למה אירוע אול אין היום בלילה יהיה נקודת מפנה בענף?

למה אירוע אול אין היום בלילה יהיה נקודת מפנה בענף?

קצת רקע:
כרגע יש ארגון אחד מוביל בעולם ההאבקות הבידורית וזה הWWE. כן, יש את ניו ג'פאן, יש את אימפקט, יש את ROH, יש את לוצ'ה אנדרגראונד ועוד מספר ארגונים עצמאיים. אבל מבחינת תחרות היום לWWE, אין באמת.
זה לא כמו באמצע שנות ה90, כשהייתה מלחמת ימי שני בין הWWF של אז לבין WCW. זה לא כמו שבאמצע שנות ה2000 ארגון TNA ניסה לתת פייט ושמו את התכנית השבועית שלהם ראש בראש נגד הWWE שהתברר ככשלון חרוץ.

כתוצאה מחוסר התחרות (היחסית), יש כאלה שטוענים שהמוצר של הWWE נהיה צפוי ומשעמם. חלק יגידו שזה בגלל שהמוצר שלהם הוא PG ולכן אסור דם, קללות וכו', שעשו את המוצר למעניין ומסקרן בעבר. נכון, יש היום למתאבקים הרבה יותר אופציות וארגונים להתאבק בהם ויש גם מספיק מקומות שעושים כסף, אבל אין מתחרה רציני לWWE, לפחות לא בארה"ב.

לראיה – ערך המניה שעולה ללא הפסקה והחוזה הטלויזיוני החדש שהWWE חתמו לאחרונה.

ואז הופיע להם קודי רודס והיאנג באקס. קודי הוא הבן של דאסטי רודס ז"ל, אחד הכוכבים הגדולים של שנות ה70 וה80 שבערוב ימיו היה מאחורי הקלעים בWWE. קודי הוא גם אח של גולדאסט, אחד המתאבקים האהובים והותיקים בWWE כיום. קודי בעצמו התאבק מספר שנים בWWE, כשבסוף התקופה שלו שם הוא התאבק בתור "סטארדאסט". הוא עזב כי לא היה מרוצה מחוסר התכנונים שהיו להנהלה עבורו והוא רצה לעשות לעצמו שם מחוץ לWWE.

בקשר ליאנג באקס, הם נחשבים בתור הטאג טים הטוב בעולם (או לפחות הטאג טים הכי טוב שלא נמצא בWWE) והם הפכו את עצמם למותג רסלינג שמוכר מלא חולצות ועוד פרטי מרצ'נדייז. כמה מותג? ברשת חנויות hot topic החולצות של היאנג באקס הם הכי נמכרות משל כל ספורטאי אחר, כולל יותר מחולצות של כוכבי הWWE.

אז מה קורה הלילה?
קודי והיאנג באקס התערבו שהם יכולים למלא אולם של 10000 איש. רק שתבינו: מאז סוף שנות ה90, רק הWWE הצליחו למלא אולם של יותר מ10000 איש למופע שלהם. לא TNA (הם מילאו בערך 8000 איש), לא ROH (הם מילאו בערך 6000 איש). כולם חשבו שהם משוגעים, שהם לא יצליחו, שאין להם סיכוי.
אז אחרי שבדקו אופציות למקומות, הם בחרו אולם בשיקגו, שנחשבת לעיר שאוהבת האבקות ותאריך – ה1.9.

שימו לב לזה – כל הכרטיסים נמכרו תוך פחות משעה!!! וזה בלי שפירסמו אפילו קרב אחד שיהיה באירוע!
מאז שהם מכרו, הם התחילו להכריז על הקרבות לאט לאט. אבל רגע! מה יהיה עם אוהדי ההאבקות שלא קנו כרטיס לאירוע?

זה היה בסימן שאלה ענק עד לא מזמן, אבל אז הוכרז ששעה אחת של לפני האירוע תשודר ברשת WGN בחינם לכל הצופים (יש להם מעל 70 מיליון מנויים) ואז האירוע עצמו ישודר בPPV בעלות של 40 דולר.

מדובר בצעד מהפני שהעיר קצת את הWWE וגרם לקודי והבאקס להיות יותר במרכז העניינים. בין האנשים שיתאבקו באירוע יהיו גם קני אומגה (שלאחרונה הוכרז כמתאבק מספר 1 בעולם על ידי המגזין Pro Wrestling Illustrated), ריי מיסטיריו (אגדת WWE), סטפן אמל (כן, השחקן שמשחק את החץ הירוק וחבר טוב מאוד של קודי) ועוד רבים וטובים.

לא משנה אם האירוע יהיה טוב או לא – את ההיסטוריה שלהם הם כבר עשו. אבל בהתחשב בכמות הכשרון של המתאבקים שיופיעו באירוע, סביר להניח גם שהוא יהיה הצלחה ביקורתית ואולי – תחילת טרנד של הפקת ענק נגד הWWE. אולי זה מה שיעיר את וינס מקמהון והוא ייאלץ לשפר את המוצר שלו, בדיוק כמו פעם.

האירוע יתקיים הלילה החל מהשעה 2 בלילה.

 

villain club

New member
בקשר לאירוע

זאת פעם ראשונה בארה"ב יש מספר אוהדים כזה לאירוע שהוא לא של WWE ביפן ומקסיקו הצליחו להגיע למספרים כאלו.

מי יודע,אולי הם יעשו All In 2 עם יותר צופים.

בולט קלאב הם מותג ענק.
אני אישית מתעב את Being The Elite, זה שבולט קלאב הם הסטייבל הכי פופולארי בהאבקות כיום ושהם מתנהגים כמו ליצנים מפגרים מרגיז אותי,מה גם שזה בא מיוזמתם ולא מהחלטות בוקינג של הארגונים שבהם הם עובדים.


תחרות זה דבר טוב לביזנס כזה,מאז 2001 אין ל-WWE תחרות למרות שהארגונים בחוץ הרבה יותר טובים.

NJPW מתרחבים בארה"ב ובהחודש יהיו להם שם מספר מופיעים והם כבר הופיעו שם פעם אחת השנה ככה שההתרחבות של NJPW יכולה להוות תחרות ל-WWE.

המאיינאבנט יהיה הקרב שלשות בין הבאקס ואיבושי למיסטריו,פינקס ובאנדידו.

בתור מישהו לא אולד סקול שלא ראה NWA,אתה יכול להסביר עליהם לכלאו שלא יודעים עליהם מספיק? על הערך של האליפות הזאת?
 

kabukim

New member
האירוע יהיה זמין לצפיה גם למנויי NJPW!

שירות הסטרימינג של NJPW-World ישדר לייב תשעה מתוך עשרת הקרבות. האירוע כולו יהיה זמין לצפיה ב-VOD שלהם מיד כשיסתיים. אז למי שיש מנוי - תהנו!
 

שי מילר

New member
מנהל
ונצל"ש קצת ישן - בולט קלאב משחקים סטריט פייטר עם ניו דיי

יש מצב שהעלו את זה ואם כן אני מתנצל, אבל שווה בהחלט לראות טורניר סטריט פייטר עם המון עקיצות הדדיות. מפתיע ש-WWE זרמו עם זה
&nbsp
https://www.youtube.com/watch?v=rEyyXfd2aGo
&nbsp
עצוב מאוד אבל זה יותר מבדר מרוב הסגמנטים של WWE השנה
 
למעלה