שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


המיז מארח את אחי הבלודג'ון במיז TV. הוא אומר שהם הוכיחו כמה זה קל לחסל את דניאל בריאן. המיז אומר שבריאן לא כיבד אותם. הם מעיפים לו את המיקרופון מהיד ודניאל בריאן יוצא אל הזירה. הוא אומר שהוא לא מפחד מאף אחד מהם. לוק הארפר אומר שבריאן ילמד הלילה לקח.
&nbsp
רוסב ניצח את אקסבייר וודס אחרי מאצ'קה קיק ואקולייד. לאחר הקרב הוא אומר ש-AJ סטיילס מפחד.
&nbsp
ג'ף הארדי אומר שהוא מוכן להילחם.
&nbsp
נעמי ולאנה (בלי המבטא!) דיברו עם הקאסט של GLOW.
&nbsp
ג'ף הארדי ואריק יאנג נלחמו ללא תוצאה אחרי שהאוסוז באו לתקוף את סניטי.
&nbsp
ג'ף הארדי והאוסוז ניצחו את סניטי אחרי סוואנטון בומב לאלכסנדר וולף.
&nbsp
בקי לינץ' ניצחה את סוניה דוויל עם הדיסארמהר.
&nbsp
טיי דילינג'ר מתעמת עם ג'יימס אלסוורת' והמסכה, ואומר שהוא רק אחד ולא עשר...
&nbsp
סלינה וגה ואנדרדה אלמאס אומרים שאף אחד לא מאתגר את אלמאס.
&nbsp
ג'יימס אלסוורת' יוצא ואומר שאסוקה קטעה לכרמלה את החגיגה בשבוע שעבר. הוא קורא לה לבוא. פייג' יוצאת ואומרת שאסוקה לא כאן, אבל כרמלה תגן על התואר שלה מולה באקסטרים רולז. בשבוע הבא, אלסוורת' יילחם מול אסוקה.
&nbsp
דניאל בריאן ניצח את לוק הארפר בפסילה אחרי שרוואן נכנס לזירה ותקף אותו. קיין בא ועזר לבריאן להבריח אותם. לאחר מכן טים הל נו התחבקו. פייג' יצאה והכריזה שבאקסטרים רולז, אחי הבלודג'ון יגנו על התארים מול טים הל נו.
 

dannygoosh

New member
הממממ

קצת הזדעזעתי לקרוא שקיין חזר ושנראה ש"הל נו" הולכים להתאחד.
אני מאוד רוצה שבריאן יחזור לפוש שקיבל לפני שפרש, ונשמע שגם הקהל רוצה את זה, אבל אני לא חושב שלWWE יש תכנון כזה לזמן הקרוב. נראה שהם רוצים להשאיר את בריאן אובר, אבל זה כנראה כדי שיוכל להוציא אובר מתאבקים אחרים.
&nbsp
בסופו של דבר, הציוות של בריאן עם קיין בזמנו זכור לי כמאוד מוצלח ומאוד מצחיק. זאת גם הייתה הדרך של ה-WWE להשאיר את בריאן אובר בלי לתת לו פוש יחידים.
אז אפשר לומר שלפי המצב הנוכחי, לצוות את בריאן עם קיין שוב דווקא יכול להיות אחלה רעיון. כמובן, כל עוד הכתיבה תהיה טובה כמו בפעם הקודמת.
 
למעלה