לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 5- סקריפיסיו

Diunim

New member
דיווח


קורטז קסטרו בזירה ואנטוניו קוואטו יוצא החוצה. הוא מבין שקסטרו זה לא שמו האמיתי. המקורות שלו אומרים שהוא שוטר. טוב שהוא פה, כי הוא רוצה לדווח על מוות... טוב, לא ממש רצח, הקרבה לאלים. אנטוניו מציג את מטנזה.
&nbsp
"המפלצת" מטנזה קוואטו ניצח את קורטז קסטרו אחרי חמש עשרה שניות עם זעם האלים. לאחר הקרב, מטנזה עמד על החותם ופרש את ידיו, מה שהעלים את קסטרו.
&nbsp
קרב על מדליון אצטקי: איבליס ניצחה את ג'ואי ראיין אחרי חמש וחצי דקות עם סאנסט פליפ פאוורבומב.
&nbsp
לפני הקרב הבא, אנטוניו קוואטו החליט שלקרב המשולש חסר משהו. שלושה אלופים נלחמים על מדליון אחד זה גדול, אבל כפרומוטר הוא תמיד שואל את עצמו אם זה יכול להיות גדול יותר. ואז זה הבזיק במוחו. חסר... עוד מדליון! קרב על שני מדליונים. רק מי שהוצמד או נכנע לא יזכה במדליון.
&nbsp
קרב על שני מדליונים אצטקיים: דה מאק ניצח את קילשוט וסאן אוף האבוק אחרי תשע דקות וחצי עם סטאנר לקילשוט אחרי שזה נתן להאבוק קילסטומפ. לאחר הקרב, קילשוט התעצבן וזרק את המדליון של האבוק. הוא עזב לבד.
&nbsp
קרב על מדליון אצטקי: מיל מווארטס (ע' קתרינה לבושה באדום) ניצח את קייג' אחרי שבע וחצי דקות, כשפנטגון דארק שהתחזה למעריץ בקהל הכה את קייג' עם כיסא, מה שנתן למיל לתת לו ריפר'ס טריידנט ופלאטליינר. במהלך הקרב מיל וקייג' עילפו את כל שלושת השופטים בארגון: הראשון בטעות, והשניים האחרים אחרי שהם איחרו לרוץ לזירה ולספור להם הצמדה. לאחר הקרב, קתרינה סירבה לבצע את ליקוק המוות. פנטגון אמר לקייג' לא להיות עצוב בגלל שלא זכה במדליון. כי בשבוע הבא, שניהם יילחמו על אליפות לוצ'ה אנדרגראונד. אבל בדיוק כמו באצטק וורפר, הוא יצא אלוף. וקייג', ייצא עם הזרוע שלו שבורה לחתיכות קטנות. כי הוא פנטגון דארק, סארו מאדו.
&nbsp
מחזיקי מדליונים: אל דראגון אצטקה ג'וניור, קינג קווארנו, איבליס, דה מאק, סאן אוף האבוק, מיל מווארטס.
&nbsp
סגמנט מצולם: שבט הארנב נמצאים בבית של הארנב הלבן. מאסקאריטה סאגראדה בא, ואומר שהארנב הלבן יראה אותם עכשיו. הם הולכים ומתברר שהארנב חיכה להם. רואים שם אדם, מדובר בקילר קרוס.קרוס מבקש מהם להרוג את מי שהביא אותם אליו. הם מבקשים ממנו הדרכה. הוא שואל אותם מה הם יציעו לו. קרוס מבקש מהם להרוג את מי שהביא אותם אליו. הוא נותן להם את מוט העץ, והזמן חמקמק. לונדון הורג את מאסקאריטה עם המוט והדם משפריץ עליו. קרוס צוחק ואומר שזה בידר אותו. אבל עכשיו הם יראו עד כמה רחוק הם מוכנים ללכת. מידג'ט נוסף צוחק מהעצים.
 

Diunim

New member
כרגיל

פרק מעולה לגמרי. פחות סגמנטים מצולמים, ועדיין טוב.
&nbsp
מטנזה ממשיך להקריב את המשקל המת. השאלה היא מתי זה יהפוך למשהו אחר.
&nbsp
איבליס מול ג'ואי היה מצחיק, אני נשבע לכם שזה מדורג אצלי שישה כוכבים. זה כמו שלושה קרבות של שני כוכבים.
&nbsp
הקרב המשולש נהדר, באמת מדהים. חשבתי לעצמי שזה יהיה ממש טוב אם למנצח תהיה בחירה והוא יצטרך לבחור את מי להצמיד, שמחתי מאוד שזה קרה בסוף. עכשיו רק צריך להוריד מהם את התארים כי אין סיבה שהם יהיו אצלם.
&nbsp
המיין איבנט, כרגיל, נהדר (פחות טוב מהמשולש אבל!). ההתערבות של פנטגון הייתה בלתי צפויה. קתרינה השתנתה... מעניין מה זה אומר על מליסה.
&nbsp
הארנב הלבן מפחיד.
 

villain club

New member
דעות

מעניין אם ואלדז תקבל עדכון על זה שהקריבו את קורטז לאלים,יש גם סוכני FBI שעובדים במסדר(ואלדז נגדם,הארגון שרוצה להביא את האלים לכדור הארץ,הארגון הסוכן דלאגראדו ודריו שנרצחו היו בו,גם אנטוניו קואטו וגם הסוכן ווינטר נמצאים בו).
אני מקווה ששיהיה יריב ראוי למטאנזה,אני מרגיש שהסקוואשים שלו וההקרבה של האלים קרובה למצא את עצמה.

