לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 14- בית קברות לחיות מחמד

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 14- בית קברות לחיות מחמד

השבוע:

פיניקס חוזר למקדש עם דראגו ואירוסטאר, והם יילחמו מול שבט הזוחלים!

קינג קווארנו רוצה קרב אליפות, אבל הוא לא היחיד!

ויש קרב על אליפות גיפט אוף דה גודס.
 

Diunim

New member
דיווח


אליפות גיפט אוף דה גודס: אל דראגון אצטקה ג'וניור ניצח את איבליס אחרי שבע דקות עם לגדרופ מהחבל העליון. לאחר הקרב, ג'ואי ראיין ו-XO לישס הופיעו. לישס אמר שאיבליס נתנה אחלה הופעה. אבל אם היא רוצה זהב, גם הם, ובגלל שהיא אוהבת שלישיות מוזרות, שתהיה איתם בצוות. הם מאתגרים את המנצחים בקרב אליפות השלשות. איבליס מסכימה.
&nbsp
קינג קווארנו בזירה ואנטוניו קוואטו יוצא. אנטוניו אומר שבשבוע שעבר קווארנו הצהיר שהוא מתחיל לצוד את אליפות לוצ'ה אנדרגראונד, והוא אוהב את איך שהוא מצהיר. אבל יש עוד איש במקדש שהיה דומיננטי אפילו יותר ממנו לאחרונה. גם לאיש הזה מגיע לקבל קרב על אליפות לוצ'ה אנדרגראונד. לכן הם יילחמו והמנצח יילחם מול פנטגון דארק בשבוע הבא על האליפות. אז... היריב שלו הלילה הוא איש שבמקרה שונא לו את הצורה. מיל מווארטס!
&nbsp
קינג קווארנו ומיל מווארטס נלחמו ללא תוצאה אחרי חמש דקות כששניהם תקפו את השופט שניסה להפסיק את הקטטה שלהם מחוץ לזירה. אנטוניו יצא וצעק עליהם להפסיק להילחם. הוא אומר שאף אחד מהם לא ניצח, אבל במקדש הוא לא מעניש על אלימות אלא מתגמל אותה. לכן, בשבוע הבא יהיה קרב משולש על התואר של פנטגון דארק. לאחר מכן פנטגון יצא להסתכל על הקטטה.
&nbsp
הסופרפרינדס יוצאים לזירה לקראת הקרב ביניהם. פיניקס לבוש שחור ודי איטי. ג'ייק סטרונג יוצא החוצה ואומר שאם הם יזכו בתואר הלילה הם יגנו על התארים מולו, והוא לא צריך שותפים. כי הוא גדול, הוא חזק, הוא מתאבק. ומתאבק מנצח לוצ'דורים כל הזמן. הוא ישבור להם את הקרסוליים כי הוא יכול וכי זה הופך אותו לסטרונג.
&nbsp
אליפות השלשות: שבט הזוחלים (קוברה מון, ג'רמייה סנייק ודאגה) ניצחו את הסופרפרינדס (אירוסטאר, דראגו ופיניקס) אחרי תשע דקות כשקריין נתן לאירוסטאר קרייניאל קונטושן. לקראת סוף הקרב פיניקס השתגע ותקף את אירוסטאר. מליסה הייתה בשוק וקוברה ביצעה את ההכרזה על המנצחים. לאחר הקרב מליסה ניסתה לבדוק את פיניקס והוא דחף אותה. אל דראגון אצטקה ג'וניור יצא לבדוק אותה.
&nbsp
סגמנט מצולם: אנטוניו קוואטו במשרד שלו ופותח בקבוק. לפתע מרטי "דה מות'" מרטינז דופק לו על הדלת ונכנס. מרטי מביא לו קצת כסף. אנטוניו אומר שהוא החלים, ומרטי אומר שלאנטוניו לא אכפת מזה, רק מהכסף. אנטוניו מודה באשמה. הוא שואל אותו מה הוא קונה. מרטי אומר שהוא שמע ממריפוסה שזה כמה שעולה קרב על אליפות גיפט אוף דה גודס. אנטוניו קובע שבשבוע הבא אל דראגון אצטקה ג'וניור יגן על התואר מול מרטי. מרטי מוסיף עוד כסף, וטוען שיש עוד משהו שהוא רוצה.
 

Diunim

New member
אוקיי!

