שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


ברון סטרומן, דרו מקינטייר ודולף זיגלר יוצאים החוצה. סטרומן אומר שזה צדק. הוא ניסה להילחם לבד, אבל ריינס הביא את השילד. לכן יש לו ברית משלו, ובהאל אין א סאל הוא יכסח אותו. דרו מקינטייר אומר שהם מלכי הג'ונגל החדשים. דולף זיגלר אומר שהם הכי דומיננטיים. השילד יוצאים מהקהל, אבל בארון קורבין שולח את הרוסטר לעצור אותם. השילד מכסחים אותם ואז מתקוטטים עם סטרומן, מקינטייר וזיגלר. לבסוף השילד מצליחים, למרות הרוסטר, להבריח אותם. השילד נעצרים ומפונים בניידת.
&nbsp
התאומות בלה ניצחו את הריוט סקוואד אחרי שניקי נתנה לליב מורגן ראק אטאק 2.0.
&nbsp
פין באלור מבקש מבארון קורבין קרב חוזר. באלור אומר שקורבין מנסה לפצות על משהו. קורבין מוכן לקרב חוזר.
&nbsp
בובי רוד וצ'אד גייבל מדברים. גייבל אומר שהם יכולים להיות צוות טוב.
&nbsp
בובי רוד וצ'אד גייבל ניצחו את האסנשן עם ג'רמן סופלקס של גייבל על ויקטור.
&nbsp
אליאס יוצא לעשות קונצרט ויורד על טריש סטראטוס. הוא יורד על הקהל, ואלכסה בליס יוצאת עם מיקי ג'יימס ואלישיה פוקס. היא אומרת שאוהיו זה הבית שלה ואז יורדת על הקהל. היא מתנצלת על מה שטריש עשתה. כדי לנקום בטריש היא תיקח את התואר מרונדה ראוזי ותנצח אותה באבולושן.
&nbsp
אלכסה בליס (ע' אלישיה פוקס ומיקי ג'יימס) ניצחה את נטליה (ע' רונדה ראוזי) אחרי ארמבר. לאחר מכן היא ניסתה לתקוף את ראוזי שתקפה אותה. אלישיה מנסה להתערב וחוטפת. אלכסה בורחת.
&nbsp
בארון קורבין מדבר עם ברון סטרומן ומבטיח לו תחרות. זיגלר ומקינטייר דורשים קרב על תארי הזוגות. קורבין מזכיר שהרבייבל מקבלים קרב על התואר, אבל מקינטייר אומר שאולי יקרה להם משהו.
&nbsp
הרבייבל מתראיינים וזיגלר ומקינטייר תוקפים אותם.
&nbsp
אליפות הזוגות: דולף זיגלר ודרו מקינטייר ניצחו את ה-B טים אחרי זיג-זג/קליימור.
&nbsp
האות'ורס אוף פיין (ע' דרייק מאבריק) ניצחו שני ג'וברים עם סופר קוליידר.
&nbsp
נטליה מדברת עם רונדה ראוזי והתאומות בלה מגיעות. הן אומרות שהן יכולות להתאמן עם רונדה ולתת לה עצות באופנה ועסקים.
&nbsp
שון מייקלס יוצא. הוא מקדם את הקרב בין טריפל אייץ' לאנדרטייקר. הוא מופתע שבחרו בטייקר כמנצח. הוא חושב שהאנטר ינצח. לפתע הגונג מצלצל ואנדרטייקר בא אל הזירה. הוא אומר שטריפל אייץ' ושון הם החברים הכי טובים. הוא אומר שהוא ניצח את שניהם והם לא יכולים לקבל את זה. שון אומר שזה לא קשור לזה שטייקר הפריש אותו. הוא נשאר פורש כי הוא ממלא את המילה שלו. אנדרטייקר שואל אם הוא מכבד או מפחד. אנדרטייקר אומר ששון יחזור מפרישה רק עבר טייקר, אבל הוא שוב יחסל אותו. כמו שהוא יחסל את טריפל אייץ'.
&nbsp
בארון קורבין אומר לפין באלור שהוא לא יכול להילחם מולו, אבל קובע לו קרב מול ברון סטרומן.
&nbsp
סשה בנקס וביילי ניצחו את דיינה ברוק ואמבר מון אחרי רול אפ לברוק. דיינה מתעצבנת על טייטוס וורלדווייד.
&nbsp
בובי לאשלי יוצא מהמשרד של קורבין ומתברר שהוא נשלח לסדנת שליטה בכעסים עם ג'ינדר מהאל. הוא דווקא מצפה לזה.
&nbsp
ג'ינדר מהאל מנסה ללמד את לאשלי איך לשלוט בכעסים. לאשלי עומד לתקוף אותו, אבל קווין אוונס תוקף אותו ונותן לו פאוורבומב על האייפרון.
&nbsp
השילד שוחררו בערבות.
&nbsp
ברון סטרומן (ע' דולף זיגלר ודרו מקינטייר) ניצח את פין באלור אחרי פאוורסלאם בריצה. לאחר הקרב, זיגלר ומקינטייר הצטרפו להתקפה על באלור וכמעט נתנו לו את הפאוורבומב של השילד. לפתע ניידת נוסעת אל הזירה. ריינס נוסע ואמברוז ורולינס יוצאים. קווין אוונס, ג'ינדר מהאל, אות'ורס אוף פיין, דרו גולאק ובאדי מרפי תוקפים אותם. ריינס חוטף מדרגות בראש מסטרומן. אליאס והאסנשן זורקים את רולינס לשמשה של הניידת. רולינס מדמם. סטרומן ממשיך להכות את ריינס עם המדרגות. מקינטייר וזיגלר פוגעים באמברוז. לבסוף סטרומן נותן לריינס פאוורסלאם בריצה והשלושה עומדים מעל השילד.
 

