שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


המיז מארח מיז TV ומכריז שבאוסטרליה הוא יילחם מול דניאל בריאן. המנצח יילחם מול אלוף ה-WWE בתאריך מאוחר. המיז לועג לדניאל בריאן אבל מציג את האורחת שלו, מאריס. המיז מהלל אותה ושואל איך היה לנצח את ברי. היא טוענת שזה קל. מאריס אומרת שהיא תחזור להיות אם המאה והמיז אומר שככה היא נראית חמישה חודשים אחרי לידה. מיז קורא לבריאן. דניאל בריאן יוצא ותוקף את מיז, שנופל על מאריס. מאריס צריכה פינוי רפואי אבל אז מסתבר שהיא עבדה עליו. מיז מנסה לתקוף את בריאן אבל חוטף. בריאיון לאחר מכן בריאן אומר שאם מיז קרא לו הוא ידע שיש תכנית אבל לא חשב שזה יגיע למצב כזה. הוא יחסל אותו באוסטרליה.

הניו דיי יוצאים ואומרים שהם הוכיחו איזה יום זה בסמאקדאון. הם אומרים שהם ינצחו את דה באר באוסטרליה.

סזארו ניצח את קופי קינגסטון אחרי ניוטרלייזר.

אידן אינגליש מדבר עם רוסב ולאנה ורוסב אומר שהוא לא היה טוב מספיק. אינגליש מתעצבן ואומר למישהו שהוא המציא את רוסב דיי והכישלונות הן בגלל לאנה. לאנה שומעת.

רנדי אורטון מאיים על מפיק להראות את התמונה שהוא השתמש במברג על ג'ף הארדי. אורטון אומר שזה כלום לעומת מה שהוא יעשה לקורבן הבא.

AJ סטיילס יוצא ואומר שאחרי כל מה שסמואה ג'ו עשה לו, אסור היה לו לזכות בתואר. באוסטרליה הוא יכסח אותו. הלילה הוא יילחם מול אנדרדה אלמאס, והוא צריך להיות ממוקד.

לאנה עמדה לספר לרוסב על מה שאינגליש אמר אבל הוא הלך מהר לזירה עם אינגליש.

אליפות ארצות הברית: שינסוקה נאקאמורה ניצח את רוסב אחרי רול אפ כשאינגליש הסיח את דעתו. לאחר מכן אינגליש תקף את רוסב.

AJ סטיילס ניצח את אנדרדה "סיין" אלמאס אחרי הסטיילס קלאש. לאחר הקרב, סמואה ג'ו תקף אותו והם התקוטטו.

אסוקה ניצחה את בילי קיי בקלות עם אסוקה לוק.

בקי לינץ' ערכה חגיגה לכבוד הזכייה שלה בתואר. היא קוראת לשארלוט פלייר ושארלוט רוצה להראות לה כבוד. אבל בקי שילמה מחיר על הזכייה והיא תנצח אותה באוסטרליה. בקי אומרת שהיא ניצחה, ומבקשת משארלוט לשים לה את החגורה מסביב למותניים. שארלוט מסרבת. בקי קוראת לה כלבה והן מתחילות לריב. בסוף בקי זורקת אותה אל שולחן השדרים ואל המדרגות, נועלת דיסארמהר ואז בקספלודר.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
שאלה
למי שזוכר וייד בארט הפך לבד ניוז בארט שהיה אמור להיות היל, אבל קיבל הרבה פופים מהקהל. גם הבולהאמר, שהוא תרגיל סיום הילי (מרפק לפנים) היה אובר כשבארט אפילו הופך את מגן המרפק כדי להראות שהולך להגיע הפינישר. ב-WWE לא אהבו את זה והפסיקו עם כל הגימיק ובכך הפכו את וייד בארט לעוד היל עד שעזב.
מצד שני כל נושא הרוסב דיי היה אמור להיות משהו הילי לחלוטין שבו רוסב הופך את כל התאריכים לרוסב דיי כדי להראות כמה הוא דומיננטי. רק מה? זה גם הצליח עם הקהל וחולצות של רוסב דיי נמכרו לא מעט. רוסב הפך להיות סוג של טווינר. מצד אחד הוא מתאבק מול פייסים ומצד שני הקהל מאוד מתחבר לרוסב דיי והוא כבר כמעט ולא מבצע דברים היליים כמו לתקוף לפני הזמן או לנצל ספירת 5 כמעט עד הסוף.
&nbsp
למה כל ההקדמה הזו? כי בקי לינץ' אמורה להיות כעת הילית לפי כל הכללים. היא בגדה בשארלוט, מתנהגת בשחצנות של "מגיע לי", יש לה פתאום פיוז קצר והיא מתפוצצת מהר, היא ירדה על הקהל שבגללו היא עשתה מה שעשתה ועוד. רק שהקהל נותן לה לא מעט פופים. לא ראיתי את הפרק האחרון, אבל מהפרקים הקודמים של סמאקדאון נראה שהקהל יותר מתחבר לבקי מאשר לשארלוט. השאלה היא לאן WWE ילכו עם זה. האם כמו וייד בארט יצליחו להפוך את בקי לינץ' לעוד הילית גנרית, או שאולי ינסו ליצור פייסית עם התנהגות הילית כמו שהיה סטיב אוסטין.
 
למעלה