לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 4- כאב, אהבה וקורבן לאלים

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 4- כאב, אהבה וקורבן לאלים

 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: קתרינה הולכת מאחורי הקלעים באזור מלא נרות. היא אומרת לגופה של פיניקס שהחיים שלו נגמרו. היא מנשקת אותו ושואבת ממנו את הכוחות. היא אומרת שהחיים שלה שוב מתחילים. היא הופכת ל"אנושית", והפעם לבושה באדום. פיניקס שוכב בארון הקבורה. לאחר מכן רואים את מליסה סנטוז שמסתכלת על תמונות שלה עם פיניקס. קתרינה מגיעה ואומרת לה לא לבכות. הוא לא חוזר. פיניקס נתן את החיים שלו לאישה שבאמת אהבה אותו. קתרינה מציעה לה את חצי התליון שלה כדי לזכור את פיניקס. זה מנע ממנה למות, אבל הודות לקורבן של פיניקס, היא לא הרגישה יותר חיה אי פעם. מליסה לוקחת את התליון.
&nbsp
מסתבר שפיימוס בי מסתבך בניתוחי הרגל שלו, שג'ק סטרונג שבר. אולי יצטרכו לקטוע אותה. אם רוצים, אפשר להתקשר ל-4-2-3-GET FAME ולאחל לו החלמה מהירה.
&nbsp
ג'ק סטרונג ניצח את ביג באד סטיב (ע' ביוטיפול ברנדה) עם האנקל לוק אחרי שתי דקות. לאחר הקרב סטרונג נתן לסטיב גאטוורנץ' פאוורבומב על הרצפה. הוא לקח את הכובע של סטיב.
&nbsp
סגמנט מצולם: אנטוניו קוואטו שותה מבקבוק. הוא אומר שלמישהו יש משהו שלא שייך אליו. קינג קווארנו מודה, הכפפה. הוא מסביר שהכפפה נגנבה ממנו. אנטוניו אומר שהוא בטח שמע את הסיפורים מאבותיו. הכפפה מסוכנת מאוד בידיים הלא נכונות. קווארנו אומר שמי שילבש אותה יהפוך לאל. בגלל זה הוא גנב אותה. מישהו גנב את זה ממנו, ואולי זה גם מיל. אנטוניו אומר שרק האלים יודעים אם הוא דובר אמת. בשמם, הוא מציע לו מדליון אצטקי. של השבט של קווארנו. אם הוא יזכה, הוא יוכל לקבל סיכוי להיות האלוף. הוא מרגיש נדיב, ולכן הוא ייתן לו גם את הסיכוי לנקום בצ'אבו גאררו על ההדחה באצטק וורפר. קייג' נכנס ואומר שאנטוניו ראה מה הוא עשה לפנטגון ורוצה לסיים את העבודה. אנטוניו אומר שהוא איש חסר סבלנות. קווארנו אומר שהוא האיש, קייג' המכונה. אנטוניו אוהב את מה שקייג' עשה אבל זה לא אומר שמגיע לו קרב מולו. הוא יצטרך להרוויח את הקרב מול האלוף בקרב על מדליון. היריב שלו הוא איש שהמדליון שייך לשבט שלו. איש שאולי הכפפה נמצאת אצלו. הוא יוכל לנקום במיל מווארטס בשבוע הבא.
&nbsp
ג'וני מונדו וטאיה ניצחו את דאגה וקוברה מון אחרי ש-PJ בלאק תקף את קוברה וטאיה נתנה לה קורב סטומפ לאחר שש וחצי דקות. לאחר הקרב ויבורה בא וחנק את ג'וני וטאיה. PJ תקף אותו אבל חטף ממנו. גם טאיה חטפה ולבסוף גם ג'וני. ג'וני ברח מהתקפה שלו ונתן לטאיה להיפגע. לאחר מכן ג'וני חטף צ'וקסלאם וגם מונסולט בעמידה. לאחר מכן הזוחלים ריתקו את טאיה ו-PJ כשג'וני ברח, וקוברה אמרה שבקרוב ג'וני ישתחווה בפניה ויקרא לה המלכה שלו.
&nbsp
סגמנט מצולם: אנטוניו קוואטו פותח את התא הנעול. רואים את מטנזה מרביץ למישהו ויוצא משם. אנטוניו אומר שהגיע הזמן לקורבן.
&nbsp
אנטוניו קוואטו יצא כשמיסטר פקטקורל (או פקטקל) נמצא בזירה לקרב היחידים הראשון שלו. אנטוניו מודיע שזה כנראה יהיה הקרב האחרון שלו. זה לא קרב רגיל... הלילה, לראשונה, הם יעשו קורבן לאלים. הוא הקורבן... והאל הוא מטנזה.
&nbsp
"המפלצת" מטנזה קוואטו ניצח את מיסטר פקטקולר עם זעם האלים אחרי פחות מדקה. לאחר הקרב מטנזה הרים את ידיו ומיסטר פקטקולר נעלם מהחותם האצטקי.
&nbsp
קרב על מדליון אצטקי: קינג קווארנו ניצח את צ'אבו גאררו ג'וניור אחרי שהפך טרי אמיגוס לת'ריל אוף דה קיל לאחר עשר דקות.
&nbsp
מחזיקי מדליונים: אל דראגון אצטקה ג'וניור, קינג קווארנו.
 

Diunim

New member
דעות

עוד פרק טוב.
&nbsp
המדליון של קתרינה מעניין, וגם קביעת קרבות המדליונים נהדרים...
&nbsp
סוואגר לא עשה הרבה פרט לשני מהלכים. סקוואש.
&nbsp
קייג' מול מיל יהיה אדיר.
&nbsp
הזוחלים מול האנדרגראונד מתפתח יפה!
&nbsp
מטנזה חיסל את כולם.
&nbsp
קצת מוזר שכל עונה הם עושים טרנים בלי הסבר, אבל מי אני שאשנא פוש לקווארנו?
 

y2pach1

New member
הדמויות בלוצה ברובם

לא היל ולא פייס, פשוט עם אופי
ומתאימים את עצמם לסטואציה ולכן
אני לא חושב על התנהגות מסויימת שלהם
כעל טרן.
הם בונים משהו אחר, מאשר הטוב
והרע הקלאסי.
פרק טוב, שבט הזוחלים נראה
לגיטמי ביותר. פחות אוהב
שהחזירו את מטנזה כמפלצת
שלא מוכרת ובלתי מנוצחת,
מקווה שיהיה שם איזה טוויסט מעניין
 
למעלה