לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 15- הניצוד

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 15- הניצוד

הלילה:

אליפות לוצ'ה אנדרגראונד ואליפות גיפט אוף דה גודס שתיהן על הכף!

שמים לב לשינוי שחל בפיניקס!

ופול לונדון מבקר את הארנב הלבן!
 

Diunim

New member
דיווח


פיניקס ניצח את אירוסטאר אחרי שש וחצי דקות עם מאסל באסטר דרייבר. לאחר הקרב פיניקס המשיך לתקוף את אירוסטאר ורייר עליו. מליסה קראה לו לעצור וללכת לקבל עזרה. פיניקס כמעט תקף אותה אבל אל דראגון אצטקה ג'וניור בא לעזור ולהפריד. פיניקס תקף את אצטקה ונתן לו מאסל באסטר דרייבר בחוץ.

לאחר מכן עמדו לפנות את אצטקה באלונקה, אבל אנטוניו קוואטו יצא. הוא אמר שזה ממש מצער. לאחרונה, הוא האמין באל דראגון אצטקה ג'וניור. הוא חשב שהוא יגן בהצלחה על אליפות גיפט אוף דה גודס עד לאולטימה לוצ'ה. אבל הוא לא במצב להגן הלילה על התואר, לכן הוא יצטרך לקרוא לזה כניעה. הוא יצטרך להעניק את התואר למרטי "דה מות'" מרטינז. אצטקה קם ודורש להילחם. אנטוניו אומר שיש לו לב של אלוף. אם הוא מוכן להילחם, הם יעשו את זה עכשיו, והוא דורש ממליסה להכריז עליו.

אליפות גיפט אוף דה גודס: מרטי "דה מות'" מרטינז ניצח את אל דראגון אצטקה ג'וניור אחרי ארבע וחצי דקות עם דאבל אנדרהוק בריינבאסטר.

סגמנט מצולם: פול לונדון נכנס למאורה של הארנב הלבן. הוא אומר שהוא חיכה כבר חודש והגמד צוחק. הארנב אומר שהזמן הוא מעגלי ושואל מה הסיבה שבא. לונדון אומר שמאלה סווארטה וסאלטאדור איכזבו ולכן הוא הקריב אותם לשבט הארנב. זה מפגין את הנאמנות שלו. הארנב מפהק. הוא שואל למה חסרים שני חברי צוות. יש לו רעיון. הוא ואל באני השתגעו קצת למטה. אולי הגיע הזמן להראות להם את הדרך למקדש. לונדון מסכים בשמחה.

אליפות לוצ'ה אנדרגראונד: פנטגון דארק ניצח את קינג קווארנו ומיל מווארטס אחרי שש דקות עם פאקג' פיילדרייבר לקווארנו. לאחר הקרב מרטי מרטינז תקף את פנטגון ולאחר מכן הוא הכה אותו עם החגורה. לאחר מכן הוא נתן את הדאבל אנדרהוק בריינבאסטר לפנטגון וגם ביצע קורב סטומפ. אנטוניו קוואטו יצא ואמר שדאריו התעקש שכדי להשתמש באליפות צריך לתת התראה של שבוע. אבל מרטי שכנע אותו ממש יפה בשבוע שעבר למה זה חוק טיפשי. לכן, במקדש של אנטוניו קוואטו, אפשר להשתמש באליפות לקרב על התואר מתי שרוצים. הוא שואל אם מרטי רוצה קרב על התואר עכשיו. מרטי מסכים.

אליפות לוצ'ה אנדרגראונד: מרטי "דה מות'" מרטינז ניצח את פנטגון דארק אחרי שלוש וחצי דקות לאחר שמישהי יצאה מתחת לזירה ובעטה לפנטגון במפשעה, ואף ביצעה עליו פליפ פיילדרייבר, ואז מרטי הוסיף פאקג' פיילדרייבר. לאחר הקרב מרטי חגג עם הבחורה- צ'לסי גרין (לורל ואן ניס מ-TNA).
 

Diunim

New member
דעות

אחלה פרק.

קרב הפתיחה היה ממש טוב, וכל הקטע עם פיניקס ההיל נראה ממש יופי. מן הסתם הקרב של מרטי ודראגון לא היה משהו כי הוא היה צריך למכור את הפציעות של דראגון. אבל המעבר עצמו מהקרב לאנגל היה מאוד חלק.

המיין איבנט היה נחמד והזכייה של מרטי טובה, אני מחכה לראות אותו אלוף.

אבל...

1) מקווה שהאליפות לא הופכת לסתם מאני אין דה בנק.

2) זה מאוד מוזר לי מה שהם עושים עם פנטגון. כל העונה הם הציגו אותו כאלוף פייסי לגמרי, אנדרדוג, שנלחם ונלחם עד שהיום הוא נשבר. עכשיו, בסדר, אבל זאת לא הדמות שלו. אולי אם פומה היה נשאר אז הוא היה מקבל את הסטוריליין הזה, כי לפנטגון זה לא מתאים. אולי היה יותר הגיוני אם איזה פייס היה עובר את זה...
 
למעלה