סלים וארזה

New member
מנהל

סטרומן נבנה כמפלצת כל יכולה. בכל פיוד הוא יצא עם היד על העליונה, הוא ניצח את הראמבל בערב הסעודית, הוא זכה ב-MITB והקהל מקבל אותו כמיינאיבנטר בזכות עצמו.
הוא מקבל פופים כפייס וכבר שכחו מזמן שהוא היה חלק ממשפחת וייאט.
זיגלר ומקנטייר הם הילים שמעט מרמים, אבל עדיין הם סומכים על היכולות של עצמם לנצח בלי פחדנות שמאפיינת לא מעט הילים אחרים. הם היו בפיוד עם רולינס (ואמברוז). הם לא צריכים צלע שלישית.
אז מה WWE עושים? יוצרים מכל אלה שלישיה של הילים כשבעצם אין שום סיבה ממשית לכך. אז נכון שסטרומן חטף מהשילד, אבל הוא לא אמור לשחק דמות פחדנית שחוברת לצמד אחר חזק כדי שאלו יגנו עליו. בתוכנית האחרונה הוא התנהג כהיל לכל דבר כולל לעצבן את הקהל. למה ב-WWE חייבים שיהיה פייס מול היל או סטייבל של הילים מול סטייבל של פייסים? מדוע לא לתת לנו משהו שונה מהתבנית הקבועה?
 

Nurd4Life

New member
זה הלך מעבר לכך

זה לא רק שלישייה - בשלב מסוים כל ההילים של רו יצאו לעזור להם נגד השילד!
&nbsp
כלומר, ממצב של בן אדם שלא צריך עזרה מאף אחד ומתמודד לבדו נגד כולם באלימיניישן צ'יימבר (עד כמעט זכייה) ובמאני אין דה בנק (עד זכייה) - הוא תוך שבוע נהיה היל חזק ומאיים, אבל כזה שנהנה מתמיכה רחבה של כל היתר כדי להשיג יתרון.
כאילו הוא יוקוזונה נגד אנדרטייקר בראמבל 94...
 

elotan

Member
ברון סטרומן כנראה שכב עם סטפני מקמהון בגיל 14

כי אחרת אין לי שום הסבר הגיוני ללמה צימדו לו את השני ג'וברים האלה.
 
למעלה