לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 2- האפלה והמפלצת

Diunim

New member
לוצ'ה אנדרגראונד עונה 4 פרק 2- האפלה והמפלצת

האם פנטגון דארק יכול להביס את המפלצת מטנזה קוואטו?
 

Diunim

New member
דיווח


סגמנט מצולם: ניתן לראות את החווה של קינג קווארנו עם פרסי הציד שלו. קתרינה מופיעה על הכיסא שלו. היא הולכת אל המקום בו הכפפה נמצאת, מורידה את הכיסוי אבל רואה שהכפפה נעלמה מתא הזכוכית. קווארנו מגיע ואומר שגם הוא יודע שיש גביעים שמסוכן להציג. קתרינה שואלת איפה הכפפה. קווארנו אומר שכפפת האלים יכולה לחסל את צאצאי שבעת השבטים האצטקים ואסור שזה יקרה. קתרינה אומרת שהיא חייבת לקבל את החיים שלה בחזרה. קווארנו מתנצל. הוא נתן את הכפפה למישהו שישמור עליה. הוא לא יודע איפה החביאו אותה. וחוץ מזה, הוא לא שם עליה. קתרינה נעלמת.
&nbsp
אינפיימוס אינקורפורייטד (טחאנו, דוקטור ואגנר ג'וניור ופיימוס בי) היו אמורים לקבל קרב על תארי השלשות אבל פיימוס בי יצא עם ברנדה ותיקן את מליסה. אין לה את כל העובדות וכדאי שהיא תתקשר לסוכנות. כן, אינפיימוס אינקורפורייטד כאן כדי לזכות בתארים. אבל דוקטור ואגנר וטחאנו עסוקים בלהרוויח לו כסף במקסיקו. לכן הם מביאים הלילה לא אחד, לא שניים, שלושה לקוחות חדשים. הוא מציג את האיש שהוא גילה כשהוא נסע לקנות מכוניות. ביג באד סטיב (מוסכניק). השני, הוא גילה את אחד מהכוכבים הצעירים הכי לוהטים בעולם. סמי גווארה. השלישי, הוא חיפש בכל העולם ומצא את הפרי אייג'נט הכי לוהט בביזנס. הוא בלו צ'יפר, עם הרבה מאוד צ'יפ. הסאבאג', ג'ק סטרונג (הלא הוא ג'ק סוואגר).
&nbsp
אליפות השלשות של לוצ'ה אנדרגראונד: דה מאק, קילשוט וסאן אוף האבוק ניצחו את אינפיימוס אינקורפורייטד (ביג באד סטיב, סמי גווארה וג'ק סטרונג) (ע' פיימוס בי וביוטיפול ברנדה) אחרי חמש וחצי דקות כשביג באד סטיב חטף סטאנר ממאק ושוטינג סטאר פרס מסאן אוף האבוק. לקראת הסיום, ג'ק הצליח לגרום לקילשוט להיכנע לאנקל לוק, אבל השופט היה עסוק עם פיימוס בי. לאחר הקרב, ג'ק החליט לתקוף את סטיב וגווארה. פיימוס בי ניסה לעצור אותו וסוואגר זרק את גווארה על סטיב, ואז החליט לתקוף גם את בי ולנעול עליו אנקל לוק ולשבור לו את הקרסול.
&nbsp
קטע זירה: מליסה סנטוז מציגה את אנטוניו קוואטו. הוא אומר שקראו לדאריו אלוף, והתפוח לא נפל רחוק מהעץ. דאריו המציא משהו גאוני אחד: גיפט אוף דה גודס. כששבעת המדליונים האצטקיים מקובצים ביחד הם האליפות, והוא יתחיל את התהליך להכתיר אלוף חדש. מתחילים את זה עם המדליון שיהיה על הכף עכשיו.
&nbsp
קרב על מדליון אצטקי: אל דראגון אצטקה ג'וניור ניצח את דראגו (ע' קוברה מון) אחרי שש דקות עם ויקטורי רול מהחבלים. לאחר הקרב, קוברה נזפה בדראגו וג'וני מונדו יצא לרדת עליה: אם דראגו לא הצליח לנצח את אל דראגון אצטקה, מה יקרה כשאחד מהנחשים שלה יצטרך להילחם מול ראש העיר של סלאם טאון? טאיה הגיעה מאחורי קוברה ותקפה אותה. ג'וני בעט לדראגו במפשעה ונתן לו ברכיה.
&nbsp
סגמנט מצולם: אנטוניו קוואטו עובר על מסמכים ושותה משהו. הוא קם ופותח את המגירה שלו. הוא מוציא משם את המפתח של מטנזה, וקתרינה מופיעה לו במשרד. אנטוניו אומר שהוא שמע שהיא עושה את זה אבל חשב שזה רק שמועות. הוא שואל אם היא רוח רפאים. קתרינה אומרת שהיא תקועה בין העולם הזה וממלכת הרוחות, אבל לא להרבה זמן אם הוא ייתן לה את מה שהיא רוצה. אנטוניו שואל מה היא רוצה. קתרינה דורשת את פיניקס בארון קבורה. אנטוניו שואל אם היא רוצה שיהרוג אותו. קתרינה אומרת שמיל יטפל בזה, היא רק רוצה שהוא יקבע עוד קרב גרייב קונסקוונסס בין מיל מווארטס ופיניקס. בשבוע הבא. אנטוניו אומר שזה יהיה אלים. קתרינה אומרת שכוח החיים של פיניקס יעבור אליה ברגע שמיל יקבור אותו והיא תהיה חופשייה. אנטוניו שואל אם היא תדפוק בפעם הבאה והיא אומרת שכן. אנטוניו מסכים והיא נעלמת.
&nbsp
אליפות לוצ'ה אנדרגראונד: פנטגון דארק ניצח את מטנזה קוואטו אחרי שבע וחצי דקות עם שני מקסיקן דיסטרוייר ופאקג' פיילדרייבר. לאחר הקרב, פנטגון ניסה לשבור למטנזה את הזרוע, אבל אנטוניו יצא מהמשרד עם המפתח, מה שאפשר למטנזה להתגבר על פנטגון וללכת לאבא שלו, שנתן לו סטירה. אנטוניו אמר שדאריו פינק את מטנזה מדי ושהוא חסר תועלת.
&nbsp
סגמנט מצולם: אנטוניו חוזר למשרד שלו, עצבני. ג'רמייה קריין נכנס ואנטוניו צועק עליו. ג'רמייה אומר שזה לא ייקח יותר מדי זמן. הוא רוצה להיות זה שיקבור את פיניקס ואת מיל מווארטס כדי שקתרינה תבין שהוא היחיד שהיא צריכה. אנטוניו שואל אם הוא מסכן את החיים עבור אישה, וקריין שואל אם הוא ראה אותה. אנטוניו מסכים וקובע לראשונה, קרב "טרי וויי טו דה גרייב". קריין אומר שהוא אמר שזה לא ייקח יותר מדי זמן ויוצא. אנטוניו אומר שגם הקריירה שלו לא תימשך יותר מדי...
 

