לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 17- העש והפרפר

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 17- העש והפרפר

הלילה:

שבט הארנב יילחם מול XO לישס, איבליס וג'ואי ראיין.

מרטי מרטינז יציג את העוזרת החדשה שלו וישלח מסר לפנטגון.

וקילשוט סופסוף מגיע לקרב מול סאן אוף האבוק.
 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: אירוסטאר עומד על הגג ומליסה סנטוז מגיעה, ושואלת אותו מה קרה. אירוסטאר אומר שהוא לא היה צריך לבטל את מה שהזמן עשה, אבל הוא היה חבר שלו. קתרינה אומרת שהוא היה הכול עבורה. אירוסטאר מסביר שכשקתרינה לקחה לפיניקס את כוח החיים, הרוח המרושעת שלה השפיעה עליו כמו מחלה, והוא לא היה אמור לחזור לחיים. היא שינתה אותו. למשהו מרושע. מליסה אומרת שהיא יכולה להציל אותו, אבל אירוסטאר אומר שהוא גמור. מליסה שואלת איך הוא בטוח. אירוסטאר אומר שהוא ראה את הסוף. הסוף של מה, שואלת מליסה. אירוסטאר אומר שהסוף של הכול.
&nbsp
שבט הארנב (פול לונדון, אל באני והארנב הלבן) ניצחו את ג'ואי ראיין, איבליס ו-XO לישס אחרי חמש וחצי דקות עם דאון דה רביט הול (מנדיבל קלו) של הארנב לג'ואי. הדבר גרם לדם מהפה של ג'ואי לצאת על הכפפה של הארנב.
&nbsp
הוכרז לאולטימה לוצ'ה: אל דראגון אצטקה ג'וניור מול פיניקס בקרב הטוב משלושה.
&nbsp
סאן אוף האבוק ניצח את קילשוט אחרי שש וחצי דקות עם הפיכה של ניסיון הצמדה. לאחר הקרב קילשוט תקף את מאק והרביץ לו עם הדיסקית. הוא ניסה להוריד לו את המסכה, ואף הוריד אותה, אבל מאק כיסה את הפנים. אנטוניו קוואטו יצא ושאל אם הוא יודע עד כמה המסכה חשובה להאבוק. הוא אמר שהמסכה של קילשוט חשובה גם כן. המסכות מסתירות את הפנים וגם מסמלות את הלוחם החדש שכל אחד מהם להפך. לכן, באולטימה לוצ'ה 4, לאחד מהם כבר לא יהיה את הסמל הזה. הם יילחמו בקרב מסכה מול מסכה.
&nbsp
מרטי "דה מות'" מרטינז יצא החוצה עם החברה שלו. הוא מציג את עצמו כאלוף הלוצ'ה אנדרגראונד. המסע הזה התחיל לפני שלוש שנים, כשסקסי סטאר האגואיסטית הביכה לו את המשפחה. הוא לא שוכח, ובגלל זה הוא היה חייב לשלוח את... רקלוסה (עכבישה). רקלוסה מוציאה את המסכה של סקסי סטאר. מלכת העכבישים היא זאת שעינתה את סקסי סטאר במשך שנה. לאחר מכן היא תקפה אותה מחוץ לבית שלה, והדבר היחיד שנותר זאת המסכה. אז למי ששואל איפה סקסי סטאר, התשובה היא רקלוסה. אבל יש אדם אחד שהשפיל אותו יותר ממה שסקסי סטאר יכול היה. וזה פנטגון דארק. הוא שבר לו את הזרוע והוא לא שכח. אז הוא לקח ממנו את הדבר היחיד שמשנה לו - אליפות לוצ'ה אנדרגראונד. אבל יש עוד מישהי שהוא לא שכח ממנה. מישהי יפה יותר... לא מליסה, אחותו, מריפוסה. כשהוא היה בשפל, מריפוסה הכריחה אותו להתמקד. על כך הוא חייב לאחותו. הגנת התואר הראשונה שלו לא תהיה מול פנטגון דארק, אלא מול אחותו. הוא דורש שהיא תצא והם ישחקו כמו ילדים.
&nbsp
קרב ללא פסילות, אליפות לוצ'ה אנדרגראונד: מרטי "דה מות'" מרטינז (ע' רקלוסה) ניצח את מריפוסה אחרי תשע דקות, כשרקלוסה בעטה במריפוסה ומרטי השתמש בפאקג' פיילדרייבר. לאחר הקרב, מרטי אמר למריפוסה שהיא נתנה לו את הסיכוי לנצח. זה ישמור עליו כאלוף לוצ'ה אנדרגראונד. הוא מאתגר את פנטגון דארק לקרב... סארו מאדו. הוא אומר שכשינצח את פנטגון בקרב שלו, הוא יקדיש את הקרב למריפוסה. ואת זה הוא מקדיש לפנטגון. מרטי שבר למריפוסה את היד. לאחר מכן פנטגון דארק רץ עם כיסא מרטי ברח במהירות. פנטגון שאל אם מרטי באמת מאתגר אותו לקרב סארו מאדו. הוא אומר שיש לו חדשות טובות: הוא מסכים. והסיבה היא פשוטה... כי הלילה, הוא מבטיח לכל האנשים האלה, באולטימה לוצ'ה 4, הוא ישבור לו את העצמות. כי הוא פנטגון דארק, סארו מאדו.
 

Diunim

New member
נו

כל שבוע להגיד פרק טוב? נמאס.
&nbsp
מעניין הקטע עם אירוסטאר ופיניקס. הקרב בין אצטקה ופיניקס יהיה מעניין.
&nbsp
הארנב הלבן גדול, קרב שלשות נחמד ביותר.
&nbsp
האבוק וקילשוט נהדרים, קרב נהדר. מעניין מי יאבד את המסכה. תכל'ס זה יכול להיות כל אחד, לאף אחד מהם אין היסטוריה איתה.
&nbsp
רקלוסה זה פתרון נהדר לסטוריליין בזמנו עם סקסי סטאר. לפחות קיבלנו תשובה.
&nbsp
מרטי נראה כמו מלך אצטקי והיה לו קרב נהדר מול מריפוסה. חבל שפנטגון ייקח לו את האליפות כנראה... אבל בטח יהיה קרב ממש אלים.
 

y2pach1

New member
לוצה יודעים לעשות רסלינג WWE כסף

אחלה בכורה לארנב הלבן, נראה כמו מיין איבנטר, אהבתי את חזרת המנדלו קלאו בוצע טוב.
האבוק וקילשוט, הייתי בטוח שקילשוט לוקח ואז רימאץ ואבוק ייקח לו את המסכה, הפתיעו מעניין.
מרטי מעולה, ככה בארי וויט היה צריך להבנות.

נראה שהכל פתוח באולטימט לוצה.
 
למעלה