סרטון הפתיחה היה מרגש, כל היתר לגמרי ניתן להרצה תוך 20-25 דק'.
&nbsp
 
דעות תקציר סמאק 1000

טרות' טי וי מבדר לגמרי. כרמלה איז מאני!
כל משפחת מקמהון (חוץ מלינדה) באו, עשו שטויות וכיף לקהל. וינס רוקד בדאנס ברייק זה פרייסלס. נהנתי מאוד, למרות הדביליות של הקטע.

סטיילס/בריאן נגד האוסוז נראה ממש טוב. ברור שהיה צריך לבנות לקראת הקרב של סטיילס-בריאן ואני שמח שהאוסוז ניצחו כתוצאה מזה.

פייג' עם כל מיני ג'נרל מנג'רס מהעבר – נוסטלגיה במיטבה.

אבולושן!!! מהתקציר נראה סגמנט מבדר, מקריאה ברשת מסתבר שבאטיסטה פשוט חרג מהזמן המוקצב ודיבר ללא הפסקה. ראיתי חלקים יותר ארוכים מהפרומו של ביג דייב. הוא נהיה כוכב. מחכה לקרב שלו נגד טריפס במניה 35. אחלה סגמנט! WOOOOOOOOOO!

רוסב-מיז נועד לקדם את הפיוד של רוסב-אינגליש. אבל היי, מיז בטורניר!

קאטינג אדג' היה טוב. בקי פצצה על המיק. אבל לא משנה כמה ינסו לדחוף אותה כהילית (תזהר לא לשבור את הצוואר כשאתה יוצא מהחבלים), הקהל תמיד יעודד אותה. יופי של המשך בניה של פיוד הנשים הטוב של השנה עד כה.

בוקר טי, קינג, פנקייקים והטרן ה1000 של הביג שואו לרגל הפרק ה1000. שיימוס וסזארו אלופים זה אחלה, כי הם טובים והכל, אבל מה עם סאניטי? יש עוד טאגים בסמאק. נו, שיהיה. קיבלנו החלפת תואר בפרק חגיגי.

ריי-שינסקה היה קרב חלומות שסיפק יותר מדי בוצ'ים, אבל זה קצת צפוי. ריי עדיין חלוד ושינסקה גם לא הופיע הרבה לאחרונה. עדיין, למרות הסיום הצפוי, היו כמה ספוטים מעניינים בקרב. כנראה הקרב החלש של הערב (אם לא מתייחסים לרוסב-מיז), אבל עדיין היו מספיק דברים טובים בו.

טייקר בכניסה הכי מהירה שלו לזירה ב5 שנים האחרונות... בשביל להגיד איזה 10 מילים וללכת. נו טוב, צריך לבנות את הקרב וצריך לתת לקהל את טייקר בפרק ה1000. אפשר היה לשים אותו כמו את סינה בוידאו מצולם. אבל הקהל בטח נהנה מזה, אז שיהיה.

לסיכום – פרק טוב ונוסטלגי במינונים הנכונים. הרבה יותר טוב מראו של השבוע. ממליץ לראות.
 
למעלה