לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 8- שורות הזוחלים

Diunim

New member
אתה מדבר על פינדאר?

הוא מת. פינדאר הפסיד לפיניקס ברבע גמר גביע קוואטו, ואז הם הפסידו את תארי השלשות באולטימה לוצ'ה. דאגה הרג אותו בסוף העונה.
 

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 8- שורות הזוחלים

 

Diunim

New member
דיווח


דאגה (ע' קוברה מון) ניצח את PJ בלאק אחרי שבע וחצי דקות עם הכנעת קרוסיפיקס. לאחר מכן קוברה מון קראה לויבורה ודראגו. הם תקפו את PJ ונתנו לויבורה לבצע עליו טומבסטון. לפני כן ג'וני מונדו וטאיה באו להציל את PJ ולהבריח את הזוחלים. ריקי מונדו הגיע באיחור וחטף נגיחה מויבורה. ג'וני כמעט חטף צ'וקסלאם אבל PJ התחיל להרביץ לו עם מקלות קנדו. PJ ומונדו הבריחו את ויבורה, וקוברה מון אמרה ששבט הזוחלים בעתיד של ג'וני מונדו, ועליו לקבל את זה. ג'וני קרא לה "מדוזה" והזהיר שלא תאבן את הקהל. הוא אמר שאם קוברה רוצה אותו, שתנסה לקחת אותו. קוברה מון אמרה שבשבוע הבא יהיה קרב רביעיות, וכשהם ינצחו, ג'וני יישבע לה אמונים וישתחווה לה לשארית חייו. ג'וני שאל מה יקרה אם הם ינצחו. קוברה אמרה שמלכת שבט הזוחלים יכולה להגשים משאלות. אבל הם לא יפסידו. המשאלה שלה תתגשם. ג'וני הסכים. ג'וני אומר שהוא יזכה במשאלה, והחבר'ה שלה יזכו בטיול במחלקה ראשונה לסלאם טאון. קוברה אמרה שבשבוע הבא ג'וני יהיה שלה.
&nbsp
סגמנט מצולם: דה מאק נמצא מאחורי הקלעים ונתקל בקתרינה. הוא אומר שצריך לשים עליה פעמון. קתרינה אומרת שיש לה חדשות רעות ומאק שואל אם יותר ממה שמיל עשה לו לפני שבוע. קתרינה אומרת שמאק פגע במיל והוא לא סולח וירדוף אחריו. מאק אומר שהוא מפחד ממנו, אבל שכדאי שיסתלק אחרת הוא יחסל אותו. קתרינה אומרת שהמוות מתקרב. בן הדוד של מאק ידע את זה. מאק מוצא את הגולגולת של ביג ריק (איזיקיאל ג'קסון), עם רטייה וסיגר, בלוקר שלו.
&nbsp
אל דראגון אצטקה ג'וניור נמצא בזירה. הוא אומר שבשבוע שעבר היה הקרב הכי קשה בקריירה שלו. בסופו של דבר הוא זכה בתואר גיפט אוף דה גודס. החגורה הזאת מבטיחה לו קרב מול האלוף והוא עומד לזכות בתואר. זה יפגע באבותיו ובמסכה אם הוא לא יזכה בתואר. השבט שלו, שבט הנשרים, היה השבט הכי אגדי. הוא רוצה שהשם שלו יהיה באותה רמה. ועד אז הוא יגן על התואר מול כל אחד. הוא לא יוותר על קרב. הוא יפסיד את החגורה רק כדי לקבל קרב על אליפות לוצ'ה אנדרגראונד, וזה יקרה באולטימה לוצ'ה 4.
&nbsp
אליפות השלשות: דה מאק, סאן אוף האבוק וקילשוט ניצחו את שבט הארנב (פול לונדון, סאלטאדור ומאלה סווארטה) אחרי שבע וחצי דקות כשקילשוט הצמיד את מאלה סווארטה אחרי פרוג ספלאש של מאק.
&nbsp
קייג' נמצא בזירה ואומר שכשאנטוניו קוואטו ביקש ממנו לבחור שותף הלילה, הוא היה חייב לבחור שותף רצחני. הוא בחר בקינג קווארנו. פנטגון יצא ואמר שהוא רוצה להזכיר לקווארנו שהוא במקדש שלו. והוא לא צריך אף אחד. הוא יכול להילחם מולם לבד. הלילה, המקדש הקדוש שלו יראה איך הוא ישבור את שניהם. כי הוא פנטגון דארק, סארו מאדו!
&nbsp
קייג' וקינג קווארנו ניצחו את פנטגון דארק אחרי חמש וחצי דקות, עם ת'ריל אוף דה קיל ודריל קלואו. לאחר הקרב, קייג' הוציא כיסאות, שם את פנטגון על אחד וביצע קונצ'יירטו. לאחר מכן הוא ביצע עוד אחד והרים את החגורה.
&nbsp
סגמנט מצולם: ניתן לראות מדבר, ובאר. ג'וני וטאיה נמצאים מעל באר ומדברים על זה שכאן זה המקום. ג'וני משלשל חבל לבאר והם יורדים. הם מגיעים למאורה של הנחשים ועומדים לחתוך את ראש הנחש. הם רואים את דראגו כבול לקיר. ויבורה רואה אותם ונותן לטאיה סופרקיק. ג'וני נלחם מולו אבל ויבורה נוגח בו. ויבורה חונק אותו אבל טאיה לוקחת אלה ומרביצה ליבורה. טאיה שולפת חרב ומחליטה לקצץ את ראש הנחש כדי לא לאבד את ג'וני לשבט הזוחלים. היא חותכת לויבורה את הראש. הם הולכים. ג'וני אומר לדראגו לא להגיד שהיו. דראגו שואג שאגה.
 

Diunim

New member
דעות

עוד פרק טוב.
&nbsp
דאגה ו-PJ נתנו קרב ממש נחמד, נורא נהניתי, ואני מתלהב מהקרב בשבוע הבא.
&nbsp
מעניין הפיוד בין מאק ומיל, לא ידעתי שריק היה בן הדוד של מאק...
&nbsp
הייתי בטוח שהארנבים יזכו, אבל כנראה שעוד ממשיכים לבשל על אש קטנה את ההיל טרן של קילשוט. לא נורא, היה אחלה ספוטפסט.
&nbsp
אצטקה באולטימה לוצ'ה? משום מה פנטגון-אצטקה לא נראה לי כזה מדהים...
&nbsp
הגיוני שפנטגון ילחם לבד, אבל הניצחון של קייג' בוצע בצורה נהדרת.
&nbsp
סגמנט מגניב בסוף, עכשיו השאלה מה יקרה בשבוע הבא (אני מהמר שריקי לא יבוא...) בקרב מול הזוחלים.
 
למעלה