שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


קורט אנגל וקונסטבל בארון קורבין יוצאים החוצה. אנגל מקדם את הבכורה של רונדה ראוזי, כי היא כוכבת UFC שבאה לעבוד... אנגל אומר שלסנר הופיע אז היימן עדיין עובד פה ויתראיין אחר כך. רומן ריינס יוצא ואומר שאנגל היה צריך לדעת את זה ברגע שסילק אותו. הוא יורד על קורבין. אנגל אומר שריינס יילחם מול לסנר בסאמרסלאם והוא מקווה שהוא יכסח אותו. קורבין אומר שאנגל לא מקצועי ואומר שהוא לא ברח מלסנר, הוא היה מותש מלנצח את פין באלור, שמש זכה בתואר בניגוד לריינס. קורבין אומר שהוא שומר על אנגל. אנגל קובע קרב בין ריינס וקורבין.
&nbsp
רומן ריינס ניצח את בארון קורבין אחרי סופרמן פאנץ' וספיר. לפני הסיום קורבין ניסה לעזוב אבל פין באלור מנע ממנו. לאחר הקרב באלור נתן לקורבין דרופקיק לפינה וקו דה גרה.
&nbsp
סת' רולינס מתלונן על דרו מקינטייר ודולף זיגלר, וקורט אנגל מציע לו למצוא שותף הלילה.
&nbsp
בובי רוד ניצח את מוג'ו ראולי אחרי גלוריוס DDT.
&nbsp
אליאס מצטלם לסרט דוקומנטרי ויוצא לקהל. הוא מקדם את האלבום שלו ואת הסרט החדש שלו כי הקודם לא יצא טוב. הוא יורד על בובי לאשלי ומסרב לנגן בפני הקהל. לאחר מכן הוא אומר שכדאי שלאשלי לא יתערב. כמובן שלאשלי מתערב ואומר שהסרט יצא אחלה והציג את אליאס שחצן כמו שהוא. אליאס אומר שהוא גונב לו את אור הזרקורים. הוא יורד עליו ולאשלי מזהיר אותו. אליאס תוקף את לאשלי שמחסל אותו.
&nbsp
טיילר בריז מציע להיות השותף של סת' רולינס, אבל רומן ריינס תופס לו את המקום.
&nbsp
רייזר (ע' אקאם) ניצח את טייטוס או'ניל (ע' אפולו קרוז ודיינה ברוק) עם ספיינבאסטר.
&nbsp
קווין אוונס מארח בטוק שואו שלו את ג'ינדר מהאל וסוניל סינג'. אוונס מודה לג'ינדר על שריפא את הכאב שלו. הם ניצחו את ברון סטרומן. אוונס עומד לזכות במזוודה של המאני אין דה בנק ולהפוך לאלוף אוניברסלי. אוונס מציע שג'ינדר יילחם שוב מול סטרומן הלילה. סטרומן לא יוצא והם צוחקים עליו, אבל אז ברון סטרומן הופך את הבמה של התכנית.
&nbsp
ג'ינדר מהאל ניצח את ברון סטרומן בפסילה כשסטרומן הכה את השופט עם המזוודה. ג'ינדר ברח.
&nbsp
קורט אנגל מקבל שיחה מסטפני מקמהן.
&nbsp
רומן ריינס אומר שהוא הפסיד ללסנר הרבה פעמים אבל הוא תמיד מנסה. הפעם הוא חייב לנצח.
&nbsp
קורט אנגל עוצר את רומן ריינס וסת' רולינס כי ריינס לא יכול להתאבק פעמיים לפי פקודת סטפני מקמהן. אם הוא יתאבק, הוא לא יהיה במיין איבנט של סאמרסלאם. רולינס מבין ואומר שהוא יסתדר. ריינס נותן לקורבין מכה בצלעות.
&nbsp
דולף זיגלר ודרו מקינטייר ניצחו את סת' רולינס אחרי סופרקיק של זיגלר, למרות שלא היה האיש החוקי.
&nbsp
ה-B טים נלחמו מול הרבייבל עד שהדיליטרס אוף וורלדס הופיעו ותקפו את הצמדים.
&nbsp
פול היימן מתראיין ואומר שלסנר מסנן אותו. היימן ממש הרוס. רנה יאנג מנסה לשאול אותו אם יש לו רעיון לקליינט חדש, או מי ינצח בסאמרסלאם. היימן אומר שברוק לסנר נורא מפוקס ואין לריינס סיכוי.
&nbsp
הריוט סקוואד ניצחו את סשה בנקס וביילי אחרי רול אפ של לוגן לבנקס עם אחיזה בטייטס. בנוסף רובי ריוט חזרה.
&nbsp
ה-B טים יילחמו מול הדיליטרס אוף וורלדס והרבייבל בקרב משולש על התארים.
&nbsp
אלכסה בליס נכנסת עם אלישיה פוקס והן יורדות קצת על רונדה ראוזי. אלכסה אומרת שלראוזי לא מגיע להילחם מולה בסאמרסלאם וגם אלישיה לא צריכה לסבול אותה.
&nbsp
רונדה ראוזי (ע' נטליה) ניצחה את אלישיה פוקס (ע' אלכסה בליס) אחרי ארמבר.
 
למעלה