לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 6- לשבור את המכונה

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 6- לשבור את המכונה

 

Diunim

New member
דיווח


קרב על מדליון אצטקי: דזמונד אקס ניצח את פול לונדון (ע' מאלאס סוורטה וסאלטאדור) לבוש בשחור אחרי ארבע דקות עם ויקטורי רול.
&nbsp
מחזיקי מדליונים: אל דראגון אצטקה ג'וניור, קינג קווארנו, איבליס, דה מאק, סאן אוף האבוק, מיל מווארטס, זדמונד אקס.
&nbsp
אנטוניו קוואטו יוצא עם אליפות גיפט אוף דה גודס. הוא מברך את דזמונד על הכניסה לקרב על האליפות בשבוע הבא. הוא אומר שבמשך ארבעים שנה הוא לא זוכר כל כך הרבה מיין איבנטרים באותה זירה, ובשבוע הבא יהיה נהדר. הוא מבקש מהלוחמים לשים את המדליון בחגורה. המתאבקים יוצאים ומכניסים את המדליונים. אנטוניו אומר שעכשיו יהיה כיף. לחלק, שבע זה מספר מזל. אבל הוא חושב שזה מספר בלי מזל. בשבוע הבא, רק שישה ילחמו על התואר. מי לא ישתתף? תלוי בהם. כי עכשיו יהיה באטל רויאל! המנצח יבחר את מי הוא מוציא מהקרב.
&nbsp
באטל רויאל, המנצח בוחר מי יוצא מהקרב:
&nbsp
מיל מווארטס הדיח את קינג קווארנו תוך חצי דקה.
&nbsp
מיל מווארטס הדיח את איבליס כמה שניות מאוחר יותר.
&nbsp
אחרי עוד כמה שניות, מיל זרק גם את דזמונד.
&nbsp
אל דראגון אצטקה ג'וניור הודח אחרי דקה בידי מיל מווארטס, אבל האבוק ומאק הדיחו את מווארטס אחר כך.
&nbsp
סאן אוף האבוק החליט להדיח את עצמו אחרי דקה וחצי של קרב, כשקפץ אל מחוץ לזירה, אל שאר המתאבקים.
&nbsp
קוואטו שאל את מאק את מי בא לו להוציא מהקרב. מאק אומר שהוא רוצה להגיד שהוא לא מפחד מאף אחד, אבל האמת היא שמיל מווארטס מפחיד אותו. מאק מוציא את מיל מהקרב. מיל מתעצבן ותוקף את שאר המשתתפים.
&nbsp
ויבורה (ע' קוברה מון) ניצח את ג'וני מונדו (ע' טאיה) אחרי תשע דקות כשתפס את ג'וני ונתן לו צ'וקסלאם מהחבלים. במהלך הקרב טאיה וקוברה מון התקוטטו, ו-PJ בלאק אף תקף את ויבורה עם כיסא (מה שלא סיים את הקרב), עד שדאגה ודראגו הבריחו אותו ואת טאיה. בנוסף גם ריקי מונדו בא לעזור אבל חטף מויבורה. לאחר הקרב PJ בלאק הרביץ לויבורה עם כיסא וטאיה החטיפה עם כיסא לקוברה. דאגה, דראגו, וריקי באו להתקוטט.
&nbsp
אקס או לישוס מתאמן וג'ק אוונס מעוצבן כי הוא ניצח אותו. הוא רואה את ריקי עם הבובה שלו וריקי אומר שחבל שהוא לא היה בברול. ג'ק אומר שלג'וני לא אכפת אז שיעזוב אותו. הבובה אומרת לריקי שהיא לא אוהבת אותו ואולי כדאי לפגוע בו כמו שפגע באנחליקו. ריקי אומר שג'וני יכעס. הבובה שואלת מי אחראי לחיים שלו.
&nbsp
אליפות לוצ'ה אנדרגראונד: פנטגון דארק ניצח את קייג' אחרי שבע דקות עם פאקג' פיילדרייבר. לאחר הקרב, פנטגון הרביץ לקייג' עם החגורה וניסה לשבור לו את היד, אבל קייג' יצא מזה והנחית אותו על החגורה. קייג' לקח את המיקרופון ואמר שאי אפשר לשבור לו את הזרוע כי הוא מכונה.
 

