המיין איבנט של רסלמניה 35 הוא... (שמועות חמות!)

המיין איבנט של רסלמניה 35 הוא... (שמועות חמות!)

יש דיבור שהמיין איבנט של רסלמניה 35, שצפוי להיות באפריל 2019 (שזה עוד למעלה מחצי שנה) יהיה בין האלוף רומן ריינס ל... בן דודו, הרוק! (שידוע גם בתור דוויין ג'ונסון)

במידה והצדדים (הWWE ודה רוק) יגיעו להסכמות, יש מצב שהרוק יקבל 2 מיליון על הקרב הזה.
בנוסף, בחלק מאתרי ההימורים דה רוק הוא הפייבוריט לזכות ברויאל ראמבל 2019 וזאת למרות שהוא בכלל לא חלק מהרוסטר הפעיל

הדבר מזין את השמועות על הקרב בינו לבין ריינס, שכן זוכה הראמבל מקבל קרב אליפות אוטומטית נגד האלוף ברסלמניה של אותה שנה

הWWE גם צפויים לערוך עוד מופע בערב הסעודית באפריל 2019, אחרי רסלמניה. שמועה שצצה בימים האחרונים היא שהסעודים מוכנים להציע 20 מיליון (עשרים מיליון, לא שגיאת הקלדה) דולר רק לדה רוק שיבוא להתאבק שם ולהגן על התואר שלו, במידה ויזכה בו בקרב ברסלמניה.

מה דעתכם?

 

dannygoosh

New member
זוועה מוחלטת

חשבתי שסיימנו את הפסטיג'ונסון אחרי 3 רסלמניות ברצף שסבבו אך ורק סביבו. לתת לו לזכות בראמבל זה נשמע נורא (נורא בערך כמו איך שהוא סיים את הכהונה של פאנק), לתת לו מיינאיבנט בעוד רסלמניה נשמע מרתיח, ולתת לו קרב נגד ריינס נשמע משעמם אפילו יותר מהקרבות של רוק נגד סינה.
אני בכלל לא מבין מה הפואנטה בקרב / פיוד כזה אם מנסים לגרום לריינס להתחבב על הקהל בכל הכוח, ואז שמים אותו בקרב נגד אחד המתאבקים הכי פופולאריים אבר. כבר לפני כמה שנים היה קטע שהרוק בא לעזור לריינס, וגם זה לא עזר מבחינת הפופולאריות שלו.
 

oronm316

New member
דני, מה יכול להיות יותר משעמם ממה שקורה עכשיו?

מסכים שנגד ריינס זה ביזבוז, אבל אין לי בעיה עם הרוק. עדיף שיזכה באליפות ולא ברמאבל, ואז איזה רולינס/אמברוז/זיגלר שיזכו בראמבל נגדו יכול להיות אדיר
 

dannygoosh

New member
כמעט כל דבר אחר יהיה פחות משעמם

ניסיון העבר מראה שהרוק הוא מעל כולם. זה אומר שבמקסימום - ריינס יזכה ממנו מחדש בחגורה (בעוד ניסיון כושל להעלות את הערך של ריינס אצל האוהדים), ובמקרה הגרוע הרוק יפסיד את האליפות לאיזה טריפל אייץ' / אנדרטייקר / הולק הוגאן, או שהוא פשוט לא יפסיד בכלל, ופשוט "יוותר" על החגורה באחד הפרקים של ראו או משהו כזה.
&nbsp
הנקודה שלי היא שבסופו של דבר לא יהיה שום ערך מוסף לקרב כזה. הקרב עצמו כנראה לא יהיה טוב (כמו כל הקרבות האחרונים של הרוק ב-WWE), ואף אחד לא באמת ירוויח ממנו שום דבר לטווח הרחוק; ריינס לא יהפוך להיות אהוד הקהל, וכנראה שאף כישרון צעיר אחר לא יצליח לצאת אובר על הרוק. זה יהיה בדיוק בדיוק בדיוק כמו רוק-סינה, רק עם פחות סטאר-פאוואר.
 

Diunim

New member
בינתיים זה שמועות

וכרגע אני לא חושב שזה יקרה.
&nbsp
מצד שני, אם הסעודים ישלמו...
 
למעלה