שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


טריפל אייץ' יוצא לבוש בז'קט עור ושון מייקלס בא גם. הוא אומר שהם הגיעו לפסגת ההר, אבל אז הייתה מפולת. כבוד זה משהו שאתה נותן לאדם שדאג לך ולהילחם בכל רחבי העולם. שון אומר שלפעמים אתה מאבד את הכבוד. הם חשבו על מה שקרה באוסטרליה. שון מעוצבן כיוון שבשמונה וחצי שנים האחרונות הוא שמר על המילה שלו מתוך כבוד שכנראה לא קיים. טריפל אייץ' שאל אותו אם הוא מוכן. אבל טריפל אייץ' אומר ששון מוכן, השאלה היא אם אנדרטייקר וקיין, בערב הסעודית, מוכנים. מייקלס אומר ש-DX מוכנים, ואין כבוד, ואם יש להם בעיה עם זה, יש להם שתי מילים. הם חושפים חולצות DX.
&nbsp
בובי לאשלי (ע' ליו ראש) ניצח את קווין אוונס אחרי סלאם. לאחר הקרב לאשלי תקף את הברך של אוונס. מסתבר שלאשלי הופך להיל.
&nbsp
יהיה בסעודיה טורניר על הגביע העולמי של WWE. ג'ון סינה כבר בפנים.
&nbsp
ליו ראש ובובי לאשלי נפגשים עם פין באלור וביילי ויורדים עליהם.
&nbsp
אליאס מנסה לעשות קונצרט, ולהצדיק את ההפסד שלו. הוא יורד על הנבחרת המקומית.
&nbsp
"ראודי" רונדה ראוזי והתאומות בלה ניצחו את הריוט סקוואד אחרי ארמבר לריוט. לאחר הקרב התאומות תקפו את ראוזי.
&nbsp
ביילי ופין באלור ניצחו את ג'ינדר מהאל ואלישיה פוקס (ע' סוניל סינג') אחרי קו דה גרה.
&nbsp
ברון סטרומן, דולף זיגלר ודרו מקינטייר מדברים על זה שזיגלר הוצמד באוסטרליה. סטרומן משתיק את מקינטייר וזיגלר ואומר שהם מגבים אותו כדי שהוא יזכה בתואר האוניברסלי.
&nbsp
הית' סלייטר מבקש להיות בבאטל רויאל להעפלה לגביע, ובארון קורבין מסרב.
&nbsp
באטל רויאל גלובלי: כל הקרב כלל ג'וברים לבושים בגימיקים מוזרים: סולטן השווארמה המצרי (נשבע לכם!), גרגור "המגל" הרוסי, אל הומברה סין נומברה המקסיקני, המוחץ, הדג הצ'יליאני, וינסטון ואן ווראס מאנטרטיקה, הוופלר הבלגי, ת'אנדר מונטגומרי מלוקסמבורג, הקונקיסטדור מספרד ו... בארון קורבין. קורבין אומר ששמונה מתאבקים, ארבעה מ-RAW וארבעה מסמאקדאון, יהיו בטורניר. הוא יוכיח את עצמו מול כולם. קורבין מתחיל להדיח את כולם עד שהקונקיסטדור מבצע עליו שלוש פעמים ג'רמן סופלקס ואנגל סלאם, ומדיח אותו. לבסוף מתברר שמדובר בקורט אנגל. לאחר מכן אנגל הסביר שטכנית הוא בחופש.
&nbsp
אמבר מון ניצחה את נייה ג'קס בספירת חוץ. לאחר מכן הן חגגו ביחד.
&nbsp
טריש סטראטוס יוצאת ומדברת על אלכסה בליס. אלכסה יוצאת ויורדת עליה. במקום להתקוטט, מיקי ג'יימס מפרידה ביניהן ואומרת שהן לא יילחמו כי לקהל לא מגיע לראות, ומזכירה לטריש שהן בשיקגו (רסלמניה 22). טריש אומרת למיקי להגיד לאלכסה איך היא בזירה, והן יבינו איך היא מכסחת. מיקי מציעה קרב זוגות, וטריש מוצאת שותפה... ליטה. ליטה עוזרת לטריש להבריח אותן.
&nbsp
השילד אומרים שהם לא יישברו.
&nbsp
בובי רוד וצ'אד גייבל ניצחו את האסנשן אחרי שגייבל נכנס וביצע ג'רמן סופלקס על ויקטור. לאחר הקרב האות'ורס אוף פיין תקפו את שני הצמדים.
&nbsp
פול היימן יוצא ואומר שברוק לסנר נח טוב לקראת הקרב בערב הסעודית.
&nbsp
ברון סטרומן, דולף זיגלר ודרו מקינטייר ניצחו את השילד אחרי קליימור לאמברוז. לאחר הקרב אמברוז התעצבן והלך.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
דעה ושאלה
קודם כל HHH, שון מייקלס, טריש, ליטה, מיקי ג'יימס, אנדרטייקר וקיין זה יותר מדי הסטוריה שמשתלטת על ההווה. אני מבין שכרגע אין פיודים בפרופיל גבוה וגם סטרומן מול השילד מתקבל בפיהוק מסויים, אבל זה בעיקר כי ב-WWE לא בונים נכון.
&nbsp
והשאלה היא אם בערב הסעודית נקבל את הנשים או ששוב זה יהיה אירוע רק על טהרת הגברים ולכן כדי למלא זמן החזירו את DX.
 