Diunim

New member
מחלק לשניים

קרבות- טובים. בוקינג- קצת מוזר.
&nbsp
קרב המדליון היה נחמד, אבל זה בדיוק הזמן ללכת על פול לונדון. מי זה הדזמונד הזה? מה הוא מעניין אותי? לא מכיר אותו.
&nbsp
הבאטל רויאל רעיון טוב, היה קצר כדי להכין אותנו. לא משנה אם מאק מנצח וזה הגיוני להוציא את מיל, אבל לפני שבוע הבחור ניצח במיין איבנט ועכשיו הוא יצא בלי כלום (בניגוד לקייג' שהפסיד לו). אז אתם יודעים, מן הסתם צריך לעשות משהו בנוגע לזה, ולתת לו להתערב בקרב בשבוע הבא (ומה עם קילשוט?).
&nbsp
הזוחלים-אנדרגראונד נהדר, ויבורה מדהים, חולה על מה שהולך שם.
&nbsp
אוונס וריקי- מעניין.
&nbsp
המיין איבנט בסדר, אבל אם ממשיכים בפיוד, למה לתת לפנטגון לנצח נקי? לא מבין את זה. שהיו מסיימים בפסילה ואז פנטגון לא היה מצליח לשבור לו את הזרוע. זה הגיוני שפנטגון ימשיך לרדוף אחרי מי שהוא לא שבר לו את הזרוע, אבל לא הגיוני מבחינתי שקייג' מפסיד ואז עוד יקבל קרב על התואר.
 

villain club

New member
דעתי על הפרק ותיאוריות על דברים שיכולים לקרות בהמשך

תוכנית סבבה,היו חסרים קטעי באקסטייג' והיה רק קטע באקסטייג' אחד(גם בפרק הקודם זה היה ככה).
דזמונד X מתאים ללוצ'ה אנדגראונד(הוא גם באימפקט רסלינג ושם קוראים לו דזמונד אקסבייר,עד תחילת השנה הוא היה שם אלוף ה-X DIVISION,לוצ'ה אמרו שהוא מדייטון אוהיו והוא באמת משם),בכללי הוא עושה פליפי שיט,הוא למרות שגודל שלו הוא נראה כמו מישהו שיכול לכסח לי את הצורה,יש לו קול פאקטור,אבל מעבר לזה אין לו כלום,אני מקווה שלוצ'ה אנדגראונד יתנו לו דמות ואישיות,החברה הזאת מיועדת להוציא את המיטב ממתאבקים מהסוג הזה,הי פליירים סבבה\טובים מאוד שאין להם דמות ואישיות.
אני מאמין שלונדון ייענש בעקבות ההפסד,אני לא אופתע אם "הארנב הלבן" יגיד לו להרוג את סאלטאדור ומאלאסוארטה,יכול להיות שלונדון לבש שחור בגלל שהוא באבל מזה שהם גורשו מהשבט שלהם(או בגלל שהוא נאלץ לרצוח את מאסקאריטה סגרדה) או בגלל שהוא נהיה אפל יותר,הוא לא צעיר והוא מתאבק הרבה מאוד שנים ככה שהוא לא הבחור הראשון שהם צריכים לדחוף וגם לא בתו האלוף מהשני שלהם אבל הם עדיין משתמשים בו טוב אז זה סבבה.

כמו בשבוע שעבר,אנטוניו יוצא מניאק שמאלץ לגרום למנצחים(בשני המקרים זה יצא המאק שבתור צופה אני מבין למה הוא קיבל את ההחלטות שהוא קיבל),טוויסט מעניין אבל באטל רויאל זאת חרא של סטיפולציה,הבאטל רויאל היה מהיר מדי.
מוארטס בכלל לא מתייחס לזה שקוארנו גנב לו את הכפפה אחרי שהוא זכה בה באולטימה לוצ'ה 3,ציפית שהוא ירצה נקמה כי זה מתאים למיל וקאטרינה שובה עזבה אותו אחרי שבחרו להדיח אותו מהקרב על אליפות ה-GOTG,פינקס משעמם אותי כדמות ככה שאולי זה שהוא בארון קבורה הוא ייצא משם שונה,אני לא אהיה מופתע אם קריין יחזור לנקום באיבליס,הכינוי שלו הוא הדת' מאשין.

