לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 12- עד שהמוות יפריד בינינו

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 12- עד שהמוות יפריד בינינו

והפעם בלוצ'ה:

דראגו מנסה לנקום בג'ק סטרונג!

XO לישס וג'ק אוונס בקרב נו מאס!

וג'וני וטאיה, החתונה המפתיעה.
 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: הוורלדווייד אנדרגראונד מתכוננים לחתונה. ג'ק אוונס אומר שהלילה מיוחד: ג'וני מסכים להתחתן והוא יחסל את XO לישס. PJ אומר שיש להם הפתעה לג'וני. לפתע מגיע לא אחר מאשר... ג'ואי רסלינג (ג'ואי מרקורי)! הוא אומר שהוא השושבין. ג'וני קובע שהוא יהיה השושבין שלו, אז ריקי יהיה האחראי על הטבעת ורוזה נערת הפרחים. ג'וני אומר שזה הלילה הכי טוב בחיים. הם עושים את הגיטרות (אבל ריקי לא.) הם הולכים לקחת משקאות, וריקי מונדו נשאר לבד עם רוזה. רוזה אומרת שהיא מקווה שג'ואי לא מתכנן לשמור על הנדרים.
&nbsp
פיימוס בי עדיין הכרוז.
&nbsp
"סאבאג'" ג'ייק סטרונג ניצח את דראגו אחרי חמש דקות אחרי ספלאש מהפינה ואנקל לוק. לאחר הקרב ג'ייק ניסה לשבור לדראגו את הקרסול אבל אירוסטאר בא להילחם. ג'ייק דחף אותו ואירוסטאר חילץ את דראגו.
&nbsp
קרב נו מאס: XO לישס ניצח את ג'ק אוונס אחרי אחת עשרה וחצי דקות עם ארמבר. רגעים לפני הסיום, ג'ק עמד לקפוץ על XO שהיה על כיסא, אבל ג'ואי ראיין ניסה לעצור אותו וחטף, ואז איבליס משכה את XO מהכיסא כך שג'ק פגע בכיסא. לאחר מכן ג'ואי ניסה להסביר לאיבליס ול-XO שהוא עשה את הדבר הנכון. הוא עזר ל-XO לקום והרים לו את היד.
&nbsp
סגמנט מצולם: ג'ק אוונס זוחל אל חדר ההלבשה והוורלדווייד אנדרגראונד מסתכלים עליו. PJ אומר שכנראה ג'ק לא יבוא. ריקי מבקש להחליף אותו ולא לסחוב את הטבעת, מה שמעצבן את ג'וני. ג'ואי מרגיע אותו. ג'וני אומר שהוא שמח ששני החברים הטובים שלו פה. הם הולכים וריקי מעוצבן. רוזה אומרת לו לעשות את מה שהיא אמרה לו.
&nbsp
פיימוס בי מכריז שהוא הכומר בחתונה. הוא מקדם את עצמו ככומר, ואומר שאפשר להוסיף את דוקטור ואגנר וטחאנו עבור תשלום קטן (באופן יחסי). ג'וני מונדו יוצא עם PJ וג'ואי. (מאט סטרייקר אומר שאם הצלע השלישית בצוות ההוא תופיע, כולם בצרות.) טאיה מלווה בידי צ'ירלידר מליסה (מריפוסה בלי מסכה) וביוטיפול ברנדה.
&nbsp
סגמנט מצולם: ריקי מתחיל לצאת מהמרתף החוצה ועומד מול דלת. רוזה אומרת לו לעשות את זה ולתת להם מתנה שהם לא ישכחו. היא קוראת לו פחדן. ריקי נכנס לחדר ממנו נשמעות שאגות. הוא שובר את המנעול בפלייר. ריקי רץ למרתף כשמטנזה יוצא מהחדר ושואג.
&nbsp
פיימוסבי מבצע את הטקס. הוא שואל האם יש מישהו שיש לו סיבה להאמין ששניהם לא יכולים להתחתן. הקול של אנטוניו קוואטו נשמע והוא יוצא. אנטוניו אומר שהוא לא יצא להתנגד לנישואין. למען האמת, בניגוד לדאריו, הוא ממש אוהב את שניהם. אז לפני שזה יהיה רשמי, הוא רצה לתת להם מתנה. מהמשפחה שלו לשלהם. הוא מצווה לצלצל בפעמון. לפתע מביאים... טאקו לכולם. אנטוניו מברך אותם. ברנדה כל הזמן קוראת לו "סבא". טאיה אומרת שהיא אוהבת את ג'וני יותר מכלבלבים, ברכיות לפנים וקרקוף נחשים. היא אומרת שהוא האלוף של הלב שלה. הלילה הם ישימו את ה"סלאם" בסלאם טאון. ג'וני אומר שהוא מעולם לא חשב שתהיה מישהי שזופה, חתיכה ומושכת כמוהו. הוא אוהב אותה יותר מאת ההשתקפות שלו וזה הרבה. היום הכי טוב בחייו לא היה היום בו הוא זכה באליפות, אלא היום. השריר הכי חזק שלו זה הלב והוא שייך לטאיה. פיימוס בי מבצע את הטקס והם מסכימים. פיימוס בי קורא לריקי להביא את הטבעות. פיימוס בי יורד על רוזה ואומר לריקי ללכת. ג'וני מבקש ממנו ללכת. הוא עושה את זה מוזר. פיימוס בי מחתן אותם. הם שמים את הטבעות אחד על השנייה. פיימוס בי מכריז עליהם כאל בעל ו... מה זה לעזאזל?! מטנזה רץ אל הזירה ותוקף את הוורלדווייד אנדרגראונד. לאחר מכן הוא גם נוגח בטאיה וגורם לברנדה להתעלף. הוא אפילו תוקף את מליסה. פיימוס בי נשאר עם כיסא הגלגלים שלו אז מטנזה מבצע עליו סופלקס עם זה. הוא נותן ל-PJ צ'וקסלאם דרך שולחן הטאקו. ג'וני מנסה להילחם מול מטנזה אבל חוטף סופלקס דרך שולחן. ריקי צוחק בקהל. טאיה המדממת התעצבנה וניסתה לתקוף אותו, אבל חטפה את זעם האלים. לאחר מכן מטנזה זרק אותה על העוגה.
 

