שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


כל הרוסטר על הבמה, מר מקמהן יוצא החוצה יחד עם טריפל אייץ' וסטפני מקמהן. סטפני אומרת שזאת הכרזה היסטורית. טריפל אייץ' אומר שכל מתאבק כאן רוצה לבדר את כולם ועושה את מה שרואים בתכניות. רק בגללם הכול אפשרי. כשאתה נכנס לזירה אתה סומך על היריב שלך, וזה החיבור שנוצר. טריפל אייץ' מבקש מהנשים לצאת. הוא אומר שהגברים תומכים בהם וכולם מכבדים אותם, וטריפל אייץ' עצמו בכה כשראה אותן גונבות את ההצגה. סטפני אומרת שהרגעים קרו בגללן. קרבות של חצי דקה הפכו למיין איבנטים ודיוות הפכו לסופרסטאריות. ועכשיו, יש עוד משהו. ב-28 באוקטובר, מעל חמישים נשים מכל הזמנים ישתתפו באירוע "אבולושן" שיהיה אירוע לנשים בלבד. הנשים חוגגות. מתברר שאליפויות הנשים של RAW וסמאקדאון וגם אליפות הנשים של NXT יוגנו שם, וגם יהיה שם הגמר של טורניר מיי יאנג קלאסיק.
&nbsp
ה-B טים מתלהבים מהאירוע ואומרים שהם חיים את החלום. קורטיס אקסל מודה לבו דאלאס על זה. B אומר "אחים". דאלאס אומר שקורטיס זה "האח שמעולם לא היה לו"... הם עוזבים, ואז צריכים לחזור לקחת את החגורות. אליאס ניסה לנגן בזירה אבל נקטע בכניסה של מאט הארדי.
&nbsp
אליפות הזוגות: ה-B טים ניצחו את דיליטרס אוף וורלדס אחרי רול אפ של אקסל למאט אחרי שבריי התנגש בו. לאחר הקרב בו חטף טוויסט אוף פייט ואקסל חטף סיסטר אביגיל.
&nbsp
פין באלור מדבר עם צ'אד גייבל ואז מתברר שמעבירים את הדברים שלו לחדר אחר- כך ציווה קונסטבל קורבין. החדר הזה הוא מגרש משחקים. קורבין יורד על באלור שיורד עליו בחזרה.
&nbsp
ביילי וסשה בנקס אומרות שהן שוב חברות, בעיקר בגלל אבולושן. ביילי אומרת שהן ישתלטו על העולם.
&nbsp
סשה בנקס וביילי ניצחו שתי ג'ובריות עם בנק סטייטמנט. לאחר הקרב הן התחבקו.
&nbsp
אליאס שוב ניסה לנגן, אבל ברון סטרומן קטע אותו. סטרומן מברך את הנשים ואת אלכסה בליס על האירוע. בנוסף, הוא אומר שכולם מדברים על בובי לאשלי ורומן ריינס, אבל זה לא משנה אם זה הם או ברוק לסנר כי יש לו את המזוודה. קווין אוונס יוצא ואומר שהוא לא יכול להתעלם ממה שהוא עשה לו. הבן שלו חשב יהיה טוב להיות בצוות עם סטרומן, וסטרומן ריסק לו את החלום. אוונס ינקום בו. סטרומן אומר לו לנסות, אבל אוונס אומר שהוא ניצח כבר. קונסטבל קורבין יוצא ואומר שסטפני הסמיכה אותו לטפל במצב. טכנית סטרומן עשה משהו חוקי, אבל לא מוסרי. קורבין מנסה לסייע לכוכבים לצמוח בתפקידו (פרט לפין באלור שלא יכול לצמוח), והוא מצא את מי שיכול לעזור לסטרומן. ג'ינדר מהאל וסוניל סינג' יוצאים. ג'ינדר מנסה להרגיע את סטרומן עם מנטרה, אבל המנטרה של סטרומן היא "Get These Hands". ג'ינדר חוטף ביג בוט וסינג' חוטף פאוורסלאם בריצה.
&nbsp
מיקי ג'יימס (ע' אלכסה בליס) ניצחה את נטליה עם מיק קיק והתערבות מאלכסה. רונדה ראוזי תבוא בשבוע הבא.
&nbsp
רומן ריינס מתראיין ואומר שהלילה הוא ינצח את בובי לאשלי, ואז ילך לסאמרסלאם ויזכה בתואר.
&nbsp
אליאס שוב מנסה לנגן, הפעם אות'ורס אוף פיין קוטעים אותו ודורשים מתחרים חדשים. טייטוס וורלדווייד יוצאים ואומרים שהם צריכים ללמוד הרבה. AOP יורדים על הנפילה של טייטוס. טייטוס אומר שחשוב ללמוד גם לקום. טייטוס ואפולו תוקפים אותם.
&nbsp
קורט אנגל מדבר עם סטפני מקמהן וקונסטבל קורבין בא עם אוונס. אוונס מבקש עוד קרב מול סטרומן, אבל על המזוודה. סטפני מסכימה.
&nbsp
מוג'ו ראולי ניצח את טיילר בריז אחרי אלבמה סלאם. במהלך הקרב בובי רוד נתן פרומו עליו.
&nbsp
דולף זיגלר ודרו מקינטייר אומרים שישתלטו על RAW. רולינס ניסה לעצור אותם וחטף, ומקינטייר עומד לנקום בבאלור שעלה לו בכניסה לקרב על האליפות. אליאס שוב ניסה לנגן אבל המוזיקה של פין קטעה אותו...
&nbsp
פין באלור ניצח את דרו מקינטייר (ע' דולף זיגלר) בפסילה אחרי שזיגלר גרם לו ליפול על החבלים. סת' רולינס בא להציל אותו. קורט אנגל הפך את זה לקרב זוגות.
&nbsp
פין באלור וסת' רולינס ניצחו את דולף זיגלר ודרו מקינטייר אחרי קורב סטומפ לזיגלר.
&nbsp
בובי לאשלי אומר שהוא חזר בשביל הקרבות הגדולים וריינס כבר הפסיד ללסנר. לאשלי מוכן לסנר.
&nbsp
אמבר מון ניצחה את ליב מורגן אחרי אקליפס.
&nbsp
סת' רולינס קיבל קרבחוזר מול דולף זיגלר בסאמרסלאם.
&nbsp
אליאס שוב ניסה לנגן, אבל קורט אנגל יצא כדי לברך אותו על האלבום החדש. אליאס יורד על סינסינטי, ואז הכניסה של לאשלי קוטעת אותו.
&nbsp
בשבוע הבא- חזרתה של רונדה ראוזי, חזרתו של ברוק לסנר, סת' רולינס מול דרו מקינטייר ופין באלור מול קונסטבל קורבין.
&nbsp
המנצח יילחם מול ברוק לסנר: רומן ריינס ניצח את בובי לאשלי אחרי ספיר. לאחר הקרב הם לחצו ידיים.
 

Turkisher

New member
ובכן

תוכנית שמתחילה עם וינס בזירה ומסתיימת עם רומן ריינס מנצח ומקבל עוד קרב אליפות. זהו. נשברתי. לא רואה יותר את החרא הזה.
 
למעלה