זה שסאן אוף האבוק יצא בגלל שהמאק בחר לא להצמיד אותו בשבוע שעבר היה מעולה,ככה בונים סטוריליין(מעניים אם SOH היה בוחר להדיח את איבליס או היא אותו),אני מאמין שבשבוע הבא קילשוט יעלה להם בקרב(לסאן אוף האבוק,לגבי המאק אני לא בטוח אם קלישלוט או מוארטס יעלו לו בקרב או שמוארטס יתקוף אותו לפני הקרב) כי יש מצב שהוא יתתוף את המאק לפני הקרב או שהוא יעלה לו בקרב,יש מצב שקישלוט ידפוק אותם ושהוא יעשה היל טרן(כי הוא בבנייה להיל טרן),כנראה שהם יפסידו את אליפות הטריוס בהגנה ההבאה שלהם על האליפות.
המאק שוב בוחר בחירה נכונה(שגם עליה יהיה לו מחיר מעבר לרגשות אשם וייסורי מצפון),הפעם הוא דווקא לקח תא זה בקלות והוא נראה יותר שלם עם ההחלטה שלו.
גנבו לו את הכפפה,החליטו להוציא אותו מהקרב המשובע על אליפות ה-GOTG,קאטרינה עושה טיזינגים לזה שהיא תעזוב אותו,הוא לא בתמונת האליפות הראשית,אין לי מושג מה יהיה איתו,אולי היא תגיד לו לתקוף את קוארנו בגלל שהוא גנב לו את הכפפה באולטימה לוצ'ה 3(אם כל הכבוד ההדחה הזאת בבאטאל רויאל ממש לא צריכה להיות הפייאוף ליריבות ביניהם שמשום מה לא מתייחסים אליה כל כך מתחילת העונה,לפחות קוארנו אמר לקאטרינה שניסתה לקחת את הכפפה ממנו שהוא נתן את הכפפה למקום בטוח) או שמוארטס ידפוק אותו בקרב אליפות,מצד שני הוא גם חם על המאק שבחר להדיח אותו מהקרב אליפות,אבל למאק יש גם עניינים עם קילשוט(עושה רושם שהמאק ו-SOH באותו ראש).
אני חושב שאל דרגון אצטקה ג'וניור ייקח את אליפות ה-GOTG כי אין לו שום יריבם באופק,אם זאת הוא צעיר שאיו לו מספיק ניסיון ובגלל זה הוא יכול לעשות טעויות ולהפסיד את הקרב,אם הוא לא יזכה קוארנו יזכה.
לגבי האחרים הסברתי למה הם לא יזכו,דזמונד X לא יזכה כי הוא רק חדש בטמפל,יחסית למישהו חדש כבר בהופעה השנייה לקבל קרב מרובה משתתפים(זה פחות ערך שזה ורבה משתתפים אבל זה מספר מצומצם של משתתפים ככה שזה לא רע בכלל).
ויבורה-מונדו היה אחלה קרב,ככה עושים אובר בוקינג,טוב מאוד שוביורה ניצח כי אם הוא היה מפסיד כבר לא היה אפ]שר לקחת את שבט הנחש ברצינות(כי הם הפסידו בקרבות שהיו להם נגד WWU,,זה יימשך,אני אוהב את זה שאין פייסי והילים ברורים,ויבורה דווקא הרגיש לי הפייס בכל הסיפור הזה אחרי כל ההתערבוית ועמדו לתקוף אותו עם כיסא שהיו לו עוד אחד כזה על הראש,החלטה מוציינת דראגו בחר להציל אותו(דראגו לא בשבט הנחש מרצונו).
אני מקווה מאוד שהם גם יקבלו עימותיים בבאקסטייג' ויותר קטעי באקסטייג' כי זה פיוד שדורש את זה,בטח עוד שבועיים שלשוה יהיה ביניהם קרב הדחות וכולם.
סוף סוף פיוד מקורי בלי פייס והיל מובהקים.

