שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


ברי בלה ודניאל בריאן יוצאים ומראים סרטון של מיז ומאריס מאתגרים אותם בארינה ריקה כדי שלא יובכו מול מיליונים. בריאן אומר שזה מראה מי אלו מיז ומאריס. ברי אומרת שהם לא צריכים לחכות עד להאל אין א סאל. רנה יאנג אומרת שמיז ומאריס לא בבניין. אנדרדה "סיין" אלמאס יוצא עם סלינה וגה והם יורדים עליהם.
&nbsp
דניאל בריאן (ע' ברי בלה) ניצח את אנדרדה "סיין" אלמאס (ע' סלינה וגה) אחרי בוסאייקו ני. לאחר מכן סלינה תוקפת את ברי ומיז ומאריס מופיעים על המסך ואומרים שברי ובריאן יחכו עד לאירוע.
&nbsp
מאחורי הקלעים, בריאן אומר שהוא ילך למסעדה שמיז ומאריס הלכו אליה.
&nbsp
שארלוט פלייר מתראיינת ובקי לינץ' מתראיינת במקום אחר. שארלוט אומרת שבקי הפסידה. בקי אומרת ששארלוט גונבת לה את אור הזרקורים. שארלוט אומרת שבקי לא הייתה צריכה לפגוע בה. בקי אומרת שהיא תחסל אותה כי היא בדרך שלה, ושארלוט אומרת שהיא תנצח אותה בהאל אין א סאל.
&nbsp
נעמי ניצחה את פייטון רויס (ע' בילי קיי) אחרי סאנסט פליפ. לאחר הקרב האייקוניקס תקפו את נעמי רק כדי שאסוקה תבוא להציל אותה.
&nbsp
פייג' פוגשת את מיז ומאריס שחזרו מוקדם בארוחת הערב. הם מאוכזבים שבריאן וברי לא פה. פייג' קובעת למיז קרב הלילה. מיז מתעצבן ופייג' מאיימת עליו בפיטורין.
&nbsp
R טרות' מחפש את כרמלה מאחורי הקלעים ונתקל במאריס. מיז יורד על R טרות' ועל התקופה שלהם ביחד. R טרות' אומר שהוא לא יודע מה כרמלה מוצאת במיז.
&nbsp
סמואה ג'ו יוצא ויורד על זה ש-AJ סטיילס עכשיו עם המשפחה שלו. הוא מדבר לאשתו של AJ ואומר שהוא ימלא את ההבטחה שלו. AJ מופיע על המסך ואומר שאסור לאיים על משפחה. הוא יוצא החוצה ומתחילה קטטה. לבסוף השופטים ופייג' מפרידים ביניהם.
&nbsp
T טרות' אומר לטיי דילינג'ר שהוא צריך למצוא את כרמלה. הוא רואה את כרמלה ושואל אותה אם היא ראתה את כרמלה. לאחר מכן הוא מציע לה ללוות אותו לקרב מול מיז והכרמלה השנייה. כרמלה שומעת שמאריס ירדה עליה ומתעצבנת. R טרות' אומר שאומר שככה נכנסים למיין איבנט.
&nbsp
מקדמים את הקרב בין רנדי אורטון וג'ף הארדי.
&nbsp
טורניר לקביעת טוען לכתר: רוסב ואידן אינגליש ניצחו את האוסוז וסאניטי אחרי מאצ'קה קיק לאריק יאנג. לאחר הקרב דה באר צפו בהם.
&nbsp
המיז יוצא החוצה ויורד על דניאל בריאן. לאחר מכן הוא אומר שהוא ינצח.
&nbsp
R טרות' ניצח את המיז אחרי הסחת דעת מדניאל בריאן ורול אפ. לאחר הקרב בריאן נעל יס לוק, וברי תקפה את מאריס. סלינה ואלמאס יצאו לתקוף. מיז ומאריס ברחו, אבל סלינה ואלמאס חטפו יס לוק בעצמם.
 
למעלה