Diunim

New member
דעות

היי, פרק זורם!
&nbsp
ג'ייק ודראגו נלחמו בקרב שהיה טוב יחסית, נורא נהניתי. מחכה כבר לקרב ארוך יותר. מה שכן, הם צריכים להרגיע קצת עם הפוש לג'ייק...
&nbsp
קרב הנו מאס היה כיפי במיוחד, היה נחמד לראות אותו. ממש מתלהב מ-XO לישס, לא אהבתי אותו בהתחלה.
&nbsp
והחתונה. טוב, קצת מוזר שזה מה שריקי מתכנן, חשבתי יהיה משהו יותר רציני מהתקפה של מטנזה, אבל בסדר, היה נחמד וג'וני קיבל פיוד חדש. מעניין מה זה אומר לריקי.
 

villain club

New member
דעתי על הפרק ולוצ'ה העלו סרטון בטוויטר של ג'ואי שמגיב

אהבתי שעשו ל-WWU קטעים לפני החתונה של ג'וני,לא ציפיתי לראות את ג'ואי מרקורי.
במחינה התנהגוץ עדיף לו את טאיה אבל אני חושב שהיה יותר מעניין אם מלינה הייתה ב-WWU ולא טאיה.
ה-WWU ממשיכים ביחסם המגעיל לריקי.
זה היה הקרב הכי תחרותי שהיה לסטרונג ב-LU.
עכשיו כל שבוע סטורנג ירצה לשבור לארוסטאר או לדראגו את הרגליים והאחר יבוא לעזור,אני מקווה שיהיה איזשהו טוויסט,אני מקווה שנקבל יותר רקע ומידע על סטורנג,חוץ מזה שיש לו צ'אנט "סטרונג" ושהוא אוהב לשבור קרסוליים אנחנו לא יודעים עליו כלום.

אם כל הכבוד הפיוד של אבנס וXO לישס לא מצדיק קרב No Mas,זה לא היה ברוטאלי לקרב נו מאס,לישס ניצח בעזרה ככה שאבנס לא נפגע מזה,כנראה יהיה טריו של לישס,איבליס וג'ואי ריאןזה הגיוני כי שבט הנחש הם אלופי השלשות ולאיבליס יש עניינים עם ג'רמייה.
הייתי בטוח שריקי יהרוג את אבנס,הוא פתחלמטאנזה את הדלת של הצינוק,מעניין איך מטאנזה עלה על זה ש-WWU עשו את זה.

לא אפוניי לאנטוניו או לכל קואטו להיות נדיב,חשבתי שפנטאגון יהרוס את החתונה את זה כי הוא אמור להגן על האליפות נגד מונדו בפרק הבא,או שריקי יהרוס אותה(בעקיפין הוא הרס את החתונה).מעניין איך זה יימשך.
האם אנטוניו ידע על זה? אולי זו תוכנית של ריקי(יותר נכון של הבובה רוזה) להרוס את WWU שמטאנזה יקריב אותם כקורבנות לאלים(גם לעצמו כי הוא אל).

אחרי הפרק ג'ואי רסלינג אמר שהוא רוצה לנקום במטאנזה,אני מניח שבפרק הבא מטאנזה ינצח אותו בסקוואש ושהא יקריב אותו כקורבן לאלים.
https://twitter.com/i/status/1035014244994039808
 

y2pach1

New member
ככה עושים חתונה

לוצה צריכים עוד סטאר פואר ולכן
בונים את גק כל כך חזק, מזכיר קצת
את הבנייה של לסנר שנכנס לפיוד ראשון עם
ההארדים.
מעניין מה הכיוון עם גואי ראיין לא כל כך
מתאים לדמות שלו להיות פייס.

החתונה בוצעה טוב, אהבתי שהלכו על
קו יחסית הגיוני שריקי משתמש במטנזה
הרי לבד הוא כרגע אפס.
סה"כ פיוד מרענן של גוני וריקי ומעניין
לאן זה יגיע.
 

villain club

New member
אתה צודק ברוב דברייך

ג'ק סטורנג נבנה טוב אבל הוא לא מעניין כרגע,צריך לקבל עליו יותר מידע ויותר רקע.

אתה צודק שלא מתאים לדמות של ג'ואי ריאן להיות פייס אבל לפחות הוא אובר עם הקהל שמריע לו.
עושה רושם שיהיה טריו של איבליס,XO לישס וג'ואי ריאן זה הגיוני כי אלופי השלשות הם שבט הנחש ובנוסף לזאת יש לאיבליס ולג'רמייה עניינים לא גמורים אז זאת דרך לחזור לזה,אני מקווה שג'ואי יקבל יותר זמן מסך,הוא היה בלש מושחט של דריו,למה מעלימים את זה ולא מזכירים את זה?

השאלה היא איך מטאנזה ידע שה-WWU פתחו לו את הדלת של הצינוק? אחרי הפרק ג'ואי רסלינג אמר שהוא ינקום במטאנזה,כנראה שמטאנזה יקריב אותו לאלים בפרק הקרוב.
את האמת שריקי יוצא חכם,אם מטאנזה יילחם בחברי ה-WWU הוא יקריב אותם לאלים וככה יישאר מצב שהוא לבד נגד מונדו.
 
למעלה