ג'ק אבנס היה חסר לי אבל מתאים לו להיות הפחדן שלא אכפת לו מאחרים ובניגוד למונדו זאת לא הבעיה שלו(כי זה התחיל בגלל שמונדו הצמיד את דאגה באצטק וורפר),לצערי ממה ששמעתי הוא לא ימשיך בעונה 4,חבל מאוד וזה מבאס.
הקטע שהוא רואה את הגבר שנראה ומתלבש כמו אישה היה הזוי שהוט רקד ואבנס אומר שהוא הובך על ידו ושזה לא יעבור לו לסדר הים(ריקי והבובה שלו היה לידו כל הזמן בזמן שהוא עקב אחרי הגבר הנשי) ואבנס אמר לריקי להתעסק בעניינים שלו וג'וני אישר לו לא להיות מעורב נגד הנחשים(קשה לי להאמין שג'וני לא יתחשבן איתו על זה), והבובה המליצה לריקי לעשות לאבנס את מה שהוא עשה לאנהליקו(שגם הוא עזב את LU,מחוץ ללוצ'ה יש לו טאג טים עם ג'ק אבנס,בטח ריקי הרג את אנהליקו),וריקי אמר ג'וני יכעס עליו(אני בספק כי אבנס לא היה אפקטיבי ושימושי עבורו כי ברגע האמת,בשעת המלחמה הוא לא היה לצידו ולצד ה-WWU),אהבתי שהבובה שהיא אמרה לו מי שולט עלייך,אתה או ג'וני.
דרך אגב באמת יש במקסיקו מקום שנקרא אי הבובות המתות.

הקרב על אליפות ה-LU היה צריך להיות יותר ארוך,זה קרב אליפות,הוא צריך להיות יותר ארוך ולא כזה קצר,הייתה לי תחושה שזה לא יהיה הקרב אליפות היחידי ביניהם אבל קייג' לא היה צריך להפסיד נקי,הקרב היה צריל להסתיים בפסילה,קייג' ניסה לתקוף את פנטאגון אחרי הקרב אבל פנטאגון תקף אותו והוא עמד לשבור לו את היד,קייג' התחמק והוא השלט עליו הוא הרים את החגורת אליפות,הפיוד ביניהם ממשיך,בטח הקרב הבא שלהם יהיה ללא חוקים שגם בוא פנטאגון ינצח,זה סבבה שפנטאגון לאוף לוחם אבל תפתחו לו את הדמות ושיסבירו יותר לעומק למה ואמפירו עזר לו להיות אלוף כי בכלל לא מתייחסים לזה.
קייג' ברצף הפסדים מאז אולטימה לוצ'ה 3,הוא הפסיד את הכפפה שהייתה לו שלפני זה נגנבה ממנו,הוא הפסיד בקרב על המדליון שיכל לתת לו את הזכות להשתתף בקרב משובע על אליפות ה-GOTG(שבמידה והוא יזכה בה הוא יוכל לוותר עליה כדי לקבל קרב על אליפות ה-LU,למרבה האירונה הוא כנראה יזכה באליפות ה -X DIVISION בSlamversery של אימפקט רסלינג ששם הוא יוותר עליה בשלב מסויים בשבלי לקבל קרב על האליפות הראשית),הוא הפסיד את הקרב אליפות ראשית בפרק הזה והוא בטח יפסיד בקרב אליפות הבא שלו,מה יהיה איתו?מה כבר נשאר לו לעשות בטמפל?את כל מה שהוא ניסה להשיג הוא לא הצליח(הוא היה אלוף GOTG פעם אחת והוא מייד ויתר עליה בשביל לקבל קרב אליפות ושבוע אחרי זה הוא הפסיד למטאנזה,זה היה בעונה 2 או בעונה 3), אולי הוא יבין שלהיות מכונה זה לא עובד לו,שכדי להשיג את מה שאתה רוצה אתה צריך להשתמש במוח ולא בכוח.
את האמת שחשחבי שבגלל שהקרב על ה-GOTG יהיה משושה שקייג' פשוט ייכנס אליו,אולי מואטרס שיתקוף את המאק יעשה את זה,אולי קילשוט שבגלל המאק הוא לא העפיל לקרב הזה יתפוס את מקומו בקרב,אולי קאטרינה תגיד למוארטס לתקוף את קוארנו ולמנוע ממנו להשתתף בקרב(או לגרום לו להפסיד בקרב בגלל שהוא גנב לו את הכפפה באולטימה לוצ'ה 3)
תכלס זה לא הגיוני שהוא יקבל קרב אליפות אחרי שהוא הפסיד בקרב על המדליון(למרות שזה בגלל הסחת דעת מהאלוף עצמו שאותו קייג' תקף שבועיים לפני זה) אבל הדגש של האלוף פנטאגון זה שיש לו אפס פחד,תכלס אנטוניו צדק במה שהוא אמר לפני שבועיים תקיפה על האלוף לא מקנה לך קרב אליפות ולאלוף אין זכות לקבוע לעצמו מול מי הוא יילחם(אלא אם כן הוא צריך לבחור או שהוא הרוויח את זכות לבחור מי יהיה היריב שלו),אין לי מושג מה יהיה עם קייג' אחרי הוא שוב יפסיד בקרב אליפות ומי יהיה הקונטנדר הבא על האליפות של פנטאגון,מפתיע אותי שקייג' כבר לא אובססיבי לכפפהבנגידו לאליפות הLU זה כח ומשהו שהוא החזיק בו ושהוא חווה אותו ככה שזה יכול לגרום לו לרצות את זה עוד יותר.
הם בשפיור,הם צריכים לעשות יותר מסגמטים בבאקסטייג' ולתת לקרבות על אליפות ה-LU יותר זמן,כתבתי מגילה וגם אתה השקעת בתגובה אחי,בוא נזרים פה דיון על LU שרצוי שידונו עליהם כמה שיותר.
 

