שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


רומן ריינס יוצא ואומר שאתמול היה קשה ולא הלך לפי התכנית. הוא ידע שלסנר זכאי לקרב חוזר אבל לא חשב שיתקוף אותו. אם לסנר רוצה קרב חוזר, שיבוא. ברון סטרומן יוצא ואומר שהוא צריך להודות ללסנר שהציל אותו. לסנר תמיד דופק אותו, אז כשהוא יגמור עם לסנר הוא יבוא לריינס. בארון קורבין יוצא ואומר שהוא טלפן לסטפני מקמהן. הוא מכריז שבאירוע "היהלום שבכתר" בסעודיה ב-2 בנובמבר, ריינס יגן על התואר מול לסנר וסטרומן. סטרומן אומר שכל זה מסריח. פול היימן יוצא עם פועלים שמחזיקים את דלת הסאל. הוא מתפאר במה שלסנר עשה ואומר שברוק כוכב גדול שמעלה את הרווחיות. בגלל זה לסנר ייקח מחדש את התואר. סטרומן הולך אליו והיימן בורח. בינתיים קורבין אומר שריינס פצוע אבל הלילה הוא יגן על התואר מול בארון קורבין.

דרו מקינטייר ניצח את דין אמברוז אחרי קליימור.

דרו נתקל בדולף זיגלר מאחורי הקלעים ובארון קורבין מגיע. הוא שואל אם זיגלר יבקש קרב חוזר על התואר הבין יבשתי. זיגלר אומר שהוא פצוע מהנפילה אתמול, וקורבין אומר לו שגם רולינס פצוע ולא כאן. אם הוא לא יגיע, זיגלר ינצח בכניעה.

נטליה והתאומות בלה פוגשות את רונדה ראוזי. רונדה שואלת אותם בנוגע לאיך עושים אתגר פתוח.

צ'אד גייבל (ע' בובי רוד) ניצח את ויקטור (ע' קונור) אחרי ג'רמן סופלקס עם גשר. לאחר הקרב קונור דחף את גייבל אל רוד.

סת' רולינס נכנס אל הבניין ושומע על ההכרזה של קורבין. הוא מזכיר שזה עדיין מאנדיי נייט רולינס.

אנדרטייקר יוצא ונותן עוד פרומו על טריפל אייץ'. הוא אומר שהנשמה שלו שבורה ולכן הוא ייפול. טריפל אייץ' הוא סתם איש תאגיד הפעם. הוא כבר לא רואה את האמת. התוצאה תהיה כמו תמיד... המשחק ייגמר. טריפל אייץ' יעשה הכול, אפילו להביא את שון מייקלס. טייקר מכריז שהוא יביא את קיין. (שכמובן ממש לא כמו טריפל אייץ' שעבר משדה הקרב לעבודה משרדית, נכון?) הוא יחסל לטריפל אייץ' את הקריירה כמו שחיסל לשון מייקלס.

ביילי (ע' סשה בנקס) ניצחה את דיינה ברוק עם ביילי טו בלי.

האות'ורס אוף פיין (ע' דרייק מאבריק) ניצחו שני ג'וברים עם סופר קוליידר.

דולף זיגלר מתלונן לקורבין שרולינס הגיע. קורבין אומר שרולינס פצוע יותר. רולינס בא ואומר שהוא מוכן לקרב.

אליפות בין יבשתית: סת' רולינס ניצח את דולף זיגלר עם קורב סטומפ.

רומן ריינס אומר שהוא לא אנדרדוג אלא ביג דוג.

רונדה ראוזי יוצאת ומכריזה על אתגר פתוח. היא גם מודה לאלכסה בליס על הקרב. לפתע הריוט סקוואד מוציאות אתנטליה המעולפת ורובי מקבלת את האתגר. הדבר מוביל לקטטה שרבה הריוט סקוואד תוקפות את ראוזי עד שהתאומות בלה באות להציל אותה.

ברון סטרומן אומר שהוא מקווה שבארון קורבין יזכה בתואר כי הוא גרוע ואפשר לחסל אותו.

אליאס עורך קונצרט אבל מעוצבן מכל ההתערבויות. הוא יורד קצת על בובי לאשלי ועל נבחרת הפוטבול. ליאו ראש יוצא ויורד עליו. אליאס לא מבין מי זה, וראש מציגאת עצמו כאיש השעה. ראש מציג את בובי לאשלי.

אליאס ניצח את בובי לאשלי בפסילה אחרי שקווין אוונס הגיע וראש בעט אליו כיסא. לאחר מכן לאשלי הציל את ראש וזרק אותו על אוונס ואליאס.

אלכסה בליס אומרת לאלישיה פוקס ומיקי ג'יימס שהיא תלווה אותן לקרב זוגות מול אמבר מון ושותפה.

אמבר מון ונייה ג'קס ניצחו את מיקי ג'יימס ואלישיה פוקס (ע' אלכסה בליס) אחרי סמואן דרופ לפוקס.

בארון קורבין מתנהג בבריונות לשופט.

אליפות אוניברסלית: רומן ריינס ניצח את בארון קורבין בפסילה אחרי שקורבין תקף את ריינס עם כיסא. קורבין מתחיל מחדש את הקרב בלי פסילות. ריינס מנצח אותו למרות התערבות של סטרומן, כשאמברוז ורולינס מנעו מזיגלר וממקינטייר להתערב. קורבין חטף ספיר לבסוף.
 
למעלה