לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 18 - עכבישים ושלדים

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 18 - עכבישים ושלדים

הלילה:

טאיה מונדו חוזרת לנקום!

לריקי מונדו יש וידוי!

ומיל מווארטס ופיניקס צריכים לשתף פעולה.
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


טאיה נמצאת בזירה, וקוראת לאנטוניו קוואטו חתיכת חרא. היא קוראת לו לצאת מיד. אנטוניו יוצא מהמשרד ואומר שהוא רואה שהיא החלימה. טאיה אומרת שהיא מטורפת והיא באה להילחם. הבן שלו הרס לה את החתונה ופצע את ג'וני, הוא גם הקריב את ג'ואי וג'ק, אז הלילה היא תקריב אותו! היא דורשת קרב מול מטנזה קוואטו עכשיו.אנטוניו אומר שהוא אוהב את זה שהיא יודעת מה היא רוצה, אבל הוא גם יודע מה הוא רוצה, ומה שהוא רוצה זה קורבן לאלים.
&nbsp
"המפלצת" מטנזה קוואטו ניצח את טאיה מונדו בפסילה אחרי שתיים וחצי דקות, כשג'וני מונדו בא לתת למטנזה סופרקיק לפני זעם האלים. ג'וני התחיל לתקוף את מטנזה וביצע עליו מונלייט דרייב ופין דל מונדו. לאחר מכן הוכרז שהם יילחמו באולטימה לוצ'ה בקרב קורבן לאלים.
&nbsp
קרב טורנדו: מיל מווארטס ופיניקס ניצחו את דה מאק ואל דראגון אצטקה ג'וניור אחרי עשר דקות, עם הצמדה כפולה על שני היריבים שלהם עם פלאטליינר ומאסל באסטר.
&nbsp
פיימוס בי וביוטיפול ברנדה בזירה. פיימוס בי מזכיר איך לפני שישה שבועות הוא ניהל את אחת מהחתונות הכי יפות שהייתה. מטנזה הרס אותה. כשהוא שכב כאן, חסר אונים ולא מסוגל לעזור לחבריו, כל חייו עברו לנגד עיניו. הוא ידע שהוא לא יהיה שוב פגיע. הוא נתן לרגל שלו להחלים טוב יותר מכולם, והוא שוב בכושר שיא. בנוסף, הוא חתם על חוזה בלעדי עם... עצמו. הוא יוצא מפרישה והוא כאן כדי להילחם. ריקי מונדו יוצא עם רוזה ואומר לו לסתום.
&nbsp
ריקי מונדו ניצח את פיימוס בי אחרי דקה וחצי עם נאקברייקר דרייבר. לאחר מכן ריקי לקח את המיקרופון ואמר שטאיה וג'וני הפחדנים כבר עזבו את הבניין. חבל, כי הוא רצה להגיד להם את זה בעצמו. הוא שחרר את מטנזה. כבר כמה שנים הם מתייחסים אליו כאל אפס, אבל עכשיו הוא הרס להם את היום. כל עוד טאיה בתמונה, ג'וני לא יכבד אותו כמו שצריך. הוא מאתגר אותה באופן רשמי. בנוגע למה שיעשה לה באולטימה לוצ'ה... שתצפה. ריקי נעל את ברנדה בקרוספייס.
&nbsp
פנטגון דארק ניצח את רקלוסה אחרי תשע וחצי דקות עם פאקג' פיילדרייבר.לאחר הקרב פנטגון ניסה לשבור לרקלוסה את הזרוע אבל סירב. הוא לקח שקית נעצים ועמד לתת לה פאוורבומב עליהם, עד שמרטי מרטינז רץ ותקף אותו עם אלת חוטי תיל. לאחר מכן רקלוסה הוציאה פחית דלק ומרטי הוציא מצית. רקלוסה שפכה על פנטגון את הדלק ומרטי, אחרי עוד מכת אלה, הדליק את המצית ו... רק הסתכל עליה ונשף כדי לכבות אותה.
 

Diunim

New member
דעות

לא היו קטעים מצולמים! ועדיין פרק טוב.
&nbsp
מטנזה ומונדו עומד להיות טוב, אני כבר מצפה לקרב ביניהם. הייתה אחלה בנייה. עכשיו השאלה מה ריקי עומד לעשות שם בקרב מול טאיה.
&nbsp
קרב הטורנדו היה ענק! נורא נהניתי, מיל ופיניקס נהדרים.
&nbsp
המיין איבנט היה נחמד, יופי שרקלוסה יצאה מהכול. הסיום היה נהדר, אולי מרטי ניסה לסמן למישהו מי יותר מפחיד...?
 
למעלה