villain club

New member
משהו ששחכתי להוסיף

אולי אנטוניו גרם לאחרים להוציא משתתף מהקרב כדי לגרום לו להיראות פחות רע ופחות אחד שמקפח ועושה הנחות לבנו מנטאנזה(וגם על הדרך לגרום לאחרים להסתכסך ביניהם),אולי הוא עשה את זה בשביל להכניס את מטאנזה לקרב על אליפות ה-GOTG,מטאנזה הוא אל,תהיה לו הזדמנות להקריב כמה קורבנות במכה וגם לזכות באליפות מתנת האלים שהוא אל בעצמו,אנטוניו הוא מניאק מתוחכם,לא פלא שגם דריו היה כזה כי הוא ירש את זה מאבא שלו.
 

Diunim

New member
אני מסכים איתך

קייג' מבחינתי עדיף אגב על פנטגון.
&nbsp
אני אוהב את פנטגון, אבל חולה על קייג', ולא היה צריך לג'בר אותו ככה.
&nbsp
דזמונד לא מוכר לי, אני מעריץ את פול לונדון מאז שבא ל-WWE... חושב שצריך לתת לו פוש. אבל כן, כנראה הוא יהרוג את החבר'ה.
&nbsp
והזוחלים מהממים, ויבורה מגניב.
 

villain club

New member
בקשר למה שכתבת

קייג' סבבה אבל אין לו דמות עמוקה,אני פחות מתחבר לבאדאסים שרק באים לכסח אני מחפש יותר עומק מזה,פנטאגון עבר יותר כדמות מאשר קייג' אבל לא מפגישים אותו עם המאסטר הזה של ואמפירו(פנטאגון תקף את ואמפירו באולטימה לוצ'ה 2) והוא מרגיש מצועצע ולא באדאס וסטיפי כמו העונות הקודמות.
דזמונד X עושה פליפי שיט,הוא קול אבל אין לו כלום חוץ מזה,נקווה שלוצ'ה יעשו אותו מעניין.
את דאגה אני לא אוהב והוא לא מעניין אותי,השאר סבבה, מונדו אימן את ויבורה בזמן הפגרה והם חברים טובים במציאות.

אנטוניו ייצר על הדרך גם סכסוך בין משתתפי ה-GOTG ויש מצב שהוא עשה את זה כדי להכניס את מטאנזה לקרב.
 
למעלה