זה פרק מגניב! עם קצת בעיות אבל מגניב!
&nbsp
קרב האליפות היה ממש נחמד בהתחלה, אבל אני לא מתלהב מהשלשה החדשה.
&nbsp
מיל וקווארנו היו סטיפיים כרגיל. זה מה שהיה צריך לקרות בין פנטגון וקייג' ולא קרה.
&nbsp
והמיין איבנט היה נהדר! חשבתי שאולי יבוא היל טרן של פיניקס אבל אני הייתי בשוק מהסופרקיק! כמו שון מייקלס! מדהים... יכול להיות שקתרינה נכנסה בפיניקס או משהו? גם הלבוש השחור...
&nbsp
סופסוף ראינו שג'ייק סטרונג מתחיל סטוריליין, הפעם זה מתאבק מול לוצ'דור. נהדר.
&nbsp
מרטי!!!!!!!!!!!! חוזר!!!!!!!!!!! וככה גם מסיימים פרק.
&nbsp
אבל... וזה אבל...
&nbsp
אצטקה פשוט לא אהיב שזה נורא. כל הקרב הוא נראה כמו היל. אם היו הולכים לשם זה היה נחמד, אבל זה לא. "חלום הילדות"? מה זה פה, 96?
&nbsp
מיל לא ממש היה דומיננטי לאחרונה, הפסיד לפיניקס ולכן קצת לא הגיוני שיקבל קרב על התואר.
&nbsp
תיקו ואז קרב משולש זה הכי חרוש.
&nbsp
ג'ייק עומד לקבל פוש של החיים. וזה עדיין ג'ק סוואגר!
&nbsp
דאגה. ריבונו של עולם, היצור המעצבן הזה! אתה משחק נחש?! סבבה, תיראה ככה! אתה לא יכול להיות בן אדם רגיל שהוא "מלך הנחשים", זה לא עובד ככה! תיראה כמו נחש, תשנה משהו בדמות! מה הם רואים בו שאני לא?!
&nbsp
טוב, לא נורא, בתכל'ס פרק נהדר, שבוע הבא יהיה ממש מגניב עם קרב משולש טוב ועם מרטי שסופסוף בא להרוג את החלום של אצטקה.
 

villain club

New member
תוגבה לגבי הפרק וגם לך

זה נראה שהשלשה החדשה תהיה נגד שבט הנחש על אליפות השלשות,הם צריכים לנצח קרבות שלשות לפני שהם מקבלים קרב על אליפות השלשות,עושים את זה כדי להמשיך את היריבות של איווליס עם ג'רמייה קריין\סנייק,זה גם נותן לג'ואי ריאן ול-XO לישס משהו לעשות.

אצטקה קיבל היטים כי הקהל העדיף את איווליס.

פתרום מוארטס נזכר שהוא רוצה לפוצץ את קוארנו שלקח לו את הכפפה באולטימה לוצ'ה 3.
מוארטס הוצמד על ידי פינקס באצטק וורפר בפרק הראשון העונה,הוא ניצח אותו ואת קריין(הוא שם את פינקס בארון קבורה) בקרב ארון קבורה משולש,הוא ניצח את קייג',הוא ניצח את המאק בקרב תעלול או ממתק או איך שלא קראו לזה.
פנטאגון לא צריך לאבד את האליפות לאחד מהם.

גם אני לא אוהב את דאגה,הוא עדיין משעמם אותי(בזירה הוא טוב),לתת לג'רמייה להיות שטוף מוח לא מתאים לו,הוא כריזמטי מדי בשביל זה.

סטורנג עדיין רוצה לשבור לדראגו ולארוסטאר את הקרסוליים.
הפתיע אותי מאוד ההיל טרן של פינקס,הפייס הכי פייס עשה היל טרן,מעניין לאן זה יילך.

אהבתי את הקטע עם אנטוניו ומארטי בסוף התוכנית,מעניין אם הוא ייקח לאצטקה את אליפות ה-GOTG,אני לא אופתע אם הוא יאתגר את פנטאגון על האליפות וגם בגלל שהוא רוצה נקמה על זה שהוא שבר לו את הזרוע.
 

y2pach1

New member
מסכים עם כל מה שרשמת

פינקיס מגלה צד אפל, שינוי מרענן לדמות
שלו, מעניין אם יחבר כוחות עם פנטגון.
מרטי חוזר, מקווה שינצח, אולי פינקיס יתערב
וככה ימשיך הפיוד מול אל דראגון.

אחלה לוצה
 

villain club

New member
אתה מסכים איתו או איתי או עם שנינו?

פינקס לא היה מעניין כדמות,הוא היה צריך איזושהו שינוי בדמות,אם יתנו לו דמות מעניינת שלא תצריך ממנו לדבר בנוסף ליכולות הזירה המעולות שלו הוא בכיף יוכל להיות אלוף ראשי,מדובר גם מתאבק שמוציא תגובות מהקהל.
ערכו את ההיטים,סביר להניח שאם לא היו עורכים שהיו שומעים שהוא מקבל פופים אחרי הסופרקיק לארוסטאר.
אצטקה יוצא לבדוק מה ען מליסה. אין לי מושג אם הוא יפסיד את האליפות שלו למארטי,יש מצב שהוא ייכנס לפיוד עם פינקס.
עוד לא התחיל להם פיוד אחי,יכול להיות שזה זרע ששותלים לקראת הפיוד ביניהם.

הוא לא יחבר כוחות עם פנטאגון,פנטאגון מצליח לשמור על האליפות בהצלחה,אולי יהיה קשר למאסטר הזה שבגללו ואמפירו עזר לפנטאגון לזכות באליפות באולטימה לוצ'ה 3.
גם לא ציינו שהם אחים.

למען האמת הייתי מעדיף טריו של האלו שהיה להם\רוצים להיות עם קאטרינה: מואראס,קריין ופינקס,לדעתי יותר מעניין מלשים את ג'רמייה כשטוף מוח בשבט הנחש,זה היה נותן למוארטס משהו מרענן לעשות ואני מאמין שפינקס היה משתלב איתם כי לו כימיה איתם כשהם אויבים שלו.
 
למעלה