תשובה

אסור לנשים להתאבק בפני גברים, או משהו דומה לזה, בערב הסעודית.
ברמה של חוק מדיני.

אז לא, לא יהיו גם הפעם נשים.
בגלל זה עושים להן את אבולושן - PPV הנשים הראשון אי פעם באותו השבוע, כמה ימים לפני האירוע בסעודיה.
 
דעות מורחבות אחרי צפיה בתקציר


פרק ראו משובח, לפחות לפי התקציר!

הפרק נפתח עם פרומו של DX, כולל חולצה חדשה למכור. הפרומו היה מלא אש, כמו שאפשר לצפות מטריפס ומייקלס. למרות שלא בא לי לראות את הקרב הזה בסעודיה, הם עשו אחלה הייפ לקרב. ואם זה לא נראה לכם, יש לי 2 מילים להגיד לכם – סאק איט!

אחרי זה קיבלנו לאשלי-אוונס בפעם המי יודע כמה. ליו ראש היה ממש מעצבן על המיק, כמו שהיל צריך להיות! ואז – בום! היל טרן של לאשלי! פתאום זה הגיוני כל השטויות של ראש. אהבתי את זה שהוא נהיה מאוד אגרסיבי ועכשיו ראש ולאשלי יוכלו להיות טופ הילים ברוסטר. והאם ראינו פייס טרן של אוונס?! יכול להיות מעניין.

קרב שלשות חוזר מאוסטרליה, לא משהו להשתגע ממנו. מה שכן יש להשתגע ממנו זה ההיל טרן של האחיות בלה על ראוזי והכרזה של הקרב בין ניקי לרונדה על התואר באבולושן. היל טרן טוב וזה יוצא דינמיקה מעניינת לקרב הזה.

קרב זוגות מעורב חביב, אבל מתאים לMMC (וכבר היה קרב כזה שם).

באטל רויאל עם ביצוע מעולה של פאקינג קורט אנגל על תקן קונקיסטדור!!! איזה פופ הוא קיבל כשהוריד את המסיכה! והנה מתחיל הפיוד בין אנגל לקורבין. האמת? קורט נראה טוב עם חמשת המהלכים שעשה. שמח לראות אותו חזרה.

ניה נגד אמבר היה לא משהו. לא ברור מה הקרב אמור להביע או לקדם.

הסגמנט של טריש... אז ככה. טריש נשמעה רע ממש על המיק. ואז באו אלכסה ומילפי. ואז עוד קצת שעמום על המיק, למרות שמילפי זרחה. ואז פאקינג ליטה!!! (המתאבקת האהובה עליי מהעבר) איזה פופ היא קיבלה מהקהל! קרב זוגות באבולושן זה יותר הגיוני, בעיקר אם הפציעה של בליס תמנע ממנה לקחת הרבה באמפים. מילפי בכושר טוב וליטה נראתה הרבה יותר בכושר מאשר בראמבל בתחילת השנה. מצפה לזה!

זוגות לא מעניין, גם לא הביטדאון של AOP.

היימן בפרומו סביר. התרגלתי ליותר ממנו.

מיין איבנט משובח, יש מצב שיותר טוב מהקרב באוסטרליה. הסוף של הקרב מסקרן ממש! אז כן, זה הכי צפוי בעולם שיהיה טרן של אמברוז. השאלה מתי. או שאולי זה הכל כדי להוליך אותנו שולל? מה יהיה? סיקרנו אותי.

אחלה פרק של ראו. חפרתי עליו גם המון, מרוב התלהבות. לכו לראות, לפחות תקציר!
 

