שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


אליפות הנשים: בקי לינץ' ושארלוט פלייר נלחמו ללא תוצאה כששתיהן נספרו בחוץ. לאחר מכן שארלוט נתנה לבקי ספיר דרך המסך LED.
&nbsp
העפלה לגביע העולמי: ג'ף הארדי ניצח את סמואה ג'ו אחרי שג'ף תקף לו את הרגל וג'ו לא יכול היה להמשיך.
&nbsp
פייג' מכריזה שבאבולושן, בקי ושארלוט יילחמו בקרב האחרונה שעומדת.
&nbsp
המיז מארח מיז TV ומציג את AJ סטיילס ודניאל בריאן. AJ ובריאן לוחצים ידיים והמיז מנסה לסכסך ביניהם. בריאן יורד על ההפסד של מיז באוסטרליה. בריאן אומר ש-AJ צריך לחשוב שהוא יותר טוב ממנו, כי הוא אלוף כבר כמעט שנה. הוא רוצה לנצח יריב ראוי. והוא לא נלחם מול אחד מאז החזרה שלו. החלום שלו הוא לא להילחם מול מיז אלא לזכות בתואר. AJ אומר שהוא לא מתכוון לזוז, אבל שניהם יורדים על מיז. מיז מתעצבן ואומר שהייתה טעות בשיפוט. הוא יורד על שניהם. הוא אומר שהוא רוצה את המנצח ומציג את היריב של AJ, שלטון בנג'מין.
&nbsp
AJ סטיילס ניצח את שלטון בנג'מין אחרי פנומנאל פורארם. לאחר הקרב בריאן מחא לו כפיים.
&nbsp
אידן אינגליש יוצא ומחליט לתת את גרסת הבמאי למה שקרה במילווקי. הוא מראה את לאנה דופקת לו על הדלת והם מדברים קצת על חשיבות הצוות, ואז התמונה נקטעת כשהוא הולך ללאנה. אינגליש אומר שהוא לא מתכוון להראות מה קרה אם רוסב יזרוק את לאנה ויצטרף אליו. לאנה ורוסב יוצאים ורוסב אומר שהוא רוצה לראות. אינגליש מסרב, אבל לאנה מסבירה שהיא פרצה לו למחשב (הסיסמה היא "אני אוהב את רוסב") ומצאה את הסרטון. מתברר שבסרטון אינגליש רצה להתחיל עם לאנה אבל היא סירבה. אינגליש אומר שההצעה עוד תקפה. רוסב רץ ותוקף אותו.
&nbsp
ריי מיסטריו יחזור בשבוע הבא להילחם מול שינסוקה נאקאמורה בגביע העולם.
&nbsp
העפלה לגביע העולם: רנדי אורטון ניצח את ביג שואו עם RKO.
 

elotan

Member
דודים שלי כנראה שלחו לי גירסא מקולקלת של התוכנית

כי בפעם הראשונה אחרי המון המון המון המון המון שנים, התוכנית התחילה ישר עם קרב (ועוד של נשים, ועוד של 25 דקות, אבל זה כבר פחות מפתיע) ולא עם רבע שעה של ברבורים.
 
דעות בעקבות צפייה בתקציר

ביקורת סמאק מבוססת על התקציר
הופתעתי שהתחילו עם שארלוט-בקי. עוד יותר הופתעתי שהן קיבלו מעל 20 דקות. פחות הופתעתי מהסיום הלא חד משמעי. מה שכן, היה קרוב טוב. בטוח שבלי תקציר הוא היה נראה יותר ארוך, אבל מהתקציר נהנתי. הספוט של הספיר למסך היה מעולה.
יאללה קרב אישה עומדת אחרונה בפעם הראשונה אי פעם באבולושן!

הארדי נגד ג'ו בקרב העפלה – קרב סביר, בהתחשב במצב של שניהם. מעניין אם ג'ו פצוע באמת או שזאת הייתה הדרך לא לפגוע בו יותר מדי בהפסד. ברור שהסעודים דרשו את הארדי.

מיז טי וי היה מעולה, כמו תמיד. בריאן נגד סטיילס יהיה אש!

אם כבר אש, שלטון בנג'מין מעולה. חבל שבקושי משתמשים בו. היה קרב טוב, אם כי צפוי, נגד סטיילס.

מילווקי – חרא של סיום לאנגל הזה. מרחם על אינגליש שיעלם. נו, יאללה. שיתנו לרוסב תואר.

הולי שיט! מיסטיריו נגד נאקאמורה בשבוע הבא!!! אבולושן (הסטייבל, לא אירוע הנשים)!!! טייקר!!! איזה פרק עמוס יהיה! אבל זה ברור שמיסטיריו ינצח את שינסקה, כן? הסעודים שילמו על אגדות מהעבר (ריי) ולא על כוכבי הווה (שינסקה).

אורטון נגד ביג שואו במיין איבנט? באמת?! בפרק עם קרב של סטיילס (לא על התואר אמנם) וקרב משובח על אליפות הנשים... אתם מסיימים עם אורטון נגד ביג שואו? גם כאן זהות המנצח הייתה ברורה. שמח לראות שוב את הRKO, שרנדי לא השתמש בו כבר מלא זמן (נראה לי שמאז ההיל טרן, כי הוא לא רצה לרצות את הקהל. איזה היל!)

סה"כ היה פרק טוב למדי, אבל לטעמי השבוע ראו היה יותר טוב מסמאק.
 
למעלה