Diunim

New member
דעות

טוב, עכשיו הם חזרו.
&nbsp
עלילה בלשית עם קתרינה המסכנה, ובהתחלה חשבתי שזה מטומטם לשחזר את הקרב הזה בפעם השלישית, אבל עכשיו הם הפכו אותו למשולש, מה שיהיה מעניין. כולם מוכשרים.
&nbsp
אליפות השלשות היה חביב, אבל בעיקר הוציא אובר את סוואגר.
&nbsp
רציתי שדראגו יזכה במדליון, אבל הפיוד עם ג'וני והחבורה שלו מתניע.
&nbsp
והמיין איבנט היה ממש נהדר, אני אוהב את אנטוניו. הולכים חזק על פנטגון...
 

villain club

New member
דעתי על הפרק

למה שלקוארנו יהיה אכפת אם העולם ייהרס? הוא היל ולא אכפת לו מאף אחד ומאף אחת.
הקרב על הטריוס היה נחמד אבל היו צריכים להראות מתיחויות בין המאק,סאן אוף האבוק וקילשוט כי הם הדיחו אחד את השני באצטק וורפר על אליפות הלוצ'ה אנדגראונד,לא ציפית שיעשו לפיימוס בי סטייבל אם או ישחד שופטים אפשר להגיד שזה המיליון דולר קורפריישן(הסטייבל שהיה לטד דיביאסי).סטורנג(לשעבר סוואגר) הכניע את קילשוט בלי שהשופט ראה ואחרי הקרב הוא תקף את גוואה,ביג באד סטיבי והוא גם שבר לפיימוס בי את הקרסול,אני לא חושב שפיימוס בי ישתוק על זה,אני מקווה שנקבל רקע ומידע על ג'ק סטורנג בהמשך הסדרה. אליפות הטריוס צריכה ערך ולא להלחיף אלופים אחרי כל 2-3 הגנות על האלפות הזאת.

כל פעם אותו דיט עם אליפות ה-GOTG,כל פעם טורניר של 7 על השבעת מדילונים ואז קרב אליפות,שימצאו לזה טוויסט אחר כי זה כבר נמאס.
דראגו ואצטקה היו צריכים לקבל קרב ארוך יותר,מונודו התגרה ותקף את דראגו וטאיה תקפה את קוברה,מונדו התנהג פה כמו היל וזה מעולה כי הוא היל מעולה ואני לא רוצה שהוא יהיה פייס.

ציפיתי שיראו את אנטוניו מוציא את מטאנזה מהכלוב ושהוא ידבר אליו אבל זה לא קרה.
שני קנידיאן דיסטוריירס ופאקג' פיילדבר וזה ההפסד הראשון של מטאנזה בסינגלס,הקרה היה צריך להיות יותר ארוך לדעתי,אנטוניו אומר למטאנזה אחרי הקרב שהוא חסר תועלת.ציפית שיראו אותו מכניס את מטאנזה לכלוב.

אחרי הקרב קריין מבקש שהקרב ארון קבורה של מוארטס ופינקס יהיה משולש,סבבה,אני לא אופתע אם הם יהיו טריו בהמשך העונה שנשלטים ומואהבים בקאטרינה.
 
למעלה