אני לא מופתע שאיבליס ניצחה,אני לא אופתע אם קריין יחזור מהמתים כדי לדפוק אותה בקרב אליפות על ה-GOTG.

אנטוניו יצא מניאק,סוף סוף קרב שקיבל זמן,היה צפוי שיקלשוט יהיה זה שיוצמד,זה מרגיש לי כבר מתחילת העונה שהוא בבנייה להיל טרן,המאק בחר להצמיד את קילשוט כי קילשוט הצמיד אותו בהפתעה באצטק וורפר על האליפות,הוא בטח ידפוק את המאק ואת סאן אוף האבוק בקרב אליפות GOTG ששם הוא ישלים את ההיל טרן שלו.

אהבתי שקייג' ומארטס תקפו את השופטים,פנטאגון עם מסיכה של קוארנו היה ענק,הוא גרם לקייג' להפסיד בקרב על המדליון,רציתי שתהיה בנייה יותר ארוכה לקרב שלהם ואני מרגיש בינתיים שפחות מתעסקים בלפתח לפנטאגון את הדמות,זה סבבה שהוא הכי אובר ברוסטר,זה סבבה שהוא מגן על האליפות בהצלחה בהצלחה כמעט בכל פרק,דרך אגב ואמפירו עזר לו לזכות באליפות באולטימה לוצ'ה בגלל איזה מסתר מסתורי של ואמפירו,מאז תחילת העונה בכלל לא מתייחסים לזה שואמפירו עזר לפנטאגון לזכות באליפות.
דווקא פה אני פחות כועס על הבנייה הקצרה כי זה קייג',חלק מהדמות שלו זה שהוא לא אחד שמחכה בתור,אני לא חושב ששבוע הבא זה יהיה הקרב אליפות היחיד שלו נגד פנטאגון,לדעתי הקרב שלהם ייגמר ללא הכרעה או בפסילה ובהמשך יהיה להם קרב עם סטיפולציה על האליפות.

מוזר לי שמיל לא נסער מזהב שקוארנו לקח לו את הכפפה,גם מקייג' ציפתי להיות יותר אובססיבי לזה.

קאטרינה עוזבת את מיל,היא לא אוהבת אותו,היא קיבלה את החיים שלה בחזרה והיא רוצה להתרחק מהמוות כמה שיותר,אהובה פינקס לא בחיים כרגע אבל להתרחק מהמוות זה הכרחי בשבילה,אני חושב שזה יטריד את מוארטס ובגלל זה הוא לא יבוא מפוקס לקרב על אליפות ה-GOTG ושהוא יפסיד בו(הוא לא יוצמד או יוכנע).
מעניין מי יהיה המשתתך האחרון בקרב המשובע על אליפות ה-GOTG,אולי פול לונדון,אולי קילר קרוס,ג'ק סטרונג נראה לי יותר סביר בתור מישהו שיזכה במדליון,מעניין למה אנטוניו לא נותם למטאנזה להשתתף בקרב על המדליון.

קילר קרס יצא אכזרי ורשע,קילר קרוס ארנב? מוזר מאוד אבל יהיה מעניין לראות אותו בלוצ'ה,גם באימפקט הוא מרגיש שונה מהאחרים.
פול לונדון נאלץ להרוג את מאסקאריטה,זה היה עצוב,לונדון היסס ככה שהוא לא הרגיש עם זה בנוח,בטח קילר קרוס ביקש ממנו להרוג גם את מאלסוארטה ואת סאלטאדור,מה פול לונדון יקבל בתמורה לזה? אני בספק שהוא יקבל תמורה,בכל אופן אם הוא לא יסכים עם קילר קרוס הוא ייהרג.
זה שונה אבל זה דומה במובן מסיים ליחסים בין דראגו לקוברה מון.
אממנם היו בעיקר קרבות וקטע אחד אבל היה אחלה פרק,השני פרקים הראשונים של העונה היו גרועים מאוד,בשניים האחרונים יש שיפור וגם בפרק הזה,נקווה שהם ישתפרו.
 

Diunim

New member
אותי מעניין

מתי מקריבים את השוטר ג'ואי ראיין לאלים, והאם האלים לא יחזירו אותו?
&nbsp
השאלה היא מתי פיניקס וקריין יחזרו מהמתים...
 

villain club

New member
המתים

ואסקז וקורטז יודעים(קורטז ידע, הוא נהרג בפרק הזה כי אנטוניו ומטאנזה הקריבו אותו כקורבן לאל שהוא מטאנזה,אנטוניו גם ידע קרוטז היה שוטר ושזה לא שמו האמיתי),ג'ואי ודריו לא דיברו הרבה זמן ובפעם החארונה שהם דיברו דריו היה מואכזב מג'ואי שהודח על ידי טאיה בסיבוב הראשון בקואטו קאפ,אין לי מושג אם אנטוניו יודע שג'ואי שוטר משוחד.

קריין יחזור מהמתים לגרום לאיבליס להפסיד בקרב משובע על אליפות ה-GOTG,לגבי פינקס אין לי מושג מתי הוא יחזור,בטח מליסה וקאטרינה יריבו עליו.

אם כבר מתים,יש מצב שאנהליקו מת,מסקאריטה גם מת,יש מצב שקילר קרוס ביקש מלונדון להרוג גם את מאלוארטה ואת סאלטאדור.
 
למעלה