לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 13- גלגל החיים

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 13- גלגל החיים

הלילה:

מליסה סנטוז וקתרינה מתעמתות!

מטנזה שוב מקריב קורבן לאלים!

פנטגון דארק צריך להתמודד עם לוצ'אדור נוקם.

וסאן אוף האבוק לא גמר עם קילשוט.
 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: קתרינה נמצאת עם מיל מווארטס בחדר מלא נרות. היא אומרת שהיא גמרה, והוא עוצר אותה. היא אומרת שהחיים חזרו אליה והיא בזבזה אותם במקדש איתו. הם שלטו בעולם התחתון ביחד, אבל היא לא אהבה אותו. האיש שהיא באמת אהבה נתן לה חופש, והיא לא תזרוק אותו. מיל מונע ממנה לעזוב. קתרינה נותנת לו מזכרת: האבן. היא הולכת. היא עומדת לצאת ונתקלת במליסה סנטוז שעוצרת אותה וקוראת לה כלבה. הן הולכות מכות. מיל בינתיים מסתכל על האבן. קתרינה ומליסה מתקוטטות בחוץ ובסוף מליסה זורקת את קתרינה דרך חלון. למרות זאת קתרינה מצליחה לברוח ומליסה רודפת אחריה לגג. קתרינה נועלת אותה בארמבר ואומרת שפיניקס לא אהב אותה באמת, הוא נתן לה את החיים שלו כדי שהיא תוכל לחיות שוב. מליסה אומרת שהיא תמות עבורה. הן נלחמות על הגשר ולבסוף קתרינה חונקת את מליסה עם השרשרת. מליסה נלחמת בחזרה ולבסוף זורקת את קתרינה על המעקה. קתרינה עומדת לעזוב אבל מיל בא. מיל מנסה להרים אותה... ואז, הוא מביא לה משהו שתזכור אותו. האבן. הוא שם את האבן ביד שלה ובשחזור של מלך האריות, עוזב. קתרינה נופלת אל האדמה. מליסה יורדת למטה ואירוסטאר מגיע. הוא אומר שהוא צריך את עזרתה, הוא חייב את השרשרת. אם היא תתן לו אותה, הוא יחזיר לה את מה שהיא רוצה. היא מסכימה אירוסטאר סופג לתוכו את האנרגיה של קתרינה. הוא אומר שהוא יחזור מיד והולך.
&nbsp
פלאשבק לפני עשרה שבועות: ניתן לראות קטע מתכנית ארבע, בו קתרינה אומרת לגופה של פיניקס שהחיים שלו נגמרו. היא מנשקת אותו ושואבת ממנו את הכוחות. היא אומרת שהחיים שלה שוב מתחילים. היא הופכת ל"אנושית", והפעם לבושה באדום. לאחר שהיא הולכת, אירוסטאר מופיע ומעביר לפיניקס את האנרגיה. פיניקס פותח עיניים. אירוסטאר אומר לו לבוא איתו.
&nbsp
סגמנט מצולם: אירוסטאר חוזר אל מליסה, הפעם עם פיניקס. מליסה ופיניקס מתחבקים. אירוסטאר אומר שייקח קצת זמן עד שהוא יחזור לעצמו, ומליסה אומרת שיש להם את כל הזמן שבעולם. היא מעניקה לו את השרשרת. העיניים של פיניקס הופכות לשחורות.
&nbsp
מאט סטרייקר מכריז שהקרב בין פנטגון דארק וג'וני מונדו מבוטל, כי ג'וני לא יגיע אחרי מה שקרה בחתונה שלו. ואמפירו אומר שהשמועות הן שג'וני לא יחזור בכלל.
&nbsp
ג'ואי רסלינג בזירה ואנטוניו קוואטו יוצא. הוא אומר שהוא שמע שג'ואי מודאג מזה שהבן שלו התערב לג'וני בחתונה. החדשות הטובות הן שהוא יקבל הזדמנות לנקום. הלילה הוא יילחם בקרב הראשון שלו בלוצ'ה אנדרגראונד. הלוואי שהוא היה מודיע לפפראצי, כי מחר בכותרות, יהיה כתוב שג'ואי רסלינג הגיע ללוצ'ה אנדרגראונד והפך לקורבן הבא לאלים.
&nbsp
"המפלצת" מטנזה קוואטו ניצח את ג'ואי רסלינג אחרי שלוש דקות עם זעם האלים. לאחר הקרב מטנזה הקריב את ג'ואי לאלים.
&nbsp
קילשוט ניצח את ביג באד סטיב (ע' ביוטיפול ברנדה) אחרי שבע וחצי דקות עם קילסטומפ. במהלך הקרב סאן אוף האבוק ישב בקהל עם פופקורן. לאחר הקרב קילשוט עמד לעזוב אבל החליט להעיף להאבוק את הפופקורן. האבוק התחיל לתקוף אותו ואף קרע את המסכה ממנו. קילשוט התגלגל וברח כשהאבוק חגג בזירה.
&nbsp
פנטגון דארק יוצא החוצה ואומר שהוא רצה לתת לג'וני מונדו ולטאיה מתנת חתונה. הוא רצה לשבור לו את הזרוע. אבל הרופא לא נותן לג'וני להתאבק הלילה. זה מעציב אותו, כי הלילה הוא במצב רוח לשבור עצמות. לכן הוא מאתגר כל לוצ'אדור שיש לו ביצים מאחורי הקלעים להתאבק מולו הלילה בקרב על התואר. הרננדז יוצא ואומר שכולם יודעים שיש לו את הביצים הכי גדולות. הוא אומר שפנטגון שבר לו את הזרוע, ואם לא הוא היה האלוף. פנטגון אומר לו ללכת להזדיין ושיבוא. הרננדז אומר שהתואר ילך איתו. פנטגון אומר שיש לו ביצים אבל במקום מוח.
&nbsp
אליפות לוצ'ה אנדרגראונד: פנטגון דארק ניצח את הרננדז אחרי שבע דקות עם פומפהאנדל פיילדרייבר. לאחר הקרב פנטגון ניסה לשבור להרננדז את הזרוע, אבל קינג קווארנו הכה את פנטגון עם החגורה וביצע עליו את ת'ריל אוף דה קיל על האליפות.
 

Diunim

New member
וואו

הפתיח היה מה זה טוב... לפעמים זה טוב קצת לצאת מהמסגרת וממש לתת לנו קטע של רבע מהפרק עם קתרינה ופיניקס ומיל ומליסה ואירוסטאר. תזכירו לי מי אלו פאנק ובארט שעשו סגמנט דומה?
&nbsp
ג'ואי גמר. קצת ארוך מדי לטעמי, אבל היה חמוד.
&nbsp
קרב נחמד בין קילשוט וסטיב (ברנדה מהממת) ואנגל נחמד אחר כך.
&nbsp
הרננדז נורא. לפחות פנטגון ניצח אותו וקיבלנו שוב את קווארנו במיין איבנט.
 
למעלה