WWE סופר שואו דאון

Diunim

New member
תוצאות


אליפות הזוגות של סמאקדאון: הניו דיי (קופי קינגסטון ואקסבייר וודס) (ע' ביג אי) ניצחו את דה באר אחרי באקסטאבר ודאבל סטומפ לסזארו.

אליפות הנשים של סמאקדאון: שארלוט פלייר ניצחה את בקי לינץ' בפסילה אחרי שבקי תקפה אותה עם החגורה. לאחר מכן בקי תקפה את פלייר.

ג'ון סינה ובובי לאשלי ניצחו את קווין אוונס ואליאס אחרי לייטנינג פיסט (פינישר חדש וזוועתי של סינה) על אליאס. לאחר מכן סינה הודה לקהל.

האייקוניקס (פייטון רויס ובילי קיי) ניצחו את אסוקה ונעמי אחרי שקיי הצמידה את נעמי.

אליפות ה-WWE: AJ סטיילס ניצח את סמואה ג'ו אחרי קאלף קראשר.

רונדה ראוזי והתאומות בלה ניצחו את הריוט סקוואד (רובי ריוט, ליב מורגן ושרה לוגן) אחרי ארמבר למורגן וללוגן.

אליפות המשקל הקל: באדי מרפי ניצח את סדריק אלכסנדר עם חוק מרפי.

השילד (רומן ריינס, דין אמברוז וסת' רולינס) ניצחו את ברון סטרומן, דולף זיגלר ודרו מקינטייר אחרי דירטי דידז לזיגלר.

המנצח מקבל קרב מול AJ סטיילס בערב הסעודית: דניאל בריאן ניצח את המיז אחרי הפיכת הסקאל קראשינג פינאלה לסמול פאקג'.

קרב ללא פסילות: טריפל אייץ' (ע' שון מייקלס) ניצח את אנדרטייקר (ע' קיין) אחרי סוויט צ'יין מיוזיק אל פדיגרי. לאחר הקרב השניים לחצו ידיים והתחבקו, וכל הארבעה הרימו ידיים. לאחר מכן האחים תקפו את DX, וטריפל אייץ' חטף טומבסטון. שון חטף צ'וקסלאם דרך שולחן השדרים.
 

kendog keds

New member
דעה

שעמום גדול ואירוע סתמי, למעט הקרב קרוזרווייטים שהיה טוב (וגם הכיל את התוצאה היחידה שמשפיעה על משהו), וההפתעה באורך הקרב של בראיין ומיז (שתי דקות וקצת, בטח בגלל פציעה של בראיין).
יש רק לקוות שהפיניש של המיין אבנט הוא לא הכנה לעוד פרק של ארבעת החטיארים. אף אחד מהם כבר לא נראה טוב בזירה. הפסקתי להניח שאם מייקלס יבזה את עצמו בקאמבק חד פעמי, אז לפחות זה יהיה קרב טוב
 

rkoron

New member


זה היה פשוט עלוב לראות את טייקר בסוף..אסור לבנאדם הזה להתאבק יותר, ועוד יותר אסור לעשות אירועים באוסטרליה עם הקהל המשמים שהיה.
 
מילה על הקרב של טייקר והאף ספוילר

אני בעיקר צופה PPV כרגע בזמנים שנוח לו וקרבים בודדים שנראים מעניינים מהלו"ז של הראו והסמאקדאון. אולי זה רק אני, אולי זה לא רק אני, מייקלס בסיום הקרב נכנס לדעתי שטייקר סימן לו שזהו, שאין לו יכולת לתת יותר מעצמו. הצוקסלאם האחרון זה יותר קפיצה ועזרה של האף מאשר פעולה של טייקר. ולצערי הרב הסיום נועד בשביל לתת עוד אחד כזה, בתקווה שלא ברסלמניה בשום צורה. וזה עוד קרב הארדקור כזה, בלי חוקים, בלי צורך לתת האבקות של ממש.
&nbsp
 
למעלה