לוצ'ה אנדרגראונד עונה 2 פרק 9- קרב שנוצר בגן עדן

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 2 פרק 9- קרב שנוצר בגן עדן

 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: אנטוניו קוואטו מדבר עם מישהו במשרד בלילה ואומר שהכול הולך טוב, ושאפילו יהיה עוד קורבן לאלים הלילה. מריפוסה מגיעה ואומרת שאבא שלה סיפר לה סיפורים עליו, שלא עשו לו צדק. היא לא חשבה שהוא כזה יפה. והיא תמיד פנטזה על קוואטו כי זה אסור. אבל היא לא באה כדי לפתות אותו. היא כאן כי היא רוצה את קרב התואר מאליפות גיפט אוף דה גודס. אנטוניו אומר שלא מגיע לה, והיא אומרת שלמשפחה שלה יש הרבה כסף. הם תמיד מקבלים את מה שהם רוצים. אנטוניו אומר שהכסף הוא התרופה האולטימטיבית. הוא גם לא יכול לסרב למריפוסה היפה והקטלנית. מריפוסה נפרדת והולכת.
&nbsp
שבט הארנב נמצאים בזירה. אנטוניו אומר שהוא ממש שמח שפול לונדון התנדב להיות כאן הלילה, אבל הוא כבר אמר שרק אחד יוכל להשתתף בקרב. פול בוחר במאלה סווארטה. הוא טוען שהוא הכשיל את הצוות ואת הארנב הלבן. עכשיו יש לו הזדמנות להוכיח את השווי שלו. אנטוניו אומר שמאלה סווארטה נבחר להיות הקורבן הבא לאלים.
&nbsp
"המפלצת" מטנזה קוואטו ניצח את מאלה סווארטה (ע' שבט הארנב) אחרי דקה עם זעם האלים. לאחר הקרב מטנזה הקריב גם את מאלה סווארטה.
&nbsp
ג'ואי ראיין וג'ק אוונס ניצחו את אקס או לישס ואיבליס אחרי שבע דקות כשאוונס גרם ללישס להתעלף באחיזה. לאחר הקרב ג'ק המשיך לנעול אחיזה ואיבליס הבריחה אותו.
&nbsp
אליפות גיפט אוף דה גודס: אל דראגון אצטקה ג'וניור ניצח את מריפוסה אחרי שלוש דקות עם ויקטורי רול.
&nbsp
שבט הזוחלים יצאו, וקוברה מון אמרה שמה שג'וני מונדו עשה לויבורה היה בדם קר. היא מכבדת את זה כי זה מוכיח שהוא שייך לשבט שלו. אבל אולי הוא חשב שיש לו יתרון, אבל למלכה יש נתינים נאמנים. והלילה, הוא יפגוש את הנחש החדש שמשרת אותה. איש שהיא החזירה מהמוות עם רעל, והוא נולד מחדש... ג'רמייה סנייק. ג'רמייה קריין יוצא, כמו זומבי, עם כיסוי פנים של נחש. מתברר שזה סתם הסוואה והוא רגיל. הוורלדווייד אנדרגראונד יצאו, וג'וני אמר שגם הוא חשב על החלפה ברגע האחרון. הוא שולח את ריקי לאחורי הקלעים. את הג'וב הזה הוא לא לוקח... הוא צריך מישהו שהוא יכול לסמוך עליו, ועדיף שריקי ילך לשחק עם הבובה שלו. מכיוון שג'ק מפחד מנחשים, הוא היה צריך למצוא מישהו שלא. מישהו שאפשר לסמוך עליו שיעשה הכול כדי לקצץ להם את הראש. כמו שהם עשו לויבורה. בלי לעכב את העניינים, הוא מציג את השותף החדש... אירוסטאר.
&nbsp
קרב אטומיקוס, או שג'וני מקבל משאלה או שמצטרף לזוחלים: הוורלדווייד אנדראגראונד (ג'וני מונדו, טאיה, PJ בלאק ואירוסטאר) ניצחו את שבט הזוחלים (קוברה מון, דאגה, דראגו וג'רמייה סנייק) אחרי שמונה וחצי דקות עם פין דל מונדו לדראגו. הזוחלים ניסו לקחת את דראגו בשרשרת, אבל ג'וני עצר אותם. הוא מזכיר שקוברה חייבת לו משאלה אחת. יש מישהו שממש צריך משאלה. טאיה ו-PJ רוצים, אבל ג'וני מדבר על זה שהחליט להצטרף לוורלדווייד אנדרגראונד, הוא מעניק לאירוסטאר משאלה. המשאלה של ג'וני היא שקוברה תשחרר את דראגו. אירוסטאר משחרר את דראגו מהרצועה וטאיה כועסת. דראגו שואג והולך עם אירוסטאר. טאיה לוקחת את המיקרופון וקוראת לג'וני אידיוט. היא אומרת שהכול היה לשווא ובוכה. ג'וני אומר שקוברה לא יכלה להגשים לו משאלה, כי רק טאיה יכולה. PJ מוציא לפת טבעת מהמכנסיים שלו. ג'וני מציע לטאיה נישואין (סטייל רנדי סאבאג') והיא מסכימה. ג'וני מקנח ב"או יה" והמוזיקה של סאבאג' מתנגנת... הוא אפילו חוגג כמו סאבאג' ואליזבת'.
&nbsp
סגמנט מצולם: ריקי מונדו נמצא מאחורי הקלעים ואומר שגם לו יש משאלה. שטאיה וג'וני יישארו ביחד עד שהמוות יפריד ביניהם...הבובה רוזה צוחקת.
 

Diunim

New member
נו

כל שבוע להגיד שהיה אחלה פרק? מעייף.
&nbsp
אז הנה, שבט הארנב מתחיל להתפורר ומטנזה מקריב עוד מישהו. אגב, היה קרב ממש קורע, מאלה סווארטה עשה אחלה דברים לפני הג'וב...
&nbsp
קרב הזוגות היה נחמד מאוד, כיפי, אפילו נהניתי מאקס או לישס. אבל ניצחון צודק לאוונס.
&nbsp
פחות נהניתי מזה שמריפוסה הפסידה לאצטקה, היה קצר ולא הבנתי את הפואנטה. הם קבעו באותו ערב ועשו באותו ערב, מה מרגש פה? זה בדרך כלל לא קורה אצלם. עם זאת, מריפוסה סקסית בטירוף (מאוהב בה עוד מהימים שלה כאלישיה פלאש, אם מישהו זוכר) והבעיטה למפשעה ומשיכת הכתפיים בהתחלה... קורעות.
&nbsp
והמיין איבנט, שהיה קרב מצוין, אחלה סיום לפיוד אחד, אבל בו בזמן פתח פיוד אחר (אירוסטאר ודראגו יוכלו לנקום בזוחלים עכשיו, או שאולי הזוחלים ירצו לנקום באנדרגראונד דווקא?) והיגיון מובהק שאירוסטאר יעשה את זה בשביל דראגו, אם כי קצת מוזר שג'וני יעשה את זה... אבל סבבה. לא רע, אם הוא פשוט רצה לנצח.
&nbsp
אגב, מהכותרת של הפרק כבר חשבתי על סאמרסלאם 91 אבל רק בסוף הבנתי שתהיה כאן הצעת נישואין. ג'וני עושה מחווה למאצ'ו מן עד הסוף, ואגב, הם התחתנו לפני חודשיים. מלינה מי?
&nbsp
וכמובן, ריקי... נראה שהפיוד שלו מול ג'וני מתחיל.
 
למעלה