Nurd4Life

New member
האמת

לא יודע ממה אתה מתרגש.
&nbsp
שון מייקלס נראה נוראי גם ברו הקודם וגם באירוע באוסטרליה. הוא וקיין נראו לא קשורים לכלום, בטח לא לפעילות ספורטיבית מאומצת (למרות השרירים והמבנה הטוב ששון שמר עליו). אני לא רואה שום פוטנציאל לקרב זוגות, והאמת גם לא רואה שום סיבה שהוא ייראה שונה ממה שראינו לפני כמה ימים - כמות ההתערבויות שהייתה שם די הגדירה את זה כקרב זוגות רק בלי זוגות.
&nbsp
ואם כבר מצוותים זוגות שביחד עוברים את המאתיים (נראה לי גם הרבה מעבר), בוא ניקח את זה צעד קדימה ונגדיר אותם כ-DX, מה שהיה פעם צמד צעירים, מגניבים, פורצי גבולות ועכשיו זה שני אנשים שעברו את ה-100 שמצביעים על אזור החלציים.
&nbsp
גביע העולם - זה היה נשמע משהו עם פוטנציאל, זה היה נשמע משהו כמו מלך הזירה, אבל כרגע מתוך 8 מקומות הם נתנו שניים לג'ון סינה וקורט אנגל, מה שגורם לי להרגיש שזה לא בדיוק נועד לפתח את הדור הצעיר. אולי אופתע וזה יהיה הזדמנות לתת לפין באלור ניצחונות על גורמים חשובים אבל רגעיים, אבל באמת שלא רואה את קורט אנגל נותן קרב 1 על 1 טוב בתקופה הנוכחית.
&nbsp
ההיל טרן של הבלות - מה ההיגיון לעשות את זה כל כך מוקדם בתכנית ואז לא להסביר את זה במהלכה? המראיינת מסוגלת לרדוף אחרי כל אחד אבל לא הצליחה לתפוס את התאומות בלה? מילא היו מראים איך הן עוזבות בלי להגיב או משהו, אבל כלום.
ובכלליות זה סתם הרגיש רע. התלהבו מהקטע של החיבוק ואז תקיפה אז עשו אותו כבר פעם שלישית בחודש וחצי האחרונים.
&nbsp
היל טרן של לאשלי - מודה, נעשה טוב. בעיקר עם זה שליאו ראש פשוט כל כך הציק על המיקרופון שהקהל שבעבר היה בעדו מיצה ומאס אותו תוך כמה דקות. בתכלס חסר הילים ברו, אז זה שינוי מבורך.
&nbsp
כל השער היה די סתמי - השינוי של הנשים לקרב זוגות, הפרומו של היימן, AOP שוב, באמת לא רו שהייתי ממליץ עליו במיוחד לצופה שמאס ומחפש פה ושם תכנית שהקהילה מגדירה כ-"טובה".
 
תגובה

חולה נוסטלגיה.
מייקלס הוא המתאבק האהוב עליי מכל הזמנים. ליטה היא המתאבקת האהובה עליי מכל הזמנים. לראות את שניהם באותו פרק - אוטומטית משדרג את הפרק! חחחח

האמת שטייקר-טריפס היה טוב יותר ממה שחשבתי שיהיה, אבל עדיין לא רוצה לראות קרב זוגות. מצד שני, יאללה, מייקלס חוזר לזירה!

גביע העולם - זה משהו שהסעודים שולטים בו לגמרי, לפי דעתי. הם בוחרים את מי לשים שם. אז סביר להניח שזה יהיה מלא באולד טיימרים.
 

Nurd4Life

New member
שזה די מצחיק

מילא אתה רוצה את ההנאה הרגעית של לראות איזה אולד טיימר נותן קרב אחד - אבל שלושה?
 
תשמע

בתור מישהו ששון מייקלס הוא המתאבק האהוב עליו... אני לא רוצה לראות אותו חוזר מפרישה.

אבל אם כבר חזר, אז אני לא רוצה לראות אותו נגד טייקר.

אבל אם כבר חזר ונלחם נגד טייקר, אז עדיף DX נגד BOD.

אגב - השמועה אומרת שאם זה יילך לו טוב, אז מייקלס יישאר להתאבק עוד טיפה. ואז אני רוצה לראות אותו נגד סטיילס, רולינס, בריאן ואדם קווווווווווווווול (בייבי!)

בקשר לאולד טיימריות - כל עוד ליטה לא תנסה שוב מונסולט, הקרב יהיה מעניין ולא מסוכן.
 
ביוטיוב

אני מחפש raw highlights, למשל.
הערוץ שאני הכי אוהב לראות תקצירים שלו נקרא wrestling reality.
יש גם את amit rana, אבל אצלו הכל במהירות פי 1.25 וזה קצת מציק.

הבעיה היא שזה יורד די מהר, בגלל תביעת זכויות יוצרים של הWWE.
אז צריך להספיק על הבוקר, איזה שעתיים אחרי סוף הפרק.
 

oronm316

New member
תודה רבה... מצד אחד

מבאס שהחזרה של שון מייקלס מתבזבזת על קרב בסעודיה....
מצד שני אולי זה טוב שזה ולא ברסלמניה
&nbsp
מצד אחד מבאס שהחזרה שלו מתבזבזת על קרב עם קיין וטייקר
מצד שני אולי זה טוב שזה לא מתבזבז על פיוד שעוד היו לנו ציפיות
 
למעלה